התוכנית לתעודה בארכיונאות ובמידענות של אוניברסיטת תל אביב יוצאת לדרך!

ועדת פרסומים ורשתות חברתיות

to הארכיונאי הישראלי
הי לכולם,
בשעה טובה תוכנית התעודה המשותפת לאוניברסיטת תל אביב ולאיגוד יצאה היום לדרך!
מוזמנים לקרוא את הפרטים בפוסט בדף הפייסבוק שלנו (כולל תמונות מרהיבות שצילמה ענת שמעוני - תודה!).

בהצלחה לכל הסטודנטים והמרצים!

הדס אביבי
ועדת פרסומים ורשתות חברתיות

michal henkin

to israrc...@googlegroups.com
פשוט נפלא ומשובב נפש,
בית חדש ללימודי ארכיונאות,
ששורשיו חלקם  באוניברסיטה העברית, במכללות - דוד ילין, בית ברל ועמק יזרעאל וספיר וחלקם אף לפני כן.
חשה שזהו תאריך היסטורי של חילופי דורות בהוראה, והתעדכנות של המקצוע.
ומאחלת הצלחה והרחבת הידע בתחום לסטודנטים, חדשנות למרצים, ובסופו של דבר הגדלת מספר העוסקים במלאכה ובמחקר.
תודה לגליה הרוקמת את התוכנית יחד עם פרופ' רוני ועמיתיו, ולכל המעטפת מהיו"ר דודו ועד אחרון העוזרים שסייעו ודחפו ותמכו,
בהרגשות,
מיכל הנקין

‫בתאריך יום ג׳, 12 באוק׳ 2021 ב-16:19 מאת ועדת פרסומים ורשתות חברתיות <‪publicat...@gmail.com‬‏>:‬
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

Galia Duvidzon

to israrc...@googlegroups.com, michal henkin
תודה רבה על המילים החומות, מיכל יקרה, גם לך יש חלק מכובד ביותר בהצלחה שלנו. זוכרת את החלומות שלנו לפני 10 שנים (ויותר?)
אכן החלומות מתגשמים ובמיוחד שלא מוותרים ומתעקשים, עובדים בשותפות ובאהבה.
.היום הייתה התחלה חדשה מצויינת

בברכה, גליה- אפ"ת ועוד....

On יום ג׳, אוק׳ 12, 2021 at 18:41, michal henkin

michal henkin

to Galia Duvidzon, israrc...@googlegroups.com
התנצלות:
עוד לפני שעושה טעות מרה, רוצה לתקן ולהוסיף,
לרשימה ההיסטורית של הלימודים ברמה אקדמית שרשמתי  בתודות במייל הקודם,  אסור היה לי לשכוח את הלימודים ברמה של תואר שני  שהתקיימו בפתח תקוה, ביוזמת ד"ר סילויה שנקולבסקי קרול.
סליחה סליחה סליחה!

‫בתאריך יום ג׳, 12 באוק׳ 2021 ב-19:28 מאת ‪Galia Duvidzon‬‏ <‪duvi1...@yahoo.com‬‏>:‬

Dina Goldschmidt

to israrc...@googlegroups.com
וגם לא לשכוח את התרומה של אוניברסיטת בר אילן. סילויה שנקולבשקי נתנה שם תמיד קורס בארכיונאות והיתה מהמקימות של התוכניות הראשונות בפתחח תקוה
דינה גולדשמידט

כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/israrchivist-/1326104511.2233710.1634056130195%40mail.yahoo.com.

chairperson דודו אמיתי AIA

to הארכיונאי הישראלי
צעד גדול נעשה בדרך להתגשמות החזון המקצועי שלנו - החזרנו את לימודי הארכיונאות לאקדמיה!
תודה לכל מי שעזר/ה ושיתף פעולה מכל הצדדים ושיהיה בהצלחה לתלמידים ולמורים.
כן ירבו!

בברכה - דודו
יו"ר האיגוד

‫בתאריך יום ג׳, 12 באוק׳ 2021 ב-22:13 מאת ‪Dina Goldschmidt‬‏ <‪dina.gol...@gmail.com‬‏>:‬

צבי סקולסקי

to israrc...@googlegroups.com, michal henkin

שלום רב,

היינו שם אתמול...

אחרי אירוע הפתיחה בבנין קרטר התכנסנו ללימודים בבנין רוזנברג כ- 30 תלמידים/ות מכל שבטי ישראל.

פרופ' רוני שטאובר פתח את יום הלימודים והעביר השרביט לגליה וללריסה.

חשוב לנו לציין את הברק בעיניים ואת תחושת השליחות שהקרינו גליה ולריסה במשך כל הלימודים.

אכן הרגשנו שמדובר ביום חג במקצוע הארכיונאות.

תודה רבה לכולם על המאמצים שהושקעו בפתיחת הקורס כולל לועידת התביעות.

מאחלים לכולם הצלחה רבה בלימודים,

רחל  יוד

צבי סקולסקי

ארכיון "גנזך קידוש השם" – בני ברק

כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/israrchivist-/1326104511.2233710.1634056130195%40mail.yahoo.com.

Beerot Archion (Beerot-Itzhack)

to israrc...@googlegroups.com

בהצלחה לכם.

עדנה

Uri Barel

to ארכיונאים קבוצה
לפעמים חלומות מתגשמים !!!

מאז שאני בהנהלת האיגוד - זה הייה החלום שלנו.

צריך להאמין ולהאמין ולהאמין, אבל........ ללא המנועים שדחפו כל הזמן את התוכנית - לא היינו נמצאים היום במקום הזה.

אז תודה לכן ולכם - ושנמשיך להאמין, לגדול ולהתרחב !!!

ב ב ר כ ה !

אורי בראל

קיבוץ ברקאי

נייד: 050-7677929   דוא"ל: bare...@gmail.com

‫בתאריך יום ד׳, 13 באוק׳ 2021 ב-11:07 מאת ‪Beerot Archion (Beerot-Itzhack)‬‏ <‪arch...@beerot.co.il‬‏>:‬

Amira Stern

to israrc...@googlegroups.com

אכן, חלום שהתגשם.

גם אני הייתי בין החולמים/ות שניסו להגשים אבל לא הסתייע בידם.

זוהי אבן דרך חשובה בקידום מקצוע הארכיונאות  וההכרה בו כמקצוע אקדמי.

יישר כוח למגשימים/ות והצלחה רבה,

אמירה

אמירה שטרן

מנהלת הארכיון

[...]