שלט הנצחה עם QR

ארכיון מעברות

to israrc...@googlegroups.com

שלום לכם,

בימים אלה אנחנו מקימים פינת הנצחה לאמנית חנה דוד שקישטה רבים מבתי הקיבוץ.

אני חושבת על הצבת שלט לזכרה עם קישור QR על השלט כדי להוסיף מידע למי שמעוניין מקוראי השלט.

אשמח להמלצות ממי שיש לו ניסיון בהצבת שלט כזה.

אפשר לשלוח לי גם תמונות במייל או בווטסאפ.

תודות לרוב

עינת טחנאי

ארכיון קיבוץ מעברות

09-8982752

054-2620313

Arch...@maabarot.org.il

logo maabarot

image003.jpg

Hanan Cohen

to israrc...@googlegroups.com
שלום עינת,

אני עונה בתור "איש אינטרנט" ולא בתור ארכיונאי.

הבעיה העיקרית בהפניות לאתרי אינטרנט היא "ריקבון לינקים". לינקים שפעם היו פעילים ובגלל סיבות כאלה ואחרות כבר לא עובדים.

אני חושב שאם רוצים לתת לינק מאובייקט פיזי (QR), צריך לוודא שהלינק הזה יחיה "לנצח".

יחיה הרבה זמן - לינק לדף וויקיפדיה.

יחיה הרבה זמן - לינק לדף הבית של אתר המוקדש רק אליה.

ייעלם - לינק לדף בתוך אתר הקיבוץ ברגע שישדרגו את האתר.

ועוד דבר.

לפעמים מייצרים QR על ידי כל מני אפליקציות. הלינק מגיע לאפליקציה שמפנה ללינק הסופי. אם האפליקציה מפסיקה לפעול, ה QR לא יפעל אפילו אם הלינק של הדף עדיין קיים.

צריך לוודא שיוצרים את ה QR באופן נקי ולא דרך אפליקציה מתווכת.

חנן כהן
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

ארכיון מעברות

to israrc...@googlegroups.com

שלום חנן,

הערותיך חשובות ביותר ונותנות לי כר נרחב למחשבה ובירור נוסף.

תודה על המידע

ואני מחכה לתובנות נוספות.

בברכה

עינת טחנאי

heidi efron

to israrc...@googlegroups.com
כל ההערות של חנן חשובות וכדאי להתייחס אליהן.
גם לשלטים עצמם יש "פג תוקף" אחרי כמה שנים ואז במילא צריך לרענן את השלט, ומן הסתם גם לרענן את הQR...
היידי גבעת חיים איחוד

כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/israrchivist-/0000000000be4827%40QBMailSec-mail.maabarot.org.il.

--
היידי עפרון
ניהול מידע גח"א

Yaara Galor

to israrc...@googlegroups.com
שבוע טוב

בקיבוץ גבעת השלושה עושים פרויקט דומה . ממליצה ליצור קשר עם יעל שהם: yaels...@gmail.com

תודה,
יערה גלאור
אוצרת עצמאית

--
יערה גלאור
אוצרת תערוכות וארכיונים

ארכיון כפר הנוער עיינות

to israrc...@googlegroups.com
בעיינות הצבנו את שלטי ה QR
כשהם חלק מתערוכה או שילוט חוצות ובצבע שונה שמקל על איתורם
מצורפת דוגמא משילוט חוצות
איילת עמית
ארכיון כפר הנוער עיינות ע"ש חגי יהודאי

‫בתאריך יום א׳, 31 ביולי 2022 ב-13:35 מאת ‪Yaara Galor‬‏ <‪yaara...@gmail.com‬‏>:‬