הודעה על תחלופה בגזברות

Anat Ophir

to israrc...@googlegroups.com
 לחברות ולחברים שלום,
בימים אלה אני מסיימת את תפקידי כגזברית האיגוד.
מאחר שלא הייתה היענות ל"קול הקורא" שפרסמנו לתפקיד, השיבה אילנה אלון בחיוב לבקשתנו למלא את התפקיד באופן זמני.
רובכם ודאי מכיר את אילנה, מזכירת האיגוד מזה שנים רבות וסגנית מינהל.
להיות גזברית פירושו אחריות גדולה על עניינים כספיים, ואני אינני פנויה עוד לטפל בהם כראוי משום שעסוקה בפיתוח הארכיון והספרייה בקיבוצי.
אינני פורשת מההנהלה כך שבכוונתי להמשיך לתרום לאיגוד כמיטב יכולתי.
למדתי המון וזכיתי להכיר כמעט אישית רבים ורבות מהחברים באיגוד.
זכיתי לעבוד בשיתופי פעולה עם אנשים מופלאים מההנהלה, ועל כל אלה אני מוקירה תודות!
תודה גדולה וייחודית לאילנה שלרגע לא היססה והסכימה להירתם למילוי התפקיד.

לשם יצירת קשר עם אילנה אלון בעניינים כספיים, פנו, בבקשה, דרך האימייל לכתובת הגזברות:
gizbar...@gmail.com

מאחלת לכולכם ימים טובים ורגועים
וחג פסח שמח 🌻
ענת

**בתמונה המצורפת: שיר שכתב גדי קסטל, חבר נצר-סרני.
השלט היה תלוי בחורשת הפאולינות בקיבוץ.
צילום: עמית פפקין
--------------------

ענת אופיר
קיבוץ נצר-סרני

IMG-20201007-WA0004.jpg

זיו רכלבסקי

to Anat Ophir, israrc...@googlegroups.com
ענת היקרה,
הערכתי הרבה לך באופן אישי ולתפקיד אותו מילאת בנאמנות ודייקנות.
פסח שמח - חג אביב שמח
בברכה,
זיו רכלבסקי
בשם ארכיון המושבה גבעת עדה

בתאריך יום ו׳, 8 באפר׳ 2022 ב-11:16 מאת Anat Ophir <ana...@gmail.com>:
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

smadar omer

to israrc...@googlegroups.com
זיו,
שלחת ברכה לכתובת לא נכונה.
כדאי שתשלח למי שמגיעה לה

זיו רכלבסקי

to israrc...@googlegroups.com
תודה הגיעה ליעד!
חג שמח זיו

chairperson דודו אמיתי AIA

to הארכיונאי הישראלי
ענת היקרה,

את מסיימת את תפקידך כגזברית האיגוד עם הערכה עמוקה מקיר אל קיר למסירותך ויכולותיך.
אני שמח שאת נשארת איתנו כחברת הנהלה וועדותיה השונות ומצפה להמשך תרומתך הסגולית בתפקידיך אלו.
אני מברך את אילנה אלון על נכונותה לקחת על עצמה את התפקיד החיוני הזה להתנהלותו התקינה של האיגוד, המשך אופייני לתרומתה רבת השנים לכולנו כמזכירת האיגוד ועתה גם כחברת הנהלה וסגנית היו"ר. ירבו כמוך אילנה!

בברכה - דודו
יו"ר האיגוד

‫בתאריך יום ו׳, 8 באפר׳ 2022 ב-11:16 מאת ‪Anat Ophir‬‏ <‪ana...@gmail.com‬‏>:‬

הדס אביבי Publications aia

to israrc...@googlegroups.com
ענת יקרה מאוד!
תודה על שנים של עבודה (בהתנדבות!!) מקצועית ואנושית עד בלי די!
אין כמוך 😘

אילנה - תודה רבה על הנכונות והרצון!

הדס
ועדת פרסומים ורשתות חברתיות

‫בתאריך יום ו׳, 8 באפר׳ 2022 ב-11:16 מאת ‪Anat Ophir‬‏ <‪ana...@gmail.com‬‏>:‬
 לחברות ולחברים שלום,

פנינה דגן - Pnina Dagan

to israrc...@googlegroups.com, Anat Ophir

ענת יקרה,

בהצלחה רבה בהמשך דרכך .

ותודה על שתרמת מכישורייך לטובתנו הארכיונאים

מהיכרותי איתך עשית זאת בנאמנות ובמקצועיות רבה.

חג שמח,

פנינה

פנינה דגן

מנהלת הארכיון הלאומי והיחידה להנצחת ספורטאים

pni...@wingate.org

www.wingate.org.il

  טל': 052-4206629

Rahan Archive

to israrc...@googlegroups.com
תודה רבה ענת
וחג שמח 🌸

אורית ש.
ארכיון ראש הנקרה, מרכז תיעוד ומורשת
Rahan Archive | WebSite  |  Facebook

‫בתאריך יום א׳, 10 באפר׳ 2022 ב-15:11 מאת פנינה דגן - Pnina Dagan‏ <‪Pni...@wingate.org.il‬‏>:‬

Anat Ophir

to israrc...@googlegroups.com
תודה גדולה לכם על המילים הטובות!
היה שווה להתפטר...😄🤗
ושוב תודה גדולה לאילנה על המסירות לאיגוד שלנו🌹😍
חג פסח אביבי שמח לכולם 🌻🍷
https://www.youtube.com/watch?v=hmB9RRJx0O0

ענת אופיר
מנהלת הארכיון והספרייה