הגדרת היחסים המשפטיים בין ארכיון ליישובו

דודו אמיתי

to israrc...@googlegroups.com

ורה שלום,

ברשותך אני משנה את כותרת ההודעה שלך כי זהו נושא נפרד מיום הרליץ המופיע בכותרת של התגובה שלך.

אשמח גם אם הוועדה המשפטית של האיגוד תיתן את דעתה לנושא.

בברכה – דודו

יו"ר האיגוד

to הארכיונאי הישראלי
באתר האיגוד, בקישורית טפסים - השאלת חומר ארכיוני (archives.org.il) נמצאים כל הנהלים והטפסים הנוגעים להשאלת חומר ארכיוני.
בברכה
זהר

‫בתאריך יום א׳, 16 בינו׳ 2022 ב-18:51 מאת דודו אמיתי <‪dud...@givathaviva.org.il‬‏>:‬
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

Larisa S

to israrc...@googlegroups.com
שלום רב,

לפני שנוכל לדון בוועדה להיבטים משפטיים, חסרים לי פרטים. ורה, לא רואה דוא"ל שלך. בבקשה תפני אלי בדוא"ל של הוועדה.

legalasp...@gmail.com

בברכה,
לריסה שניטקינד
יו"ר הוועדה