גילוי וכיבוי אש בארכיון

archive ramatdavid

to israrc...@googlegroups.com
שלום לכולם
בעקבות מעבר למבנה חדש של הארכיון, עלתה שאלה האם להסתפק במערכת לגילוי אש בלבד?
אם לא, אילו מערכות כיבוי אש מומלצות לשים בארכיון ככה שיפגעו כמה שפחות באוצרות שבארכיון.
האם יש לכם אנשי מקצוע מומלצים?
המון תודה
רותם וקס
ארכיון רמת דוד

דודו אמיתי

to israrc...@googlegroups.com, benni

רותם שלום,

מסיבות שונות יש חזרה היום לכיבוי במים (מערכות נקודתיות כאשר החישוב הוא שחום האש יאדה את המים כך שהנזק יהיה מועט) אבל גם גז הוא אופציה.

אני ממליץ שתתייעצי עם המומחה של האיגוד לנושא זה: בני הספל (מכותב).

בברכה – דודו

יד יערי

--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

להסיר מרשימת התפוצה

טובה וינטר

to israrc...@googlegroups.com

שלום רב,

    גם אני מתלבטת לגבי מערכת כיבוי אש לארכיון. האם יש אפשרות שבני הספל יכתוב על זה בפורום במקום שכל אחד יתקשר אליו אישית? בעיקר אבקש לדעת מה עדיף מערכת גז או מים?

                תודה,

               טובה וינטר

               קבוץ לביא

[...]

Benni Haspel

to israrc...@googlegroups.com
שלום לכולם
עדיפה בעיניי מערכת מים ורצוי כזאת שיוצרת ערפל.
מעבר לכך התורה כתובה במדריך להחזקת רשומות בארכיון שיצא בהוצאת האיגוד.
אני כאן לעוד שאלות

‫ב-2 בפבר׳ 2022, בשעה 14:43, ‏‏טובה וינטר ‏<mowi...@lavi.co.il> כתב/ה:‬

כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/israrchivist-/000c01d81832%24880d8b10%249828a130%24%40lavi.co.il.

טובה וינטר

to israrc...@googlegroups.com

תודה, טובה

כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/israrchivist-/165D6E54-03BE-4371-A80F-D1522E2B925A%40gmail.com.

chairperson דודו אמיתי AIA

to הארכיונאי הישראלי
תודה רבה בני.

המדריך לניהול רשומות נמצא במלואו באתר האיגוד (יחד עם מידע מועיל רב נוסף) בכתובת https://www.archives.org.il/media/sal/docs/39/f5_130623022653.pdf

בברכה - דודו
יו"ר האיגוד

‫בתאריך יום ד׳, 2 בפבר׳ 2022 ב-19:44 מאת טובה וינטר <‪mowi...@lavi.co.il‬‏>:‬
כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/israrchivist-/000601d8185c%247956a910%246c03fb30%24%40lavi.co.il.

Uri Barel

to ארכיונאים קבוצה
סליחה על תשובתי - לא חולק על המומחה - ידיד בני - אבל.....

השאלה כמה כסף יש לך המוקצה לארכיון - כי ההבדל גדול מאד לידיעתי

רק בריאות והרבה שמחות !

בברכה !

אורי בראל

ארכיון ברקאי