יום עיון בנושא אוספים וארכיונים - יום שני, 22/11, ספרית הר הצופים

13 مرّة مشاهدة
التخطي إلى أول رسالة غير مقروءة

לביא שי Education aia‏

غير مقروءة،
26‏/10‏/2021، 8:21:48 ص26‏/10‏/2021
إلى חברי איגוד הארכיונאים

שלום רב,

ראו מצ"ב הזמנה ליום עיון בנושא אוספים וארכיונים בשיתוף המרכז לחקר האסלאם ע"ש נחמיה לבציון.

יום העיון יתקיים ביום שני, בתאריך 22/11, בין השעות 09:00-15:30, בספריית הר הצופים, במחלקת מדיה.

נשמח לראותכם,

טל אלמליח, רכזת פעילויות, המרכז לחקר האסלאם ע"ש נחמיה לבציון

052-3668981

ד"ר לביא שי
יו"ר הועדה להשתלמות מקצועית
האיגוד הישראלי לארכיונאות ולמידע

Dr. Lavi Shay
Chair of the education committee, Deputy for publications
נושא אוספים וארכיונים באוניברסיטה ה 22.11.21.pdf

chairperson דודו אמיתי AIA‏

غير مقروءة،
26‏/10‏/2021، 9:53:55 ص26‏/10‏/2021
إلى הארכיונאי הישראלי
נראה מעניין מאוד.
חבל שגם הפעם אין ארכיונאים שמעורבים.

בברכה - דודו
יו"ר האיגוד

‫בתאריך יום ג׳, 26 באוק׳ 2021 ב-15:21 מאת לביא שי Education aia‏ <‪educationco...@gmail.com‬‏>:‬
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

Dina Goldschmidt

غير مقروءة،
26‏/10‏/2021، 11:13:27 ص26‏/10‏/2021
إلى israrc...@googlegroups.com
המרכז לחקר יהדות הולנד נמצא גם בהר הצופים בבנין רבין. אנחנו עמותה עצמאית אבל נמצאת בחוזה עם האוניברסיטה העברית  למעשה מ1972
מסיבות שונות לא מילאתי את כל הפרטים בזמנו על הארכיון ואשמח עם הדס תוכל לשלוח לי טופס שאוכל לפרט את הכל על מנת להיות חלק מכל הארכיונים בארץ. אני שנים רבות חברה בארגון והשתתפתי בימי עיון. בזמן הקורונה לא היינו במרכז ורק מאוגוסט נמצאים שוב ומנסים להתגבר על התקופה ללא פעילות בשטח מלבד תקשורת מהבית
בברכה
דיני גולדשמידט

الرد على الكل
رد على الكاتب