אתר "תולדות הדיגיטל בישראל"

Hanan Cohen

to israrc...@googlegroups.com
שלום,

שמח לבשר על עלייתו של אתר "תולדות הדיגיטל בישראל" – ארכיון תולדות המיחשוב, ההייטק והאינטרנט. האתר הוא תוצר של חצי שנת עבודה ויש עוד המון עבודה לפני.

באתר יותר מ 400 תכנים בפורמטים שונים משנת 1966 והלאה.

בין השאר תוכלו למצוא באתר סקיצות מוקדמות של אתרים ישראלים, תוכנות דוס ישנות, ספרי הדרכה, ספרים אקדמיים, מילונים, דוחו"ת ממשלתיים ומחקרים.

כרגע הכי חשוב לי ששמעו של האתר יגיע לכמה שיותר אנשים כדי שייצרו איתי קשר בני משפחה של ראשוני המיחשוב בישראל אשר נמצאים אצלם חומרים שעלולים ללכת לאיבוד.

הבוקר ראיין אותי גואל פינטו בתכניתו "גם כן תרבות" על האתר שלי "תולדות הדיגיטל בישראל". היה לי נחמד. מקווה שיביא אלי עוד חומרים לארכיון.

אשמח לקבל תגובות והצעות לשיפור.

חנן כהן

chairperson דודו אמיתי AIA

to הארכיונאי הישראלי
ברכות חנן על השקת המיזם הזה שקשה להגזים בחשיבותו.
תוספת רבת ערך לתיעוד המורשת הבלתי מוחשית ומתנה הולמת מאין כמותה ליום העצמאות.
אני תקווה שדבר האתר יגיע לרבות ורבים שיתרמו להעשרתו וצמיחתו.
כן ירבו יוזמות כאלו בשטח (על פי כללי הארכיונאות כמובן :)

חזק ואמץ - דודו
יו"ר האיגוד

‫בתאריך יום ג׳, 3 במאי 2022 ב-13:14 מאת ‪Hanan Cohen‬‏ <‪hanan...@gmail.com‬‏>:‬
--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---