מצילים את תולדות הדיגיטל, האינטרנט וההיי-טק הישראלי

Hanan Cohen

to israrc...@googlegroups.com
שלום,

אני שמח ומתרגש להציג בפניכם'ן את היוזמה האישית החדשה שלי לשנים הקרובות - מצילים את תולדות הדיגיטל, האינטרנט וההייטק הישראלי.

המטרה שלי היא ליצור ארכיון באינטרנט של תולדות האינטרנט, הדיגיטל וההיי-טק המוקדמים. לפרוייקט יש שלושה שלבים עיקריים – איסוף החומרים, דיגיטציה ופרסום.

(כן, אני יודע. המונח "ארכיון" לא מדוייק כאן. היוזמה היא יותר "אוסף". אבל השם "ארכיון" יותר ברור לאנשים לא מהמקצוע.)

כרגע, בשלב הראשון, הכי חשוב להגיע לכמה שיותר א'נשים שעשויים להיות אצלם'ן חומרים מתאימים לארכיון, ליידע אותם'ן שהפרוייקט קיים, למנוע מהם'ן לזרוק חומרים ולעודד אותם'ן ליצור איתי קשר.

כאשר תכננתי את היוזמה התקשרתי לאחד מותיקי תעשיית ההייטק בישראל. הוא נזף בי שלא התקשרתי אליו לפני חודש. הוא מתקרב לגיל שמונים, מסדר עכשיו את הניירות שלו וזרק מכולה שלמה.

דמיינו את עושר החומרים שהושלכו לפח.😥

אני מתחיל את הפרויקט ללא ארגון, ללא שותפים'ות וללא תקציב. כל אלה יגיעו בהמשך. אני יודע מה אני רוצה להשיג, יודע שיש עוד המון שאני לא יודע ועוד צריך לגלות אבל יש לי תשוקה, יידע, נסיון והרבה רצון ללמוד ולעשות.

אשמח לקבל רעיונות ושמות של אנשים וארגונים לדבר איתם.

בדף האודות של האתר יש עוד פרטים לגבי היוזמה.

חנן כהן - 0526.707140