צורות דיפלומטיות

Yael Netzer

to israrc...@googlegroups.com
שלום לכולן ולכולם
יש לנו שאלה ובקשה - אנחנו חוקרות ובוחנות אופני רישום בפועל של צורות דיפלומטיות בתיאור חומר ארכיוני.
האם תסכימו לשתף איתנו את רשימת הצורות הנ"ל בה אתן.ם עושות.ים שימוש בארכיון שלכן.ם? (למשל - מכתב, ראיון, טופס וכן הלאה)
תודה רבה
יעל וקרן

"אווה ואניטה" - ארכיונים אישיים / אוניברסיטת חיפה / התכנית לארכיונאות באוניברסיטת תל-אביב

Galia Duvidzon

to israrc...@googlegroups.com
שלום יעל,
מצ"ב רשימה של צורות דיפלומטיות וסוגי חפצים (ברשימה אחת) של הארכיון בתולדות פתח תקוה.
בהצלחה,
גליה- אפ"ת

--
פורום "הארכיונאי הישראלי" מיועד לדיון ומידע מקצועיים בלבד ואין להעלות בו כל מידע פרסומי או מסחרי, כולל המלצות על ספקים. יש לחתום על כל הודעה או תגובה בפורום בשם מלא ושם הגוף או הסטטוס אליו שייכים.
---

משה בירב- ארכיון בית קריניצי

to israrc...@googlegroups.com
* אני שולח את ה"צורות הדיפלומטיות" הנהוגות בארכיון ההיסטורי של רמת גן הנמצא במוזיאון בית קריניצי.
* המינוח אצלנו: סוגי חומר (מסמך, עיתונות, ספר, חוברת ועוד). למסמך יש חלוקת משנה: פרוטוקול, קבלה, אישור, מכתב ועוד.
* שלחתי בנפרד לחוקרת יעל נצר ששמחה עליו. אני מקווה שהמסמך שלי יעזור למישהו/מישהי.

נא לאשר קבלת ההודעה, תודה.

בברכה,
משה בירב/רכּז הארכיון, ארכיונאי מורשה
טלפון: 03-6739050, 03-6722863