שלום לכולם.
לאחר בירורים עם עורכי-הדין ומגעים עם הלקוח נצא בקרוב לדרך בפרוייקט הראשון שלנו.
לשם רישום הקואופרטיב נערוך אסיפה מכוננת. באסיפה נאשר את התקנון, נדווח על הפרוייקט הנוכחי, נסביר את המודל הפיננסי ונציג כיוונים טכנולוגים נוספים.
האסיפה תתקיים לקראת סוף אוגוסט.
אנא
כתבו לי מי שבכוונתו להגיע כדי שנדע להערך על מקום.
כמו כן, מי שלא מילא את
טופס הפרטים ומי שעדיין לא העבירו לחבריו המעוניינים- אנא עשו זאת.
כל טוב ולהשתמע
ערן אברם
ועדת חברים.