כפי שציינו, האסיפה המכוננת תתקים ביום א' ה30 לאוגוסט בשעה שבע וחצי בערב.
קרן היינריך בל ברח' נחלת בנימין 24 ת"א תארח אותנו. המקום צמוד לחניון בתשלום.
באסיפה נאשר את התקנון ונקים את הקואופרטיב, כך נוכל לעבור לרשם האגודות.
כמו כן יועברו מצגות בנושא הטכני, הכלכלי והניהולי של הקואופרטיב.
מי שעולה על דעתה/דעתו ענינים נוספים, מי שמציע/מעוניין בטרמפ ומי שמעוניין לעזור בכיבוד קל אנא כתבו לי.
ערן אברם
ועדת חברים