הפיילוט יצא לדרך

4 views
Skip to first unread message

Roni Segoly

unread,
Oct 6, 2009, 4:01:24 AM10/6/09
to isra...@googlegroups.com
שלום לכולם,

לאחרונה התקינה חברת סולארי את מערכת חימום המים המבוססת על משאבות חום, בקיבוץ גבעת חיים איחוד.
הפרוייקט ימומן על ידי הקואופרטיב, כלומר על ידי כולנו.
המערכת כבר מתפקדת מתאריך 1/10 (ראו תמונות).
המשאבה שאתם רואים בתמונה, מחממת מים ל 210 דירות בקיבוץ. עד כה המים חוממו על ידי מערכת מבוססת גז, וכעת המערכת המקורית משמשת רק לגיבוי.
החימום באמצעות משאבות חום זול יותר ללקוח בצורה משמעותית, אך ידידותי מאד לסביבה, שכן חלק ניכר מהאנרגיה שהמשאבה יוצרת על מנת לחמם את המים, נלקח מהסביבה.
ההסדר בין הקיבוץ לחברת סולארי (ולמעשה דרכם לקואופרטיב), הוא שהקיבוץ ישלם מדי חודש בחודשו מחצית הסכום שהוא חסך מצריכת האנרגיה עבור חימום המים, במערכת האמורה. 
הפרוייקט הינו לשש שנים, ובתום הפרוייקט תעבור המערכת לבעלות הקיבוץ.
ההערכה הכספית שלנו היא שההוצאה הכספית שלנו (לרכישה/התקנה/ותמיכה של המערכת לאורך הכל התקופה) תוחזר במהלך התקופה, ויהיה אף רווח סביר לקואופרטיב.

באמצעות פרוייקט זה אנחנו מקווים לממש את העקרונות שהתווינו לעצמנו בפעילות:
  • פרוייקט שמגן על הסביבה.
  • פרוייקט שממומן ומבוצע על ידי איחוד הכוחות והמשאבים הכספיים של כל חברי הקואופרטיב.
  • פרוייקט רווחי שיאפשר ביצוע פרוייקטים נוספים בהמשך בזכות הרווח הצפוי.

כפי שכתבנו בדו"ח הקודם, נושא רישום האגודה עומד לפני סיום אך עדיין לא תם.
המסמכים נמצאים אצל רשם האגודות, וברגע שנקבל מהם את האור הירוק, נוכל לתפקד כאגודה רשמית.
המסקנה היא שאנחנו עדיין לא יכולים לפתוח חשבון בנק על שם האגודה, ולכן פתחנו אתמול חשבון זמני פרטי על שם יובל שלום ואהרון סגולי.
בחשבון זה ננהל את הכספים, שיגיעו מחברים, שמעוניינים להצטרף לקואופרטיב, ברגע שהאגודה תוקם נעביר את כל הכספים שהצטברו לחשבון האגודה, ונצרף את כל מי ששילם כחבר האגודה.
נשמח אם תוכלו כבר להתחיל להעביר כספים לחשבון זה, לא יעשה שימוש בכסף עד שיוקם הקואופרטיב בצורה רשמית אך זה יאפשר לנו לנוע מהר יותר:
החשבון הוא בבנק הפועלים בסניף רמות אשכול בירושלים
החשבון על שם יובל שלום ואהרן סגולי
מספר החשבון 12-695-402188
אנחנו זקוקים לכמאה מניות על מנת לממן את הפרוייקט האמור לעיל.
זה הזמן להתחיל לפעול, תמיכתם והצטרפותכם חיונית, לרגע זה חיכינו.
זיכרו, ערך המניה הוא 1000 שקלים. ביכולתכם לרכוש עד 10 מניות.
אנא שילחו לי אימייל אם העברתם כספים לחשבון הנ"ל.

בנוסף, השקנו את האתר החדש שלנו, יש עדיין מקום לשיפור ונשמח להערות
באתר תוכלו לראות גם את גרסת התקנון שהוגשה לרשם האגודות.
נשמח לראותכם בין שורותינו, רק איחוד הכוחות והמשאבים של כולנו יאפשר לנו להשפיע..

בברכת שנה טובה
רוני וצוות הההקמה


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages