זהו יוצאים לדרך - הקואופרטיב מתחיל

0 views
Skip to first unread message

Roni Segoly

unread,
Aug 8, 2009, 4:20:38 AM8/8/09
to isra...@googlegroups.com
שלום לכולם
התחלנו לפעול ביוני 08, עברנו הרבה מאז, בדקנו טכנולוגיות, תוכניות עסקיות, תקנות וחוקים והנה הנה אנחנו כמעט בסוף.
אנחנו בשלבי הרישום הסופיים של האגודה, במגע עם לקוח פוטנציאלי ובמגע הדוק עם עורכי דין ורואי חשבון כדי שהכל יצא לדרך כמתוכנן.
ערן אברם שלח אמייל בנושא, ובקש ממי שיכול להגיע לאסיפה הראשונה בסוף אוגוסט להודיע לו, בהתאם למספר נחליט על מיקום הפגישה, ואנחנו מקווים לראות את כולכם שם.
בפגישה גם נדון בנושא המניות, התוכנית העסקית וכל מה שקשור.
להתראות ותודה על הסיוע עד כה.
רוני
----------------------------------------------------
Best regards Roni Segoly
http://www.google.com/profiles/roni.segoly
http://friendfeed.com/rsegoly
http://twitter.com/rsegoly


Martin Luther King: "Men often hate each other because they fear each other; they fear each other because they don't know each other; they don't know each other because they can not communicate; they can not communicate because they are separated."

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages