שלום לכולם
התחלנו לפעול ביוני 08, עברנו הרבה מאז, בדקנו טכנולוגיות, תוכניות עסקיות, תקנות וחוקים והנה הנה אנחנו כמעט בסוף.
אנחנו בשלבי הרישום הסופיים של האגודה, במגע עם לקוח פוטנציאלי ובמגע הדוק עם עורכי דין ורואי חשבון כדי שהכל יצא לדרך כמתוכנן.
ערן אברם שלח אמייל בנושא, ובקש ממי שיכול להגיע לאסיפה הראשונה בסוף אוגוסט להודיע לו, בהתאם למספר נחליט על מיקום הפגישה, ואנחנו מקווים לראות את כולכם שם.
בפגישה גם נדון בנושא המניות, התוכנית העסקית וכל מה שקשור.
להתראות ותודה על הסיוע עד כה.