שלום חברים ובוקר טוב
לקראת הקמת הקואופרטיב אנחנו מתחילים לאסוף פרטים אישיים של המעוניינים להצטרף.
זאת
רשימת החברים שכתבו לנו עד כה בצורה ישירה והביעו עניין לקנות מניה אחת או יותר.
אבקש מכל מי שברשימה שישלח לנו פרטים נוספים (שם, אימייל ומספר טלפון).
כמו כן נוספים שרוצים להצטרף, אנא עשו זאת, נשמח לקבל פרטים (שם, אימייל, מספר טלפון, ומספר מניות שאתם מתכוננים לרכוש).
אנא שילחו זאת ישירות
לאימייל שלי ולא כתשובה לאימייל זה.
נפגשנו אתמול עם מרכז הקואופרציה בתל אביב, ועם עורכי הדין של הקואופרטיב, והיתה לנו ישיבה ראשונה של ועדת כלכלה (דיווח יצא בנפרד).
אנחנו נתחיל לפעול בשבועות הקרובים, ולכן חשובה ההתארגנות הלוגיסטית, על פי עקרונות הקואופרטיב שיפורסמו גם כן, כל מי שירכוש מניה אחת לפחות יהפוך לחבר מליאה, ויוכל להשפיע באמצעות השתתפות בהצבעות ובחירות לתפקידים השונים.
הגיוס ילווה גם במסע גיוס, שיבוסס בעיקרו על העקרון של חבר מביא חבר ופרסום מפה לאוזן, וגם בכך נצטרך את עזרתכם, כאשר נפרסם את יעד מספר החברים שאנחנו רוצים לגייס לפיילוט.
שיהיה יום טוב, הקואופרטיב קורם עור וגידים וזה משמח.
----------------------------------------------------
Best regards Roni Segoly רוני סגולי
Skype: rsegoly
Mahatma Gandhi: You must be the change you want to see in the world.