פרטים נוספים לאסיפה הכללית של הקואופרטיב ביום ראשון

0 views
Skip to first unread message

Roni Segoly

unread,
Aug 26, 2009, 6:46:59 AM8/26/09
to isra...@googlegroups.com
שלום לכולם
בהמשך לאימייל שערן כתב.
על מנת להקים אגודה שיתופית בישראל יש צורך ב 7 מייסדים, שינסחו תקנון, ויעבירו אותו לרשם האגודות.
ברגע שהרשם מאשר את התקנון, האגודה הופכת להיות ישות חוקית, שיכולה גם לפתוח חשבון בנק ולבצע עסקאות.
על פי התקנון הזמני, שנמצא כעת בשלבי ניסוחו האחרונים, כל מי שרוכש מניה אחת לפחות, הופך להיות חבר אגודה.
במהלך הישיבה אנחנו נאשר את התקנון, על מנת לשלוח אותו לרשם האגודות, אך למרות שתהליך הרישום לא הסתיים, ולכן עדיין לא פתחנו חשבון בנק, נשמח אם נוכל לצרף גם אתכם לאגודה, או לפחות להתחיל את התהליך.
זו הגרסה הארוכה של מה שרציתי להגיד, הקצרה היא 
"הביאו פנקס צ'קים בבקשה".

נושא נוסף, אם מישהו מגיע ברכב ויש לו מקום פנוי אנא שילחו אימייל לערן שינסה לצוות כאלו שמחפשים טרמפ.
תודה לכולם
רוני
----------------------------------------------------
Best regards Roni Segoly


Skype: rsegoly
http://twitter.com/rsegoly

"War does not determine who is right - only who is left." Bertrand Russell

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages