שלום לכולם,
ברשותי 4 וואטומטרים מהקניה המרוכזת שעשיתי.
אני רוצה להציע אותם להשאלה, למשך שנה, ללא עלות, בתמורה לכך שיהיה אפשר להציג את הצריכה הביתית באתר של הקואופרטיב, לעקוב אחר השינויים בהרגלי הצריכה (אם יהיו) ולהשתמש בכך לפרסום הוואטומטרים, הקואופרטיב, וכל נושא ההתיעלות האנרגטית.
מי שמתנדב להתקין אחד בביתו (הנה
פרטים נוספים על המד) - נא לפנות אלי.
levy....@gmail.com0546-254616
את התצוגה על הרשת נעשה דרך אחת התוכנות פה -
http://www.currentcost.com/software-downloads.htmlואני אצתרך מתנדב לזה גם כן.
חנן.