שלום לכולם,
למי שלא היה , ולמי שהיה ורוצה להיזכר, כתבתי סיכום קצר וצרפתי סרטי וידאו שצילמתי של חלקים שונים בביקור. תמונות לא חיברתי, ואחבר קישור במועד מאוחר יותר.
הסיכום מופיע אצלי בבלוג, ראוי שיעלה בוויקי אבל זה כל כך נח ואני רגיל לבלוג שנדמה לי שזו לא בעיה שדיווחים כאלה ישארו אצלי בבלוג - רוב מה שיש שם רלוונטי מאוד לתחום של הקואופרטיב גם ככה!
ביום שני אנו נפגשים להמשך עבודה על הפיילוט, אני מקווה שנתקדם מהר, בקצב המהיר של ההתלהבות של כולנו.
הנה קישור לבלוג שלי, הדף הראשון הוא הסיכום של הסיור -
www.galgalyarok.org
שבוע פורה,
חנן.