שלום לכולם,
חלקכם הביע נכונות לעזור עם מציאת לקוח לפרויקט חסכון באנרגיה הראשון שלנו, עם טכנולוגית משאבות החם.
ישנם מספר בנינים שכבר הותקנו בהם משאבות חם (שזה מעין מזגן מגודל) לחימום מים במקום שריפת סולר, ואנחנו נעשה סיור באחת מהן.
הזמן שהוצע הוא בין 12:00 ל-16:00 ביום ראשון הקרוב 24.5
יכול להיות שיהיה אפשר גם מאוחר יותר, הסברתי ליונתן (העובד של סולרי שיתן הסברים) שעדיף אחר הצהריים-ערב, אז לפי הצורך אולי נאחיר את המפגש.
מדובר בבנין בשכונת בבלי בתל אביב, רחוב בבלי 8.
תחזרו אלי בבקשה במייל כל מי שמעונין ויכול (גם מי שכבר דיברתי איתו - חן, גבריאלה, מאיר, רוני פוזנר, מארק), שעה מועדפת בתחום שנתן יונתן (מבחינתי - 16:00 ועדיף יותר מאוחר. אבל אני גמיש).
חנן.
levy....@gmail.com