שלום לכולם
להזכירכם היום בערב בשעה 2000 אנחנו נפגשים ב THE HUB בבית מעריב בתל אביב, לדיון בנושא המודל העסקי בו יתחיל הקואופרטיב את פעילותו.
נדון באופציות השונות למימוש, בהנחה שאנחנו מתחילים בפעילות בתחום ההתייעלות האנרגטית.
הכוונה היא לדון במספרים ועלויות אמיתיים, ולבדוק מה השילוב האופטימלי של התחלת פעילות כפיילוט, כלומר להקים קואופרטיב קטן שינהל פרוייקט אחד או שניים, ושיוכל לממש את שלשת העקרונות שאנחנו רוצים לקדם:
תרומה לחסכון באנרגיה, באמצעות קידום פרוייקטים בתחום התייעלות אנרגטית.
פעילות כארגון דמוקרטי, שמבוסס על שקיפות ושיוויון ואיחוד הכח של כל החברים.
פעילות כלכלית שאמורה להניב רווחים.
נשמח אם תגיעו לדיון, שכן אנחנו קרובים מאד לרגע בו נתחיל ממש לגייס כספים ולפעול, והתקווה היא שהדיון שיהיה היום יאפשר את קבלת ההחלטה בנושא.
----------------------------------------------------
Best regards Roni Segoly רוני סגולי
Skype: rsegoly
Mahatma Gandhi: You must be the change you want to see in the world.