טוב,
ברוב קולות הוכרז יום שלישי שבוע הבא, ה-17.3 ב-19:30 כתאריך המפגש.
לא נצלם, כי זה היה קצת ארוך ולא באמת מתאים כפורמט כזה, אבל נסכם ונכתוב לכולם מה החלטנו ובמה עסקנו.
על מקום הפגישה אני אכתוב בהמשך - באזור תל אביב, בכפר הירוק אני מקווה.
מי שמגיע - בבקשה לשלוח לי מייל, כדי שאעדכן רק אתכם אח"כ במיקום של המפגש.
חנן.