מפגש שני - ועדה טכנית

0 views
Skip to first unread message

hanan levy

unread,
Mar 12, 2009, 4:20:04 PM3/12/09
to isra...@googlegroups.com
טוב, 

ברוב קולות הוכרז יום שלישי שבוע הבא,  ה-17.3 ב-19:30 כתאריך המפגש.
לא נצלם, כי זה היה קצת ארוך ולא באמת מתאים כפורמט כזה, אבל נסכם ונכתוב לכולם מה החלטנו ובמה עסקנו.
על מקום הפגישה אני אכתוב בהמשך - באזור תל אביב, בכפר הירוק אני מקווה.
מי שמגיע - בבקשה לשלוח לי מייל, כדי שאעדכן רק אתכם אח"כ במיקום של המפגש. 

חנן.
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages