שלום לכולם,
שלשום התרחשה הפגישה הראשונה של הוועדה הטכנית.
היה זה מפגש הכרות, בו נכחו כ-12 איש, כולל אותי וקוסטה שצילם (שוב תודה!).
במפגש הצגתי את התוכנית והמטרות של קואופרטיב האנרגיה המתחדשת (זה הזמן להזכיר שאנחנו עדיין מחפשים שם קליט), והם מופיעים בצורה תמציתית במצגת המצורפת.
הפוקוס היה מעבר על הטכנולוגיות שבחנו עד כה, בחצי שנה האחרונה. כמובן שהיה זה על קצה המזלג, ואני מקווה שעניתי על רוב השאלות.
כתבתי ביום שעבר מאז הפגישה מסמך מסכם, שיהיה מסמך הכרות עם הטכנולוגיות שבחנו עד כה.
הדיון היה פורה. היה עמנו את אריאל רינג שהינו מומחה לאנרגיה סולארית טרמית והתעקש לתקן אותי (בצדק!) כשאמרתי נוזל ולא זורם. אריאל חלק עמנו מעט מניסיונו עם הקמת תחנות כח סולאריות בספרד ובקליפורניה. היו מהגולן, והגליל, עד לאשדוד, הועלו שאלות, ואני בטוח שלא לכולם נתתי תשובה מספיק טובה.
דרושים מתנדבים לקדם אותנו ולחבור לועדות השונות - הועדה הטכנית (אני), הועדה הכלכלית וועדת התקנון.
וידאו ערוך/מלא של המפגש יוכנס לאתר בשלב כלשהוא, ותשלח הודעה.