שוב שלום,
לפי ההצבעה ב-doodle, אין הכרעה מהותית, אבל יש עדיפות ל-15.5 .
אז נקבע -
ביום ששי ה-15.5 בשעה 9:00 אצל איל ביגר במושב . המפגש ימשך כשעתיים, ובו איל ידבר וידגים בנושא החסכון וההתיעלות בצריכת אנרגייה ביתי, וגם ייצור חשמל במערכת פוטוולטאית ועוד, פתוח לשאלותיכם כמובן.
הוראות הגעה מצורפות,
נא לעדכן אותי - מי שמתכוון להגיע, ואורחים, שנדע להתכונן.
עוד על איל ניתן למצוא פה (וסליחה על הלינק השבור בפעם הקודמת)
http://www.goodenergy.org.il/lhe/apage/19930.php
ובאתר של יוזמת האנרגיה הטובה הנ"ל ניתן למצוא עוד נושאים בהם הוא עוסק כרגע.
להתראות,
חנן.
0546-254616