פטירתו של חברנו פרופ' איתן אביצור

Alon Schab

to israelmusic...@googlegroups.com
חברי האיגוד היקרים,

אנו נאלצים להודיע בצער על מותו הפתאומי של חברנו איתן אביצור. ההלוויה תערך הערב בשעה 21:00 (ראו קובץ מצורף).

לפני ממש ימים ספורים הוא ביקשנו לפרסם את הקול הקורא של "מי אני שיר ישראלי" ובהתכתבותנו הוא כתב לי, בידידותיות האופיינית לו : "מאחל גם לכם הצלחה בכנס החורף של האיגוד. אינני מבטיח להגיע לשם מאחר ומוטלות עלי מגבלות אחדות [...] אבל כרגיל נעשה השתדלות".

יהי זכרו ברוך,
אלון
בשם הנהלת האיגוד

ברוך דיין האמת.pdf

Tsilli Rudik

to israelmusic...@googlegroups.com
שלום,
מאוד הצטערתי לשמוע על מותו של פרופ' איתן אביצור. הוא היה מרצה שלי בבר אילן ונהניתי משיעוריו הנאה מרובה, הן מהפן המקצועי והן מהפן האישי, החם והפתוח שלו.
יהי זכרו ברוך.
צילי רודיק

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'israelmusicologysociety' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל israelmusicologysociety+unsub...@googlegroups.com.