הזמנה לאירועי כנס "מי אני? שיר ישראלי! אוניברסיטת בר-אילן

Talila Eliram

to האיגוד למוזיקולוגיה
שלום לכל חברי האיגוד
מצורפת הזמנה גם לכנס וגם לאירוע הסיום. הכניסה לכל האירועים וההרצאות חופשית, ללא צורך בהרשמה מראש.
נשמח לראות את כולכם.
בברכה
טלילה
Dr. Talila Eliram
Director, The Israeli Song Research Center
Music Department
Bar-Ilan University
Ramat-Gan, 5290002
Israel

Address: POB 12044
Yavne, 8161049
Israel
הזמנה לאירוע.pdf
הזמנה לכנס.pdf

Yaakov Mazor

to israelmusic...@googlegroups.com
עררב טוב טלילה,

קויתי להבוא השנה לכנס אך לא נסתיע בידי. במיוחד חבל לי על הרצאתה של טלי על הלחנים של בדואים בזמר העברי.

האם ידוע לך משהו עליה? האם כתבה/פרסמה משהו בנידון? ואם אינך יודעת אודה לך אם תוכלי לעזור לי ליצור אתה קשר במייל ו/או בטלפון.

בתודה מראש
יעקב

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'israelmusicologysociety' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל israelmusicologysociety+unsub...@googlegroups.com.

--

Yaakov Mazor
mazo...@gmail.com