פגישה בנושא ארגז כלים לח"כית תומכת ד"י

Oz

to התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום
חברת הכנסת הטרייה יעל כהן פארן מהתנועה הירוקה(כחלק מסיעת התנועה, כחלק מהמחנה הציוני) פנתה אלי ושאלה לגבי דרכים פרקטיות לקדם את הנושא של דמוקרטיה ישירה
והשתתפותית ממעמדה כחברת כנסת.

השליחות של יעל היא לקדם אג'נדה סביבתית, עם זאת דמוקרטיה ישירה היא חלק מתפיסת עולמה יותר מכל חבר כנסת אחר שאני מכיר, ככה שאפשר לדבר בחופשיות על רעיונות ליישום.

בעקבות הבקשה התחלתי לחשוב על שלל רעיונות לדוג':
חקיקה על הליכי דמוקרטיה ישירה(נראה לי ברמה המוניציפלית/מקומית יכול להיות מעניין)
פעולות של שקיפות עצמית וקשר עם הבוחר
הקמת מערכת הצבעות שתשפיע על החלטות של הח"כ וגיבוש קהילה שתשתמש בה
הזמנת דוחות של הממ"מ על נושאי דמוקרטיה ישירה/השתתפותית שדורשים מידע כדי ליישם

חשבתי על גיבוש מסמך של שלושה עמודים שיציג רעיונות ודרכים ליישם אותם, החסרונות והיתרונות של כל רעיון(אימפקט, קושי ליישום, רדיקליות וכו') איך הם משתלבים עם אג'נדה סביבתית וכו'

אני חושב שפגישה ודיון על המסמך יכולים לעזור לחדד את הרעיונות ולברור את המוץ מן התבן.

מישהו בעניין?

Yarden H

to israeli-direct-de...@googlegroups.com

אשמח לעזור. מאוד בעד דמוקרטיה ישירה במוניצפליות

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל israeli-direct-democrac...@googlegroups.com.