Re: מרצ תציג את קמפיין הבחירות שלה בערבית ביום ד'

Tal Yaron

to tom wegner, התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום
לכל מי שמנוי על רשימת דמוקרטיה ישירה וקיבל הודעות מ"מרץ", אנו מתנצלים על הניצול הציני של מרצ, את קבוצה לצורך תעמולה. כמודריטור, אני חוסם מעכשיו (אלא אם יערך דיון על כך) כל תעמולת בחירות שאינה קשורה ישירות לדמוקרטיה ישירה.

בתאריך 24 בדצמבר 2012 19:39, מאת tom wegner <shoe...@gmail.com>:

‏24/12/2012

הזמנה לתקשורת

מרצ תציג את קמפיין הבחירות שלה בערבית ביום ד'

ביום רביעי, ה- 26.12.2012, בשעה 10:00, תקיים מפלגת מרצ מסיבת עיתונאים

בעיר נצרת, בהשתתפות יו"ר מרצ - ח"כ זהבה גלאון ומועמד מרצ לכנסת פריג' עיסאווי

מסיבת העיתונאים תתקיים במלון רימונים, רח' הגליל 16, נצרת, בשעה 10:00

לפרטים:

תום וגנר – 0548000358

בשטח: דניאל צרפתי - 0542525256

--
בברכה,

טל ירון,
מוביל מרכז עתיד - רעננה

052-6079419

Shay Knohl

to israeli-direct-de...@googlegroups.com, tom wegner
בתור העוסקים בשכלול המערכת החברתית - פוליטית, פירוק מבני הכוח המיותרים בה והנגשתה לציבור אני חושב שראוי לדייק ולהדגיש שעל פי כתובת הדוא"ל, שולח המודעה הוא היועץ האסטרטגי/יחצ"ן תום וגנר. למרות שבמקרה זה הוא כמובן מייצג את מעסיקתו - מפלגת מרץ, לפי היכרותי המעוטה עם שדה התקשורת הריכוזית- מסחרית, אני משער שאת הבחירה לפרסם פה ספציפית הוא עשה על דעת עצמו.

בתאריך יום שני, 24 בדצמבר 2012 20:46:02 UTC+2, מאת Tal Yaron:

Tal Yaron

to israeli-direct-de...@googlegroups.com
לא ברור לי מקור הטעות, אך נראה שהוא לא שלח דרך הרשימה שלנו, אלא רשימה דומה ואני התבלבתי.
נראה שלא היתה כאן כוונת זדון :-)

בתאריך 25 בדצמבר 2012 11:18, מאת Shay Knohl <shay....@gmail.com>:

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום' בקבוצות Google.
לתצוגה של דיון זה באינטרנט, בקר בכתובת https://groups.google.com/d/msg/israeli-direct-democracy-open-forum/-/2w0ipmoG18oJ