נפגשים היום בהשקת הספר של דוד ומרק?

Tal Yaron

to התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום
הי,

מזמן לא נפגשנו, וגם לא כ"כ דיברנו. בינתיים, הרבה רעיונות של דמוקרטיה ישירה הולכים ותפתחים במקומות שונים בארץ. אריגונים שונים מנסים ליצור מפלגות ישירות. הסדנא לידע ציבורי מייצרת כלים שמקדמים דמוקרטיה ישירה. ארגון כמו "מתחברים" יוצרים בסיס לדמוקרטיה השתתפותית. למרות שאנו לא מדברים, המון קורה בשטח בפועל, והרעיון של דמוקרטיה ישירה הולך וקורם גידים.  זאת תהיה הזדמנות נהדרת להיפגש, להחליף זכרונות, לקשקש ולהתעדכן. יהיה מגניב להיפגש.

מי בא?

(היום, לבונטין 7, תל-אביב)

Tal Yaron

to התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום
וכמובן, מעלה הכל, לחלוק כבוד לדוד ולמרק, שעבדו כל קשה על הספר, ונראה שהוציאו אותו בדיוק בזמן הנכון!

להת'
טל

Dror Reshef

to israeli-direct-de...@googlegroups.com
לא יודע אם אוכל להגיע, בכל מקרה, הרבה מזל טוב!

בתאריך 11 באוקטובר 2012 10:36, מאת Tal Yaron <tal....@gmail.com>:

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'התנועה לדמוקרטיה ישירה - פורום' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-israeli-direct-de...@googlegroups.com.

Tal Yaron

to israeli-direct-de...@googlegroups.com
דרור אין צורך להתחייב, אם אם בכ"ז תגיע, יהיה מגניב. עד כמה שאני עוקב אחרי פעולתיך, צברת המון ניסיון בפעילות והתארגנות אזרחית, ואני מניח שאנשים ישמחו לשמוע.

להת'