מפגש R - מי רוצה להרצות?

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
אהלן כולם,
קיבלתי אישור טנטטיבי לארגן מפגש R בפייסבוק. אני אתכנן אותו למתישהו בחודשים הבאים.
אשמח לדעת האם יש לכם נושא כלשהו שתרצו להרצות עליו.
סוגי הרצאות:
1) הרצאה יסודית של שעה.
2) הרצאה ממוקדת של 20 דקות.
3) הרצאת בזק של 5 דקות (על חבילה שאתם אוהבים לעבוד איתה ורוצים לשתף עם כולם, או על פרוייקט מגניב שעבדתם עליו).
פורמט ההרצאה מסוג 3 מיועד בעיקר לכאלו שמרגישים שאין להם המון מה לומר, אבל מכירים משהו מגניב שהם רוצים לשתף.
אני מאד אשמח אם נשים בקבוצה יפנו אליו. תמיד יש לנו ייצוג חסר של נשים שיעבירו הרצאות, ומאד אשמח לעודד אתכן לפנות אלי.
שלחו תשובה בקבוצה או במייל חוזר פרטי אלי (tal.g...@gmail.com), אנא ציינו בכמה מילים את הרקע שלכם, ונושא ההרצאה שתרצו להעביר.

אני מתנצל מראש אם זמן המענה שלי למייל שלכם יהיה לא מיידי. אני מאזן הרבה מחויבויות ומבטיח להשיב לכולכם (ואנשים ששלחו לי נכונות להרצאות בעבר, סביר שאשיב אליכם מייל בשבוע+ הקרוב, סוףסוף).

טל

Diklah Geva

to israel-r-...@googlegroups.com
שלום טל
תודה על האירגון של מפגש R. אשמח לתת הרצאה, 20 דקות
להציג נתוח נתוני אורך במסד נתונים גדול.
סיווג לפי מגמות הזמן ומשמעות האוסילציות סביב המגמה.
תנתן דוגמה מסקר מנהלים, הכולל מעקב 10 שנים של BMI והשפעת המגמה והאוסלציות  על תחלואה קרדיווסקולארית.
בברכה
דקלה