Start-up looking for an R Freelance to implement Shiny App

Eran Issler

to Israel R User Group
שלום,

אני מחפש פרילנסר ב R לבניית אפליקצית Shiny על בסיס ישום ביו-אינפורמטי קיים.
נדרש ניסיון קודם ב shiny ו R/
מועמד שמכיר גם ביואינפורמטיקה, יהיה מעורב גם בפיתוח המנוע עצמו.
מחפש מישהו לטווח ארוך עם היקפי משרה שישתנו לאורך הזמן.

בברכה,

ערן
0525816935

amit gal

to israel-r-...@googlegroups.com
שלום ערן,

יתכן שאני מתאים למשימה. אשמח לדעת עוד פרטים - היקף עבודה, עומס עבודה, תקציב וכו'.

תוכל לקרוא אודותיי בקורות החיים המצורפים, אבל בקצרה - אני מומחה R ודאטה סיינטיסט עצמאי. רקע נרחב בפיתוח ומחקר של אלגוריתמים - כולל שתי "קדנציות" בחברות ביואינפורמטקיה (קומפיוג'ן וNRGENE) כך שאני מבין בתחום. בנוסף אני גם מלמד R וshiny בהקשרים שונים.

אשמח לשמוע עוד ולהשמיע עוד, במידה וזה נשמע מעניין.
עמית

amit gal

to israel-r-...@googlegroups.com
אוף. זה מעצבן שהרפליי עונה לרשימה. אני מתנצל על ההטרדה הזו!

Eran Issler

to Israel R User Group
אני עדיין מחפש מועמדים
ערן

בתאריך יום חמישי, 19 ביולי 2018 בשעה 14:25:46 UTC+3, מאת Amit Gal: