מצגות ממפגש ה R של שבוע שעבר‎

Tal Galili

to israel-r-...@googlegroups.com
שלום כולם,

תודה למי שהגיע למפגש R שהתקיים בשבוע שעבר, מאד שמחתי לראות אתכם ואני חושב שהיה מאד מוצלח. אני רוצה מאד להודות לדין, עומרי, יוני ועמית על שהכינו והעבירו את ההרצאות שלהם באופן מקצועי ונעים ביותר.

שתי הודעות חשובות:

1)
אני אשמח לעוד מפגש ובשביל זה צריך אנשים שיסכימו להעביר תוכן.
יש שני סוגים של הרצאות R שאני חושב שיתאימו:
א - הרצאות מעמיקות של בין 15 ל- 45 דק׳ על תחום שאתם מבינים אותו יחסית טוב.
ב - הרצאות של 5 דק׳, אשר מציגים בהם משהו מעניין (זה יכול להיות על חבילת R שאתם אוהבים להשתמש בה, או ניתוח נתונים מדליק).
אם יש לכם תוכן להעביר מסוג א׳ או ב׳, אנא צרו איתי קשר במייל חוזר ונדבר על איך לארגן אותו.
(אני בעיקר מעוניין לעודד נשים להגיע ולהעביר תכנים. אני חושב שזה מצער שבעיקר גברים בוחרים להשתתף ולהעביר תוכן, ואני חושב שזה יהיה בריא לקהילה בכללותה שגם נשים בקהילה יקחו על עצמן להעביר הרצאה. אם אתן חוששות שאין לכם מספיק בשר, הרצאה של 5 דק׳ כל אדם שמשתמש ב R כמה שנים, ועם מספיק הכנה, יכול להעביר. אז אני מעודד אתכן לפנות אלי במייל חוזר ושנעשה זאת :) )

2)
העליתי את המצגות של המרצים הנפלאים שהיו לנו שבוע שעבר. תוכלו לראות אותם כאן:

(נ.ב.:
יצרתי את הקישור שכאן לקבלת עידכונים על מפגשי R, אבל היות ואתם רשומים לקבוצה שכאן אינכם צריכים בנוסף להירשם גם לרשימה זו)

עד לפעם הבאה,
טל

Tal Galili, Ph.D. in Statistics

www.biostatistics.co.il (Hebrew)  | www.talgalili.com (Hebrew)