Pd3Fj *Gyerekkorom után: Ida - 1. kötet [PDF/EPub] Book by Anitte B. Windecker

已查看 3 次
跳至第一个未读帖子

sog...@gmail.com

未读,
2022年4月16日 05:45:212022/4/16
收件人 islonges...@googlegroups.com
5Pd3FjF8AhT - Download and read Anitte B. Windecker's book Gyerekkorom után: Ida - 1. kötet in PDF, EPub, Mobi, Kindle online. Free book Gyerekkorom után: Ida - 1. kötet by Anitte B. Windecker.

Click to Continue

Synopsis: És ekkor követem el életem legnagyobb hibáját. Komolyan mondom, nem is kellene meglepődnöm ezen, elvégre a nevemet a fél életemben senki sem tudta kimondani, anyámék elváltak, apámmal egy másik országba költöztünk, amihez hozzáérek, az elrohad vagy tönkremegy… ilyen hendikeppel semmi sem mehet gördülékenyen....
回复全部
回复作者
转发
0 个新帖子