ШӘУАҺИД-УН НУБУВВӘ – 184

Islamdini.kz

to islam...@googlegroups.com

cid:image001.jpg@01D6F40A.DC6F4BA0

ИМАМ ХУЖЖӘТ МҰХАММЕД БИН ХАСАН (радиаллаһу анһ) (3)

Имамия ағымы айтатын бір оқиға мынадай: Халле аумағының халқынан Исмаил есімді біреуде жара шықты. Бағдаттың бүкіл емшілері оны емдей алмады. «Мұны тек кесіп тастау арқылы емдеуге болады, кеспесе болмайды. Бірақ жараны кесу де өте қауіпті. Өйткені тамырларға жақын тұр. Ол кесілсе өледі» десті. Сол адам айтып берген: «Емшілерден үмітімді үзіп, Серменрайда Мәшһәди шәрифке бардым. Имамдардың қабірлерін зиярат еткен соң Имам Хужжәт ғайып болды деген жерге кірдім. Аллаһу та'алаға дұға етіп, жалбарынып, имамдарды тәуәссул (арашы) еттім. Олардың құрметіне дертіме шара сұрадым. Түндерді намаз оқып өткіздім. Күндер бойы сонда қалдым. Бір күні Дижлә өзенінің жағасында ғұсыл құйындым. Таза киім киіп, Мәшһәди шәрифке бардым. Ол жақта төрт атты кісі көрдім. Қылыш асынып алған еді. Бірі қолында найза ұстап тұрған еді. Бірі шапан киген еді. Оларды Мәшһәд адамдары деп ойладым. Қасыма келіп сәлем берді. Сәлемдеріне жауап бердім. Қолында найзасы бар адам шапан киген адамның оң жағына тұрды. Қалған екі адам сол жағына тұрды. Шапан киген кісі маған «Сен ертең өз еліңе, отбасыңа қайтпақшысың ба?» деп сұрады. Мен «Иә» деп едім, «Бері жақында, жараңды көрейін» деді. Жақындағанымда қолын жарамның үстіне қойып, қысты. Қатты ауырып қиналдым. Кейін найза ұстаған кісі «Құтылдың, ей, Исмаил» деді. Есімімді қайдан білді екен деп таңқалдым. «Біз де, сіздер де, иншаллаһ құтылдық» дедім. Найза ұстаған кісі шапан киген кісіні меңзеп «Бұл кісі имам» деді. Мен дереу оған жүгіріп, құшақтап, мүбәрәк тізесін сүйдім. Кейін олар кетіп қалды. Мен де олардың артынан бардым. Маған «Кері қайт» деді. «Сіздерден айрылғым келмейді» дегенімде «Кері қайт, бұған рұқсат жоқ» деді. Мен «Сонда да сіздерден айрылғым келмейді» дедім. Найза ұстаған кісі «Ұялмайсың ба, имам саған кері қайт деді, сен қарсы шығудасың» деді. Амалсыз тоқтап тұрдым. Олар кетті, кейін мүбәрәк жүзін маған бұрып «Бағдатқа барғаныңда халифа Мунтасыр сені шақырады. Одан ештеңе қабылдаушы болма» деді. Олар көзден ғайып болғанша сол жерде тұрдым. Кейін Мәшһәдке бардым. Сол төрт атты адам туралы сұрадым. Адамдар «Бұл аймақтың таңдаулы құрметті адамдары» десті. «Бірі имам еді» дегенімде «Имам қолында найза ұстаған ба еді, әлде шапан киген бе еді?» деп сұрады. Мен «Шапан кигені имам еді» деп жауап бердім. «Оған жараңды көрсеттің бе?» дегенінде «Иә, көрсеттім. Мүбәрәк қолымен қысты» деп оң санымды ашып көрсеттім. Жараның ізі де қалмаған еді. Бірден таңқалып, «Әлде сол санымда ма еді?» деп оны да аштым. Ешқандай ізі жоқ еді. Халық бұл жағдайды көріп, маған құрмет көрсетіп, айналама жиналды. Көйлегімді жыртып бөліп алды. Адамның көптігінен өлетіндей болдым. Мәшһәдтің қызметшілері мені құтқарып алды. Кейін Бағдатқа бардым. Бұл хабар Бағдатта тарап кетті. Ол жақта да халық маған құрмет көрсету үшін айналама жиналды. Қайтадан өліп кете жаздадым. Мені халифа Мунтасырға апарды. Ол менен болған оқиғаны сұрады. Бәрін айтып бердім. Маған мың динар берді. Мен «Алмаймын, өйткені имам маған сізден ештеңе алмауымды өсиет еткен» дедім. Мунтасыр жылап жіберді. Кейін ол жақтан шығып кеттім, одан ештеңе қабылдамадым».

«Жамиул усул» кітабында қиямет күні және қиямет белгілері туралы Ибн Мәсуд (радиаллаһу анһ) былай риуаят еткені жазылған: «Расулуллаһ (саллаллаһу алейһи уәсәлләм) «Дүниенің тек бір күн ғана өмірі қалса, Аллаһу та'ала ол бір күнді ұзартып, Әһли бәйтімнен есімі менің есіміммен, әкесінің есімі менің әкемнің есімімен бірдей адамды шығарады. Оған дейін зұлымдыққа толы болған сол дүниені әділеттікке толтырады» деді». [«Саадати Әбәдия» кітабының 62-ші бетіне қараңыз!].

Тағы «Жамиул усул» кітабында жазылғаны бойынша, Әбу Исхақ (радиаллаһу анһ) былай риуаят еткен: «Хазреті Әли (радиаллаһу анһ) хазреті Хасанға (радиаллаһу анһ) қарап: «Бұл менің балам – сәйид. Расулуллаһ (саллаллаһу алейһи уәсәлләм) солай айтты. Жақында оның ұрпағынан бір кісі келеді. Есімі Расулуллаһтың (саллаллаһу алейһи уәсәлләм) есіміндей болады. Денесі мен түрі де ұқсайды. Бірақ мінезі ондай дәрежеде болмайды» деді. Кейін «Жер жүзін әділеттікке толтырады» қиссасын айтты. Мұны Әбу Дауд (рахметуллаһи алейһ) хабар берді. Бірақ қиссаны хабар бермеді.

(Жалғасы бар...)

cid:image002.jpg@01D6F40A.DC6F4BA0

www.islamdini.kz

Сайтқа енгізілген жаңалықтарды, сұрақтарға берiлген жауаптарды және дiни мерекелерде кұттықтау хаттарды мүшелерiмiзге жiберiп тұрамыз. Дiни сұрақтар үшiн және сайтқа мүше болу үшiн мына адреске хат жолдасаңыз болады: in...@islamdini.kz

Егер e-mail адресiңiз сiздiң хабарыңыз болмай бұл сайтқа тiркелген болса немесе сайттан хат алуды тоқтатқыңыз келсе, мына адреске бос хат жолдаңыз: islamdinikz...@googlegroups.com

image001.jpg
image002.jpg