Saluton

diaw ahmadou

to islama-kulturo-e...@googlegroups.com

Mi estas membro de la junulara sperantista al la

 senegala. Mia nomo estas cheikh ahmadou

bamba diaw.  loxgas en senegalo. Mi volas esti

membro de la (UIEA). Mi bezonas alixginformoj

kaj alixgkotizoj. Ankoraxu, mi dezirus konatixgi

kun vi. Cxar ,ni estas islamistaj.

 mi atendas via respondo. Dankon !!!

Renato Corsetti

to islama-kulturo-e...@googlegroups.com
Kara Cheikh Ahmadou Bamba Diaw,

dankon pro via mesaĝo. Mi kopias por vi la statuton de la islama asocio, en kiu vi trovas la aliĝinformojn.

Amike

Renato
-----------------------

Islama Esperanto-Asocio por interkultura dialogo

Statuto

Artikolo 1-a

Islama Esperanto-Asocio por Interkultura Dialogo estas privata Asocio al kiu rajtas aliĝi islamanoj kaj ne-islamanoj interesiĝantaj pri islamo en la tuta mondo.

Artikolo 2-a

Ĝi celas:

a – disvastigi la internacian neŭtralan mondan lingvon inter islamanojn;

b – disvastigi informojn pri Islamo inter parolantoj de la monda lingvo Esperanto.

Artikolo 3-a

Estas membroj, tiuj, kiuj pagas la kotizon por la jaro kaj ne estis eksigitaj pro agado kontraŭa al la Asocio. La kotizo por ĉiu jaro estas decidita de la membroj per reta voĉdonado.

Artikolo 4-a

Inter unu Ĝenerala Asembleo de la membroj kaj la sekva, la Asocio estas direktata de Estraro, kiu konsistas minimume el 3 membroj: Prezidanto, Ĝenerala Sekretario kaj minimume 1 membro de la estraro.

Artikolo 5-a

La Prezidanto, Ĝenerala Sekretario kaj la estrarano(j) estas elektataj de la membroj per reta voĉdonado.

Artikolo 6-a

La sidejo de la Asocio estas ĉe la Prezidanto (aŭ Ĝenerala Sekretario) laŭ decido de la estraro.

Artikolo 7-a

La statuto estas ŝanĝebla per reta voĉdonado de la membroj per du-triona plimulto.

nuntempe la kotizo estas libervola kaj oni aliĝas per mesaĝo al islama.espe...@gmail.com

prezidanto: Saeed Ahmad el Pakistano

~~~

renato corsetti
renato....@esperanto.org

SAEED AHMAD

to Islama asoci
Kara Cheikh Ahmadou Bamba Diaw,
Paco (salaam) al vi.
Mi elkore dankas vin  pro via tre bela infisgno. Via sincere, Saeed Ahmad

SAEED AHMAD

to islama-kulturo-e...@googlegroups.com
kara cheikh ahmadou,
ramadan gratulon.
Mi bonvenigas vin en nia asocio. Bv partoprenu en la asocio aktive. via sincere, Saeed Ahmad

Date: Thu, 27 Jun 2013 11:39:43 -0700
From: cheikh...@gmail.com
To: islama-kulturo-e...@googlegroups.com
Subject: (islama kulturo) Saluton