BAPNu kun ni!

Carles Vela Aulesa

Kara,
Ni atingis la unuan sumon, 6.000€, sed ni bezonas 10.000€ por plenumi centprocente la renovigo de la Bibliotekon-Arĥivon Petro Nuez (BAPN). Restas al ni 24 horoj por atingi la "finan venkon". Se vi povas foliumi la projekton kaj kunlabori, ni ege dankos vin. Tamen, vi povas helpi nin ne nur kun donaco, vi povas helpi nin ankaŭ resendante ĉi tiun mesaĝon al viaj amikoj kaj konatuloj, aŭ diskonigante la kampanjon bloke, fejsbuke, twittere aŭ kiu-ajn-rimede.

Dankegon!
Carles

Ni konservu la memoron de la kataluna esperanto-historio. Bapnu kun ni

Kataluna Esperanto-Asocio (KEA) lanĉis amasfinancadan kampanjon por renovigi la Biblioteko-ArÄ¥ivon Petro Nuez (BAPN), kiu enhavas gravajn historiajn dokumentojn de antaÅ­ pli ol 100 jaroj. Äœi urÄ e bezonas restrukturiÄ on, por protekti tiun gravan parton de la historio de Esperanto en Katalunio.

En la unua fazo de la kampanjo oni celas atingi 6000 eÅ­rojn por renovigi la plankon de la ejo kaj starigi kvar biliotekajn bretarojn. En estonta dua fazo, la kampanjo celas kolekti pliajn 4000 eÅ­rojn por aldoni du pliajn bretarojn, tablon kaj seÄ on novajn kaj la komputilaĵojn necesajn por katalogi la enhavon de la BAPN, kiu estos parto de la naskiÄ anta tutmonda katalogo de esperanto-bibliotekoj.

Biblioteko Arkivo Petro Nuez (BAPN) estas biblioteko-arĥivo de Kataluna Esperanto-Asocio registrita en la reto de specialigitaj bibliotekoj de la registaro de Katalunio.

 La kampanjo estas en la retejo Verkami, la pionira amasfinancada interretejo de Katalunio, kies nomo venas de la esperantaj vortoj “verki†kaj “ami†.

La proponataj rekomencoj por la donacoj povas esti simpla danko kaj inivto al inaÅ­guro, publikigo de la nomo en Å ildo sur la muro de la ejo, sed oni ankaÅ­ proponas vespermanÄ ojn, gastigadojn, ciceronadojn, kulturajn profesiajn vizitojn en Esperanto, kvalitajn artajn bierojn kun esperanta nomo, ekzemplerojn de La Eta Princo, Asteriks, aÅ­ la lastajn eldonajn novaĵojn de la kataluna asocio, kursojn, t-ĉemizojn, diskojn kaj eĉ koncertojn de Kaj Tiel Plu. La plej donemajn mecenatojn eĉ honorigos la Katalunaj Kongresoj de Esperanto.

http://vkm.is/bapn

Bonvolu diskonigi

Amike

Kataluna Esperanto-Asocio
www.esperanto.cat

Vi povas publikigi banderolon en via retejo uzante la sekvan kodon:

Horizontala versio:

<iframe allowtransparency="true" frameborder="0" height="265" scrolling="no" src="http://www.verkami.com/projects/10066-bapn-preservem-la-memoria-de-l-esperantisme-catala/widget_landscape" width="586">No iframes supported</iframe>

Vertikala versio:

<iframe allowtransparency="true" frameborder="0" height="490" scrolling="no" src="http://www.verkami.com/projects/10066-bapn-preservem-la-memoria-de-l-esperantisme-catala/widget_portrait" width="300">No iframes supported</iframe>

nota-premsa-verkami-EO.docx