Re: (landa agado) S-ro Amir Bashir Bhatti mortis pro korhalto

Keyhan Sayadpour

to landa...@yahoogroups.com, Iranaj Esperantistoj, esper-inform, Individuaj Membroj, islama-kulturo-e...@googlegroups.com, Pakistanaj Esperantistoj, scienca-kaj-faka-agado, KAEM, komitato-de-uea, vjetnamaj esperantistoj
Estimataj pakistanaj esperantistoj:

S-ro Amir Bashir Bhatti ne estis nur vigla kaj aktiva esperantisto,
sed ankaux bonhumora persono. Mi neniam forgesos placxajn tempojn
kiujn mi spertis dum liaj du vojagxoj al Mashad. Flanke de iranaj
esperantistoj mi kondolencas lian forpason kaj esperas ke Dio benu
lin.

Sincere via,
D-ro Keyhan Sayadpour

--
Keyhan Sayadpour Zanjani, MD
Assistant Professor of Pediatric Cardiology

SAEED AHMAD

to Islama asoci
S-ro Amir Bashir Bhatti estis mia tre bona amiko. Kiam ajn li vizitis Islamabadon/Ravalpindion li vizitis mian domon kun lia edzino. Li estis ege bonkora persono. Dio donu pacon al lia spirito. Saeed Ahmad Farani

'SEEK NO ATTACHMENT TO WORLDLY THINGS AND YOU WILL GAIN REAL FREEDOM.'
Visit the site:  www.sufiwisdom.org
Saeed Ahmad (Farani)
C/O Adnan Books, Shop # 25  Dubai Plaza, 6th Road Chowk, Rawalpindi, Punjab, Pakistan.
PH: 0092-51- 4417813  0092300-5234006      saeedf...@yahoo.com