Tebrikler Yaşar Bey

M. Ufuk Mistepe

to unz...@googlegroups.com, iskende...@googlegroups.com, zilepl...@googlegroups.com
Bugün hafta sonu ve güzel haberlerle güne başladık.
Yaşar Bey'i ve ona destek verenleri, Ünye belgesellerini ve anılarını araştırması ve derlemesi hasebiyle kutluyorum.
Bu işler elbirliği ile yürütülebilir. Hemşehrilerimiz kaleme asılacak bizler de kendi imkânlarımızla bu gelişmeleri kamuoyuna duyuracağız.
Sitenizi yeniden eski durumuna sokmak için hummalı çalışmalarım sürüyor ve tahminimden çok daha fazla vaktimi alacak!!! Tek site olsaydı kolay olacaktı eski haline dönüştürmek.. ama 9 siteyi şimdi tek site haline sokuyorum ve sil baştan gibi uğraştırıyor vesselâm!
Az önce http://unyezile.com/unsa.htm adresinde "ÜNYE - FATSA ARASI"  konu başlıklı araştırma makalemi yayınladım.
Sitenin ön yüzünde bulunan 78 web sayfasından şu ana kadar 57 sayfasını yayınladım çok şükür.
Arka plânda bulunan 54 sayfa Ünye ve Zile fotoğrafları ile 484 web sayfalık Ünye ve Zile makalelerinin yayınına başlayacağım inşaallah!
Bunların ardından da kaldığımız yerden devam edeceğiz sizlerin desteklerinizle...
Esen kalınız...
Ufuk..

Sitemize dört yeni makale daha ekledik. Üçü Sait Hoca'nın (Prof. Dr. Sait Kapıcıoğlu) biri Esra Karaduman Okay'ın.  İki yazar da  birbirinden habersiz aynı konuyu işlemişler. "Kargalar" Bu hafta "Kargalar Haftası" bizim sitede..
Sait Hoca'nın sizin bilmediğiniz hobi olarak uğraştığı üç merekı daha var. Biri Kargalar, evinde de iki karga besleyen Sait Hoca bu kargaları aracılığı ile  Ünye Kavakdibi kargası ile irtibat kuruyor. Bu üç makalesi de kargalar üzerine.. Bir de Taş Toplama merakı var  Sait Hoca'nın. Üzeri çeşitli motiflerle işlenmiş çeşme  taşlarına ilgi duyuyor.  Üzerinde önemle  durduğu en büyük hobisi ise karikatür çizmek. Boşuna dememişler "Tıbbiyeden doktordan başka herşey çıkar" diye. Hoca'nın makalelerine bir göz atın bakalım kargalar ne diyor Ünye'de?
Esra Karaduman Okay'da benzeri konuda  yazmış ve bir kitap tavsiye ediyor bize.. "Hayvanların Tatlı Dili ve Hazreti Süleyman'ın yüzüğü.
Eren Tokgöz aradı.. "Ortaçarşı'nın Elli Yıllık Hikayesi"ni yazmış, gönderecek..
Bir de Nadi Abiye (Nadi Çolakoğlu)  "Dönerçeşme Meydanı" nın elli yıllık hikayesini yazdırabilsek.
İrfan Hoca'da (İrfan Işık) bir yıldır yazı gönderecek bize.
İnşallah birileri bu notları okutur onlara..
"Muskacı Durmuş"  ve "Karılar Pazarındaki Musalla taşı" sırada bekliyor.

Ünye Milis Taburu Kumandanı Sabri Bey araştırması sürüyor, yeni ve hayret verici bir gelişme daha çıktı araştırma da. Bu gerçekten Ünye'nin hiç bilinmemiş gizli bir tarihini de ortaya çıkardı. Sabri Bey'in kayınpederi İngilizlerin basarak mebusları tutuklayıp Malta'ya sürdükleri son Osmanlı Meclisi üyelerinden di. Baskın sırasında mecliste idi.İngiliz askerleri mebusları sırayla meclisten çıkardılar o tam Rauf Bey'in  (Rauf Orbay) arkasındaydı.. Sonrası ne mi oldu. Malyata sürüldü mü.?
Bekleyin ve bizi izleyin..
Ünye'nin Anı-Tarih-Araştırma ve Kültür Sitesi.

nurettin iskender

to iskende...@googlegroups.com

bıkmadınız mı yazmaktan ya?

Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.live.com

nurettin iskender

to iskende...@googlegroups.com

bıkmadınız mı yazmaktan ya?ufuk bey adamın eli ağrır
yaaaa

Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com

abdullah iskender

to iskende...@googlegroups.com

bıkak için daha erken degılmı nurten hanım ?

Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr

ÜNZİLE

to İSKENDERZADELER
Tevafuken aşağıdaki mesaja rastladım az önce :
"
nurettin iskender
bıkmadınız mı yazmaktan ya?" .. diyordu.

Aradan 9 yıl geçmiş ve hergün daha da fazla yazarak kültür ve tarihimize toplam 800 makale kazandırmışım.
Ve  halen yazıyorum.. kusura kalma Nurettin Bey. :)
Auto Generated Inline Image 1