GIP Partnerships Pack :D

1 view

Stefy Demeter

to iromania
Hellou :D

Odata cu weekendul va trimit pack-ul pe parteneriatele de pe GIP :D
Pentru alte intrebari/nelamuriri, va rog sa imi scrieti.

Va puuuup (hug)

--
Stefania Demeter

International Partnerships Responsible & Account Manager oGIP
Project Manager Global IT, Education, Engineering
AIESEC in Romania

International Internships & Communication
AIESEC in Cluj-Napoca

E-mail: stefania...@gmail.com
Skype: stefy.demeter
Phone: +40 742 14 22 60
GIP Partnerships.zip

Alessandra Savu

to irom...@googlegroups.com
Multumim, Stefi :D

2013/3/23 Stefy Demeter <stefania...@gmail.com>

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „VP II Romania” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa iromania+u...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

--

Alessandra Savu
Vice President of International Internships Development & Public Relations | AIESEC Oradea, Romania

mobile: (+4) 0747 049 481 |mail:alessandra.savu@aiesecoradea.ro |Skype ID: alessandra.savu | www.aiesecoradea.ro

Stefy Demeter

to irom...@googlegroups.com
Va mai atasez un leaflet de la Canada, care mi-a scapat din vedere, ca sa vedeti pe IT ce se Raise-uieste

2013/3/24 Alessandra Savu <alessan...@aiesecoradea.ro>
AIESEC Canada Incoming Exchange - Average IT Position - FINAL.pdf