Ajutor

Manea Victor - Ionuţ

to irom...@googlegroups.com
Salut,

Ma numesc Manea Victor Ionut, sunt VP oGIP in AIESEC Galati.
Am o problema foarte mare pe parte de matching, unde nu mi se raspunde pur si simplu la mailuri.
Am un EP (EP-In-RO-GL-2012-1499 Mihail Botan) pe parte de inginerie mecanica, si doreste sa plece in Europa, fac matching din decembrie pentru el, si am aplicat la TOT ce am gasit pe platforma si tine de inginerie mecanica si nu mi s-a raspuns. Tot aceiasi problema si cu un EP (EP-In-RO-GL-2012-1490 Roman Andrei) care doreste sa plece pe parte de marketing/pr/jurnalism.

Va rog frumos sa ma ajutati, cei care puteti sa ii match-uiesc cat mai repede cu putinta. Imi mai trebuie inca 3 Realised ca sa avem membership.

Va sunt recunoscator.
O seara placuta,
Victor
--
Manea Victor - Ionuţ
AIESEC Galaţi, România

Vice President OGIP 2013-2014

Facebook:here
Telephone: (004) 0754588017
Skype: unuvictor

Tania Serbanoiu

to irom...@googlegroups.com
Hey Victor!

Eu te inteleg foarte bine...si noi ca LC mai avem de facut 2 numere si sincer tot mandatul trecut asta a fost problema cea mai mare (cu raspunsul la mailuri).
In ultima vreme am renuntat la abordarile foarte profi si am trecut la abordari cat mai personale, mailuri cu subiect catchy gen "VP OGX interested in TN XYZ" sau incercand intai sa port o discutie cu ei, sa ma mai interesez de stagiu, de cum merg lucrurile pe la ei pe parte de Incoming, fara sa le "bag pe gat" EP-ul din prima.
Daca nu mi se raspunde la primul mail, dau un friendly reminder sau pur si simplu zic ca "a negative reply is better than none". La abordare incerc sa-i caut nu numai pe mail ci si pe facebook, skype sau numere de telefon pe care le au in TN Form. Daca TN Managerul nu raspunde apelez si la oameni din EB-ul lor (datele le gasesti pe platforma) sau fosti membrii care inca mai sunt in relatii cu ei (cunoscandu'i de la returnee sau de la trainee pe care i-am avut).
 O alta solutie ar fi sa ceri ajutor si din partea MC-ului sau NST-ului (Marian, Franci si Stefy pot confirma cat i-am stresat sa traga de urechi oamenii de pe acolo cu privire la chestia asta :P ).
Ti-am atasat si un CV care pe mine m-a lasat "waaaa" si incerc acum sa fac EPii sa-si personalizeze CV-ul astfel incat sa ii reprezinte, sa-si scoata in evidenta skill-urile si sa iasa umpic din tiparul cu Europass.

Na, nu stiu daca sunt chiar cele mai bune solutii dar cam asta e tot ce pot share'ui ca tips&tricks...

Mult succes!

--
Tania Serbanoiu

AIESEC in Piteşti
AIESEC in Romania

Vice-president International Internships 2012-2013
Local Trainers Team Member

Mobile: (+4) 0724 020 791
           (+4) 0784 475  564
E-mail: tania.s...@aiesec.net