[Urgent] Obiective Q2

Marian Knup

to irom...@googlegroups.com
Salut simpaticilor,

Am nevoie pana maine seara de pipeline-ul pe Q2, Ra/Ma/Re pe fieecare program.

Deadline maine seara 23:59!

Ciao

--

Marian Knup
Vice President International Internships

Phone/Fax: +40-314 054 451/2Mobile: +40 745 249 562

AIESEC in Romania

Strada Vasile Lascar, Numarul 5-10, cod postal 020491 , Etaj 1, Sector 2,Bucuresti

Our international platform enables young people to explore and develop their leadership potential for them to have a positive impact in society.

Marian Knup

to irom...@googlegroups.com

Si printre primele sheeturi sunt obiectivele cat ar trebui sa faca fiecare local, si acolo ai minim, normal si excellent, sugestia mea este sa luati obiectivele de la normal si sa le planificati pe lunile aprilie mai iunie, in functie de recrutari. Ok?

Raluca Tamboi

to irom...@googlegroups.com
electi sau curenti?

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „VP II Romania” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa iromania+u...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

--
Ana-Raluca Ţâmboi
AIESEC Galaţi, Romania

Izabela-Maria Catiru

to irom...@googlegroups.com
Nu ni se cere deja intr-un tool pe care trebuie sa il completam pana pe 8?

2013/4/1 Raluca Tamboi <raluca...@gmail.com>

Izabela-Maria Catiru

AIESEC Craiova Trainers Team Coordinator
Local Vice-President International Internships in AIESEC Craiova 1314

AIESEC Craiova
AIESEC in Romania

Tel.: +40 764 485 943
e-mail: izabela...@gmail.com
            izabela...@aiesec.net
Skype: izabela.catiru

AIESEC - The international platform for young people to explore and develop their leadership potential

Marian Knup

to irom...@googlegroups.com
1
. Curenti, adica electii :)

2.Ba da, dar am nevoie de informatiile astea putin mai devreme :)

Roxana Calancea

to irom...@googlegroups.com
Iti trimit un link catre un excel sau vrei sa le modificam noi in spreadsheetul dat de tine?

2013/4/1 Marian Knup <maria...@gmail.com>

--

Roxana CALANCEA
Vice President Outgoing Global Internships Programme 2013-2014

AIESEC Bucharest
Inline image 1

Phone:  0741 328 809
Office phone: 0374.010.390
Website: www.aiesecbucharest.ro
Email: roxana....@aiesec.rocalancearoxana
@gmail.com
Skype: calancearoxana

AIESEC_logo.jpg

Péter Dudás

to irom...@googlegroups.com
Global Citizen Summer

Aprilie Ra 0 Ma 0
Mai     Ra 5  Ma 2
Iunie   Ra 20 Ma 15

In total pe Q2 (Global CItizen Summer si Fair-ul din Noiembrie)

Ra 25
Ma 8
Re 1

Mai

Ra 5
Ma 12
Re 1

Iunie

Ra 25
Ma 15
Re 1

[...]

Dudás Péter

Vice President Outgoing Global Community Development Programs
2013 - 2014

 +40748592746;
dudasp...@gmail.com

Connect with AIESEC

Andreea Leopa

to irom...@googlegroups.com
Obiective Q2

Aprilie
RA 0
MA 0
Re 0

Mai
Ra15
Ma 5
Re 0

Iunie
Ra 7
Ma 12
Re 5

2013/4/2 Péter Dudás <dudasp...@gmail.com>

--

LEOPA ANDREEA
AIESEC GALATI, ROMANIA

Telefon: (+004)0753518987
email: andree...@gmail.com
         andree...@aiesec.net
 skype: andreea.leopa

Adresa: Nicolae Balcescu, Nr.59-61, camin 1B, camera 400, Galati, Romania.

Roxana Calancea

to irom...@googlegroups.com
Am atasat si obiectivele pe OGIP din AIESEC Bucuresti!

Sa aveti o seara frumoasa!:*

2013/4/2 Andreea Leopa <andree...@gmail.com>

--

Roxana CALANCEA
Vice President Outgoing Global Internships Programme 2013-2014
AIESEC_logo.jpg
Obiective GIP @Bu.xlsx

Alina Procopiescu

to irom...@googlegroups.com
Hei,

Am atasat si eu obiectivele pe Q2 pt AIESEC Bucuresti, pe oGCDP :)

Alina
AIESEC_logo.jpg
oGCDP @Bu Q2.xlsx

Isabela Bucur

to irom...@googlegroups.com

--
[...]

Bucur Isabela Bianca

Vicepresident Global Internships Program

          LIVE and BREATHE eXchange !

Mobile:   +40727778137
              +40766538154
Skype:    shrekiza