Fwd: Eu sunt LOT, tu? :)

1 view

Marian Knup

to irom...@googlegroups.com
Va rog sa vorbiti cuu returnee vostri si sa le promovati lotul.

Dati fwd la acest mesaj sa-l vada si ei.

Lotul poate fi partea de reintegrare pentru GIP :)

Sa-mi spuneti daca ati trimis si cati oameni ar fi interesati:)

to irom...@googlegroups.com
Am trimis saptamana trecuta si am un Alumnus/EP interesat.

2013/4/4 Marian Knup <maria...@gmail.com>

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „VP II Romania” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa iromania+u...@googlegroups.com.

Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

--

Alessandra Savu
Vice President of International Internships Development & Public Relations | AIESEC Oradea, Romania

mobile: (+4) 0747 049 481 |mail:alessandra.savu@aiesecoradea.ro |Skype ID: alessandra.savu | www.aiesecoradea.ro

Marian Knup

to irom...@googlegroups.com
Super, sa se inscrie:)