در چهارشنبه سوري ، بالاخره موسوي گامي كيفي به سوي خيانت برداشت

4 views
Skip to first unread message
Message has been deleted

azadi f

unread,
Mar 8, 2010, 1:27:21 AM3/8/10
to irbeton

موسوي طي اعلاميه اي ، چهارشنبه سوري را تحريم كرد!
اين خبري است كه امروز يعني سيزدهم اسفند در سايت جرس نوشته شده بود .
البته همانطور كه قبلا نيز گفته بوديم، شكي نداشتيم كه موسوي و اعوان و
انصارش ، كه دل به اصلاحات در زير قباي ملا بسته بودند نه آزادي براي
ملت ايران ، بلكه سهم بيشتري از كيك حاكميت را ميخواستد و وقتي كه با زور
و تهديد جناح غالب مواجه شدند لاجرم بر آستان ولي فقيه سر سائيدند و راه
خيانت به جنبش خون فشان مارا در پيش گرفتند. آخر آنان به قول خودشان
”اصلاحات” و تغيير را بي ”هزينه” ميخواستند! آخر كسي كه ولي فقيه را قبول
داشته باشد، هيچگاه نميتواند اين مسير را تا به انتها با قيام مردم
ايران و ملتي كه فرياد آزادي سر داره همگام باشد. مردمي كه مطالباتشان ،
بعد از انتخابات روز به روز راديكالتر و جدي تر شد و از 16 آذر ، اصلي
ترين خواسته همه ما ، نابودي اصل نظام ولايت فقيه بوده است و نه
اصلاحاتي درون اين نظام و اين براي ما شعار محوري بوده و تا نابودي نظام
جهل و خرافه بر آن پاي ميفشاريم. چرا كه هر انسان منصفي اينرا به خوبي
تشخيص ميدهد كه سرمنشا ظلم و ستم حاكم شخص ولي فقيه است كه سي سال است
به مانند زالو خون مردم ايران را مي مكد و سه نسل را به نابودي كشانده
است. ملت ايران روز به روز فقير تر ميشوند، طوري كه آمار زير خط فقر
امسال به 70% رسيده است قيمت كالاهاي اوليه، بطور تصاعدي بالا رفته طوري
كه يك كيلو گوشت به قيمت 20هزار تومان به فروش ميرسد، و در شب عيد
كارگران و طبقات زحمتكش حتي حقوق ماهانه خود را نيز دريافت نكرده اند و
در فقر مطلق دست و پا ميزنند. دانشجويان دسته دسته به كميته انضباطي فرا
خوانده ميشوند و بعضا به وسيله مزدوران وزارت اطلاعات از همانجا به بند
209 و يا خانه هاي امن برده ميشوند ، گشتاپو ولي فقيه در ماكزيمم تلاش
خويش براي اينكه چند صباحي بيشتر بر كرسي ولايتش تكيه كند از هيچ دنائت و
رذالتي فروگذار نيست.
در چنين شرايطي ، موسوي ابتدا چون ميدانست مردم در هر حال مراسم چهارشنبه
سوري را به مراسم اعتراضي تبديل خواهند كرد ، از زبان معاونش يعني
سازگارا(عنصر مشكوك خارجه نشين ) تلاش كرد كه اين حركت اعتراضي و آتشين
را به انحراف برده و آنرا مثله كند ، به اين معني كه بجاي بر افروختن آتش
و شعارهاي آزاديخواهانه براي آزادي زندانيان سياسي و ساير شعارهاي
مردمي ، جوانان را به سكوت و سكون و روشن كردن شمع و كاشتن درخت دعوت
كرد! طوري كه حتي روزنامه كيهان كه نشريه ولي فقيه است، او را به باد
تمسخر گرفت و نوشت: ” موسوي از پريدن از روي آتش ميترسد”!! به عبارتي به
وي گفت كه اين كافي نيست و بايد سمت و جهت خيانت را تا به آخر بروي و كل
چهارشنبه سوري را نفي كني!
بعد از اطلاعيه اي كه سازگارا ازسوي ”نداي سبز آزادي” (بخوانيد نداي سياه
تسليم) مقاله اي كه در آن تبليغ به سكوت و تسليم در برابر دولت كودتا درج
نمود، وقتي با موج اعتراض جوانان و ملت ايران مواجه شد كه در همه جا
گفتند و نوشتند كه روز چهارشنبه سوري ، روزي است كه قيامتي براي دولت
كودتا بر پا خواهيم كرد و هر موتور و يا ماشينِ نيروهاي سركوبگر را به
مثابه يك بوته به آتش ميكشيم، لاجرم ، موسوي نيز به دستور ولي نعمت خويش
(خامنه اي) تن داده و كل اين حركت اعتراضي را تحريم نمود و به طرز
مفتضحانه اي نوشت :
”من با اعلام حمايت کامل از آرمانهاي جنبش سبز و احترام به هدف و خون
شهدا حضور در برنامه چهارشنبه سوري را تحريم مي کنم”!!!
بعد از اين موضعگيري بايد به او گفت: كدام حمايت از ”جنبش”! و كاش
صادقانه به زبان مي آوردي كه من با اعلام بريدگي از جنبش و پايمال كردن
اهداف ملت ايران و خون شهدا ي قيام ميگويم كه خانمها و آقايان ، مثل من
خانه نشيني پيشه كنيد و اصالت را به حفظ جان خود بدهيد و به آرمانهاي
شهدا و رهايي ميهن از چنگال ظالمان دين فروش پشت پا بزنيد !!

اي كاش آقاي موسوي اين شهامت را داشت كه خيلي رو و عيان اين بريدگي و
انفعال را به زبان مي آورد ، هر چند كه در دوراني كه از انتخابات تا كنون
طي شده است ، روز به روز در هر قيام يك گام از مواضع خود عقب نشيني كرده
بود و ما البته پيشبيني كرده بوديم كه در گام بعدي ، كه چهارشنبه سوري
است ، گامي كيفي به عقب پرتاب خواهد شد ! كه همينطور هم شد طبق قوانين
تكامل او بسرعت به از محور قيام و مردم فاصله گرفته و به جانب دشمن روي
آورد . اكنون زمان عقبگرد ايشان با سرعت هر چه تمام تر فرا رسيده است !
كه البته ما بسيار متاسفيم و تمايل ما اين بود كه ايشان بخاطر خودشان هم
كه شده در كنار اين جنبش قرار ميگرفتند و به ندامت و خيانت تن نميدادند.
در هر حال طبق قوانين تكامل نيروها و جرياناتي كه توان از خودگذشتگي و
ايستادگي در برابر دولتهاي جبار را نداشته باشند (چه رسد به اينكه ادعاي
رهبري جنبش را هم بكنند) لاجرم از صحنه حذف خواهند شد و عناصري نو و
بالنده كه همانا جوانان غيور اين مرز و بوم هستند كه از ترس جان به
مزدوران زبون ولايت به سوراخي نمي خزند ، جاي آنها را خواهند گرفت.
اينجا بي اختيار اين شعر به ذهن مي آيد كه : از ديو دد ملولم و انسانم
آرزوست....
آري انسان كسي است كه به راه آزادگان و سربداران پشت نكند و قدر و شأن
انسانيت را در پايداري و عقيده اش به نمايش بگذارد. همانطور كه پيشواي
آزادي يعني امام حسين (ع) فرمود : اگر دين نداري لااقل آزاده باش
در جاي ديگري از اين بيانيه مشعشع گفته است كه :
”بايد پذيرفت که همه اقشار سبزها توان تعقيب و گريز در خيابانها را
ندارند و مقابله مستقيم با ماموران از عهده آنها بر نمي آيد و اين
برايشان خطر دارد” !!!!

به ايشان بايد گفت : حال چه شده كه شما به فكر ”تعقيب و گريز” آنهايي
كه نميتوانند مقابله كنند افتاده ايد و دوستي خاله خرسه را يادآوري
ميكنيد؟؟!!
شما كلاه خود را بچسب كه باد نبرد ، ترس و بزدلي از جوانان و زنان غيور
ميهن به دور است و تو را با آنان كاري نيست !
اينرا بدان كه 70 % از مردم ايران را جوانان زير 33سال تشكيل ميدهند كه
اغلب آنها هم ميتوانند در ماكزيمم تحرك ، چهارشنبه سوريِ آتشين را به
قيامتي براي ولي فقيه و مزدورانش تبديل كنند. و باز هم اينرا جهت يادآوري
ميگوييم كه حتي مادران و مادر بزرگان و پدران و پدر بزرگان ما نيز در
تجمعات اعتراضي عاشورا و شانزده آذر و .... شركت كردند و اينبار نيز به
اصرار ميگويند كه ما ميخواهيم در چهارشنبه سوري آشي براي ملا بپزيم كه
فكرش را هم نميكند ! كاش بجاي اين بهانه هاي سخيف و ”بچه گول زن” كه حتي
كودكان هم به آن مي خندند، واقعيت را به زبان مي آورديد ولي هيهات كه ،
هيچگاه جرياناتي كه از جنس ولي فقيه است ، نميتواند صداقت پيشه كند و با
ريا و تزوير ترس و زبوني خويش را مي پوشاند. و اين عناصر هميشه حقيقت را
در زرورق هايي از ريا و تزوير مخفي ميكنند ، تا مردم نفهمند كه آنان
دنبال مصالح خويشند .
اما مردم و جوانان ايران زمين بسيار آگاهتر از اينند كه اين مزخرفات و
بهانه هاي آخوند پسندانه ي موسوي را قبول كنند .
پس در روز چهارشنبه سوري همگي شركت ميكنيم و عزم خودمان را در مقابل دشمن
و خيانت كاران به ملت به نمايش خواهيم گذاشت و خواهيم گفت : آنچه تو
گفتي نكنيم ، آن كنيم !!!

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages