تصاویر مداحان در فضای شخصی (جالبه) | استاد پناهیان:امیر المومنین حکومت داری بلد نبوده|وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش

1 view

vorojax

to iranpc, islamiciran
اگر حیوانات فست فود می خوردند...
8d / by Alessandro

||||فروش ویژه کیس های کامل dell دارای پردازنده دو هسته ای فقط 250 هزار تومان با ارسال رایگان||||

::> جــدیــدتــرین عکس های حــرم حضرتــ عــبــاس علیه سلام
جدیدترین عکس های حرم حضرت عباس در این تایپیک قرار میگیرد

8d / by سید خراسانی

روسیه دوست واقعی ایران است؟ 8d / by vorojax

تصاویر مداحان در فضای شخصی (جالبه)
روسیه دوست واقعی ایران است؟ سطح گفتگوهای مسكو و تهران در تاریخ روسیه جدید، بی‌سابقه بوده است. پوتین و روحانی، ظرف 12 ماه گذشته، چهار بار با یكدیگر ملاقات كرده‌اند. نشست‌های در سطح وزیران دو كشور تقریبا هر ماه انجام شده است. تحلیلگران روسی پس از چهارمین اجلاس كشورهای حوزه خزر در 29 سپتامبر 2014، بر این عقیده اتفاق نظر داشتند كه روابط مسكو – تهران، پس از یك دوره سرد در سال های ریاست جمهوری م

8d / by سید خراسانی

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً
هرکس این عمل را انجام دهد هر آنچه از خدا خواسته به او داده خواهد شد. از حضرت علی (ع) روایت شده است: که حضرت نمازی را برای کسانی که قصد ازدواج دارند و میخواهند همسر خوبی اختیار کنند بیان فرمودند : دو رکعت نماز که در هر رکعت بعد از سوره حمد سوره مبارکه یاسین خوانده شود و بعد از نماز 100 مرتبه بگوید ((الحمدلله)) و سپس بگوید اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً

4d / by سید خراسانی

استاد پناهیان:امیر المومنین حکومت داری بلد نبوده است!
امیر المومنین حکومت داری بلد نیوده است !! مردم کوفه خیلی آدمای خوبی بودن ! http://roshangari.ir/files/videos/or...1517149161.mp3

3d / by محب المهدي (عج)

پنج سامانه مدرن ایرانی که کروزهای آمریکایی را کور می‌کنند +عکس
نقل قول: با استقرار این سامانه در مبادی ورودی و نقاط کور در شیارها و دره های مناطق کوهستانی که در جغرافیای کشورمان کم نیستند، می توان ریزپرنده ها و موشک های کروزی که قصد نفوذ در ارتفاع پائین و در پناه عوارض طبیعی را دارند تحت تأثیر قرار داده و در ادامه مسیر آنها خطا ایجاد کرد. به گزارش مشرق، با افزایش توانمندی ماهواره ها، طرح سامانه مکان یابی جهانی (GPS) اولین بار توسط ارتش آمریکا راه اند

8d / by Alessandro

گلهایی با شباهت های عجیب #1 . Monkey Face Orchid (Dracula Simia) avaxnews.nettree-nation.comgringosabroad.com #2 . Moth Orchid (Phalaenopsis) Christian KneidingerJosé Roberto Rodrigues Araújothefeaturedcreature.com #3 . Naked Man Orchid (Orchis Italica) Ana Retamerovladimr.livejournal.comvladimr.livejournal .com #4 . Hooker’s Lips (Psychotria Elata) #5 . Dancing Girls (Impatiens Bequaertii) #6 . Laughing Bumble Bee Orchi
8d / by Alessandro

پارک روباه ها در ژاپن ! Look at all these adorable faces waiting to play with you! @_moke_x2 There 6 different breeds of foxes that are free-roaming about at this sanctuary youtube @hamu_no_kimoti So. Many. Foxes. youtube @uuaya Check out these awesome encounters! @CheriiroCloverZ@banababa@SVDivan@sho77_sekai@9wrS Like in the West, foxes are seen as exceedingly clever in Japan. @Maple_Chiffon @VictoChiang/a> In Japan, fo
8d / by Alessandro

هنر در بشقاب غذا ! 8d / by Alessandro

وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش+سند
همه توسط یک مادر خلاق اهل مالزی ساخته شده!

به نقل از مهر، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت دهه فجر اقدام به توزیع ۴هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو لیزینگی داخلی و خارجی و برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی نموده، اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است! در بخشنامه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۳ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان ا

5d / by محب المهدي (عج)

:> جدیدترین عکس های حرم امیرالمومنین علی *ع*
8d / by سید خراسانی

این مطلب را پدران و مادران بخوانند!
این مطلب را پدران و مادران بخوانند! ائمه علیهم السّلام در معاشرت با کودکان خردسال، ملاطفت و رأفت داشته و کودک را تا هفت سالگی سید و امیر خانه می دانستند. (مجلسی، بحارالانوار، ج۱۰۱، ص۹۳) و برای آنان، شخصیت و حرمت قایل می شدند؛ و با سلام کردن به آنان، این حرمت گذاری را به نمایش می گذاشتند. به گزارش روضه نیوز؛ آنان دیگران را به دوست داشتن و محبت نمودن به اطفال، و الگوگیری از رفتار فوق سفارش می ن

8d / by محبّ الزهراء

دعای خیر براى غیر شیعیان چه حکمى دارد؟
دعای خیر براى غیر شیعیان چه حکمى دارد؟ برای پاسخ به این سؤال، باید دعا را به چهار نوع تقسیم کرده و هر کدام به طور جداگانه بررسی شود. به گزارش روضه نیوز ؛برای پاسخ به این سؤال، باید دعا را به چهار نوع تقسیم کرده و هر کدام به طور جداگانه بررسی شود. الف. دعا برای هدایت‌شدن دعاکردن و تلاش برای هدایت‌شدن تمام افراد حتی غیر مسلمانان، جایز است. همان‌طور که پیامبر گرامی اسلام(ص) در جنگ خندق برای

8d / by محبّ الزهراء

دوجایی که توبه قبول نمی شود 8d / by محبّ الزهراء

دوجایی که توبه قبول نمی شود همین که آدمی بدان جهان رفت دیگر توبه و پشیمانی سودی ندارد. توبه حقیقی یعنی انصراف جدی و بازگشت واقعی از گناه به سوی صلاح و ارشاد؛ و بدیهی است که اگر انصراف، جدی و واقعی باشد و معلول مشاهده کیفر نقد و حاضر نباشد، البته خداوند متعال به رحمت واسعه خود آن را می پذیرد. توبه در دو موقف و دو موطن پذیرفته نمی شود: یکی در همین دنیا آنگاه که کیفر رسیده باشد، و در حقیقت ح

(عکس) من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم
6d / by سید خراسانی

10 روز تا ایام بی مادری . ما از دو واژه ما و در آتش میگیریم مـــا و در .

6d / by سید خراسانی

دلم برای زنانگی‌هایم ‌تنگ شده است! 6d / by گلنرگس

جام جم فراموش کرده‌ام زن بودن اوج افتخار است، صبرم، عواطفم، هنرم ارزشمندتر از چیزهایی است که به دست آورده‌ام! موضوع و بهانه این گزارش متنی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود و آه از نهاد همه زنان برمی‌آورد. متنی که از شرایط عصر جدید شکوه می‌کند و هر چند شاید کمی اغراق‌آمیز باشد، اما همه ناخواسته به آن تن داده‌ایم. بخوانید: سال‌هاست زن بودن را فراموش کرده‌ام! در عوض راننده خو

فیلم/دکتر عباسی:چرا جامعه دینی نداریم ؟
چرا جامعه دینی نداریم ؟ ایمان و عمل صالح چیه ؟

6d / by محب المهدي (عج)

از گلوله‌های آمریکایی تا «عنایت آمریکایی»
محسن پیرهادی*: 1- تا به حال در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران، بهشت رضای مشهد، بهشت رضوان اصفهان و.. قدم زده اید؟، سنگ مزارهای برخی شهدا جملات جالبی دارد اما یک نکته آن برایم جالب بوده است. آنجاکه محل شهادت برخی از شهدا را «کوچه پس کوچه های شهر» ذکر کرده بود. مغازه داری در دروازه دولاب، خیاطی در خیابان فداییان اسلام شهرری و... این شهدای گرانقدر در شلمچه، دهلاویه، فاو و.. با «گلوله های آمریکایی» به

6d / by محب المهدي (عج)

اورهال هواپیمای جنگنده f14 به دست متخصصان توانمند ایرانی 6d / by محب المهدي (عج)

اورهال هواپیماهای F14 در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همان پرواز اول تمام استانداردها را تأئید می‌کند و وارد چرخه عملیاتی می‌شود که این نشان دهنده دقت عمل گروه‌های نگهداری و فنی متخصصین ایرانی است.

مناطق گردشگری استــان کرمـانـشــاه (ویژه مسافرین نوروزی)
سلام دوستان در این تایپیک مناطق گردش گری استان کرمانشاه رو نشونتون میدم ان شالله قدم رو چشم ما بزارین . کرمانشاه شهری با 4 اقلیم اب و هوایی است و پنجمین شهر بزرگ ایران بشمار میاد کلانشهر کرمانشاه دارای 2 میلیون جمعیت بوده دارای 3 اثار تاریخی و هنری که ثبت جهانی شدند با ثبت 3524 مکان دیدنی تاریخی و گردشگری رتبه ی اول کشور ور بخودش اختصاص داده . . . 1 / پاک کوهستان شمالی ترین نقطه شهر کرمانشاه که ا

5d / by سید خراسانی

طرحی برای بهتر دیده شدن گنبد حرم امام حسین(ع)+تصاویر
سالها هر عاشقی که قصد زیارت کربلا می کرد در بین الحرمین این را حس کرده است که گنبد امام حسین (ع) به جهت اینکه قبر مطهر ایشان نسبت به گنبد حضرت عباس (ع) در سطح پایین تری قرار دارد ، دید مطلوبی ندارد و همه در دلشان این را می خواهند که کاش کمی گنبد مولا بالاتر بود تا دلربایی آن بیشتر شود. به گزارش جهان، در همین راستا با توجه به محدودیت دید گنبد مطهر حرم حسینی، ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح ترفی

5d / by محب المهدي (عج)

نماهنگ "یاد تو " درباره امام زمان (عج) با صدای محمد اصفهانی
نماهنگ "یاد تو " درباره امام زمان (عج) با صدای محمد اصفهانی

5d / by محب المهدي (عج)

فوتوشاپ های حرفه ای | عکس
فوتوشاپ های حرفه ای | عکس

5d / by محبّ الزهراء

جدیدترین عکس های حرمین عسگرین علیهم السلام
5d / by سید خراسانی

آلبوم تصاویر ژنرال حاج قاسم سلیمانی
آپدیت میشود .

5d / by سید خراسانی

دانلود مستند عمامه های انگلیسی
دانلود از آپارات قسمت اول قسمت دوم قسمت سوم قسمت چهارم

5d / by سید خراسانی

سرداری با پنج نشان جانبازی+تصاویر 5d / by محب المهدي (عج)

به مطالعه قسمتی از زندگی نامهسردار شهید "مصطفی زواره‌ ای"می‌پردازیم .در هشتم بهمن ۱۳۴۰ در روستای حصار بالای شهرستان ورامین در خانواده‌ای با صفا و مذهبی فرزندی به دنیا آمد، پدر او را مصطفی نام نهاد اما به دلیل ارادت مادر به حضرت زهرا (س) او را در منزل محسن صدا می‌زدند. مصطفی ۷ ساله بود و چون در روستای آن‌ها مدرسه نبود هر روز همراه برادرش به روستای مجاور می‌رفتند. بعد از اتمام دوره ابتدایی

علی‌مطهری: تشخیص دادم جبهه رفتن واجب نیست
علی‌مطهری: تشخیص دادم جبهه رفتن واجب نیست علی مطهری در پاسخ به سوال خبرنگار تریبون مستضعفین که از وی درباره علت جبهه نرفتن او پرسید گفت تشخیص داده که جبهه رفتن واجب نیست و انتشار کتب استاد مطهری واجب است. به گزارش تریبون مستضعفین علی مطهری در پاسخ به سوال خبرنگار تریبون که از وی درباره علت جبهه نرفتن او پرسید گفت تشخیص داده که جبهه رفتن واجب نیست و انتشار کتب استاد مطهری واجب است. علی مطهری نم

5d / by محبّ الزهراء

جان کری: داماد ایرانی‌ام را خیلی دوست دارم
جان کری: خواهرم قبل از انقلاب در ایران معلم بود/ داماد ایرانی‌ام را خیلی دوست دارم وزیر امور خارجه آمریکا گفت که «احترام زیادی برای فتوای رهبر انقلاب اسلامی در حرام بودن تولید جنگ افزار هسته ای قائل هستم». به گزارش ایرنا، «جان کری» همزبان با آغاز سال نو خورشیدی و عید نوروز به صدای آمریکا گفت: زمان نو شدن است و امیدواریم اختلافات میان ایران و آمریکا و جامعه جهانی و مشخصا در مورد برنامه هسته ای

5d / by Alessandro

تشويق مجردها به ازدواج شرط افزايش جمعيت
تشويق مجردها به ازدواج شرط افزايش جمعيت نقل قول: سالانه از يك ميليون و ۷۵۰ هزار مورد بارداري در كشور فقط يك ميليون و ۱۰۰ هزار تولد صورت مي‌گيرد ۳۰ درصد جوانان گروه سني ۲۰ تا ۳۵ سال كشور معادل ۱۲ ميليون نفر در كشور ازدواج نكرده‌اند و اين آمار نشان مي‌دهد كه در حال حاضر ازدواج به يك مشكل حاد اجتماعي تبديل شده است. گزارش‌ها مي‌گويند طي ۱۰ سال اخير سن ازدواج در حال افزايش است و ميانگين سن

5d / by vorojax

برای فیلم‌های امسال«یک مرغ یخی» هم زیاد است چه برسد به «سی مرغ بلورین»! نقل قول: جنجال های تا همین چند روز پیش بر سر برخی فیلمهای سیاهنمایانه و طرفدار فتنه‌گران جشنواره سال گذشته را که دفاع از آنها موجب گرفتن کارت زرد وزیر ارشاد از مجلس شورای اسلامی گردید را فراموش کرده‌اند که می گویند... پایگاه خبری انصارحز الله: جشنواره فیلم فجر ویترینی از عمده فیلمها و آثاری است که قرار است یکسال سین

قورباغه سوسک‌سوار...
این تصاویر لحظه سواری گرفتن یک قورباغه سبز کوچک از یک سوسک بی نوا را نشان می دهد. عکاس این تصاویر را در نزدیکی خانه خود در شهر سامباس اندونزی گرفته است.

4d / by گلنرگس

والپـیـرهای زیبا ویژه شهادت حضرت زهرا*س* و ایام فاطمیه 4d / by سید خراسانی

برخی مدام می گویند «نمی شود، نمی توانیم»/تو اگر نمی‌توانی برو کنار بقیه هستند!
یا حضرت مادر مددی . . .

حسن رحیم پور ازغدی با حضور در اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در جمع دانشجویان سخنرانی کرد. متن کامل سخنان وی به شرح ذیل است: ۳۶ سال از ۲۲ بمن ۵۷ می گذرد و امروز چیزهایی را می بینیم ک آن روز حتی تصورش را هم نمی کردیم. جمهوری اسلامی در آستانه چهارمین دهه از عمر خود مرزهای محدود و چارچوب جغرافیایی خود را شکافته و وارد گستره جهانی شده است و حتی در مبانی جغرافیایی، فرهنگی

4d / by محب المهدي (عج)

تصاویر دیدنی نشنال جئوگرافیک از قطب جنوب
«الکس کرنل» عکاس مجله نشنال جئوگرافیک در سفر به قطب جنوب، تصاویر دیدنی از کوه‌های یخ این منطقه تهیه کرده است. به گزارش سرویس علمی ایسنا، در این تصاویر که دسامبر 2014 تهیه شده‌اند، کوه‌های یخ شناور در میان‌ آب‌ها به تصویر کشیده شده‌اند. در چند تصویر، انعکاس آبی درخشان آب‌ها بر روی یک کوه یخی، تصویر بلور مانند زیبایی ایجاد کرده است. یخچال‌ عظیم شناور در میان آب یخچال‌ عظیم شناور

4d / by محب المهدي (عج)

فیلم/بشارت نزدیک بودن ظهور حضرت مهدی (عج) از زبان مرحوم آیت الله بهجت
بشارت نزدیک بودن ظهور امام زمان از زبان ایت الله بهجت

4d / by محب المهدي (عج)

طنز/ته دیگ یه غذاست!!
ته دیگ یه غذاست ، سیب زمینیم یه غذاست ، ماکارونی هم یه نوع غذاست. اما ته دیگ سیب زمینی ماکارونی زندگیه!

4d / by محب المهدي (عج)

راه ویژه آیت‌الله بهجت برای‌گشایش‌در زندگی
راه ویژه آیت‌الله بهجت برای‌گشایش‌در زندگی آیت‌الله بهجت می‌فرمود: زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید: «أستغفر الله»، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن‌ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن‌ها پیش نیاید. بخشش گناه و از میان بردن اثرات سوء آن از ناحیه پرودگار عالم همواره برای مؤمنان موجب ایجاد گشایش‌های معنوی و مادی بوده است. اکثر گر

3d / by محبّ الزهراء

آیا مردم از اول انقلاب بی‌دین‌تر شده اند؟
آیا مردم از اول انقلاب بی‌دین‌تر شده اند؟ با توجه به ظلم هایی که شاه کرد و مردم را به انقلاب وادار کرد و با وجود خرابکاری ها و همه کارهای خوبی که ما نکرده ایم و با توجه به تازگی شعارهای انقلاب که قبلا داشتیم و اکنون نداریم و با همه تهاجمات فرهنگی و سیاسی که علیه ما افزایش پیدا کرده، و با توجه به افزایش ابزار آلات گسترش فساد که قبلا یک هزارم آن هم وجود نداشت، اگر نسبت ها را در نظر بگیریم احساس خواه

3d / by محبّ الزهراء

عزت به پاسپورت ایرانی برگشت!
خوشرو وارد نیویورک شد؛ عزت به پاسپورت ایرانی برگشت! سفیر و نماینده جدید کشورمان درسازمان ملل متحد وارد نیویورک شد تا ماموریت خود را آغاز کند. سفیر و نماینده جدید کشورمان درسازمان ملل متحد وارد نیویورک شد تا ماموریت خود را آغاز کند. غلامعلی خوشرو در بدو ورود به آمریکا به واحد مرکزی خبر در نیویورک گفت: با توجه به دامنه گسترده اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نقش های مختلفی در سازمان ملل متحد داریم که

3d / by محبّ الزهراء

شرک اصغر از نگاه رسول الله (ص) چیست؟
شرک اصغر از نگاه رسول الله (ص) چیست؟ خوش به حال کسی که چنان سرگرم عیب خود می شود که از عیوب دیگران جا می ماند. در حدیثی از رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم آمده است: "إنَّ أخوَفَ مَا أخَافُ عَلَیکم اَلشِّرک الأصغَرُ، قَالُوا: وَمَا الشِّرک الأصغَرُ یَا رَسُولَ اللهِ؟ قَالَ: هُوَ الرِّیَاء / آنچه بیش از هر چیز دیگری بر شما می ترسمشرک اصغر است، گفتند: ای پیغمبر خدا شرک اصغر چیست؟ ح

1d / by محبّ الزهراء

تبار شناسي حوثي‌ها
تبار شناسي حوثي‌ها نقل قول: حوثی‌ها آشکارا از علاقه خود به حزب ا... لبنان سخن مي‌گویند و تلاش کرده اند ساختار و ایدئولوژی انصارا... را شبیه حزب ا... لبنان کنند. آنها « الموت الامریکا و الموت الاسرائیل» را به یکی از شعارهای بنیادین خود تبدیل کرده اند. مشرق- واردمسجد كه مي شويد گمان مي كنيد اشتباه آمده ايد!؟نمازگزاران دست به سينه و بدون مهردر صفوف نمازايستاده اند؛دقيقا مانند اهل

1d / by محبّ الزهراء

لطیفه های گریه آور
لطیفه های گریه آور سرگرمی و لطیفه از لوازم و ضروریات یک فرهنگند و البته می توانند به عنوان یک چاقوی دو لبه ابزاری برای تخریب فرهنگ نیز باشند ،گریه آور است وقتی شخصی بر سر یک شاخه نشسته و به بهانه تفریح با تیشه لطیفه های مخرب بر بنیان های فرهنگی خود می زند،گریه آور است که تمام باور های یک ملت به سخره گرفته شود و افرادی هم پیدا شوند و به آن بخندند،گریه آور است لطیفه هایی که هیچ فرهنگ و ادب و اعتق

1d / by محبّ الزهراء

شیعه سِی:اولین سیستم پرسش و پاسخ دینی
شیعه سِی:اولین سیستم پرسش و پاسخ دینی درباره شیعه سی شیعه سِی اولین سیستم پرسش و پاسخ مسائل دینی است که این امکان را به کاربران می دهد که سوالاتشان را از متخصصین دینی بپرسند و یا در صورت دانستن پاسخ سوالات دیگر کاربران،آنها را راهنمایی کرده و جواب پرسش های آنان را بدهند. تفاوت شیعه سِی با دیگر سایت‌های پاسخگوی مسائل دینی و مذهبی این است که این سیستم توسط خود کاربران کار می کند.مجموعه ای از کار

1d / by shiayan

Feb 18

ماجرای دیدار مبلغ 'مکتب تفکیک' با امام خمینی
ماجرای دیدار مبلغ 'مکتب تفکیک' با امام/ مردی که از فلسفه منزجر بود/ چرا رحیم‌پور ورزش کشتی‌ را رها کرد وقتي آيت‌الله خميني تبعيد شد شيخ رفت با ريسمان خودش را به ضريح بست! از اين حرف‌ها شلوغ‌تر بود؛ وقتي مي‌گفتي آقاي خميني، از جا بلند مي‌شد! گروه تاریخ مشرق- مرحوم آيت‌الله حاج شيخ مجتبي قزويني از مبلغان و متوليان «مكتب تفكيك‌» در خراسان بود و طبعاً با حضرت امام‌خميني رهبر‌كبير انقلاب كه فيلسوف و

1d / by mahdishata

تصاویر حمله تروریستی طالبان به نمازگزاران شیعه در پاکستان
حمله تروریستی طالبان به نمازگزاران شیعه حمله انتحاری و تیراندازی تروریست‌های تکفیری تحریک طالبان پاکستان به یکی از مساجد شیعیان پیشاور در پاکستان ۱۹ شهید و دست کم ۶۰ مجروح بر جای گذاشت.

1d / by mahdishata

نسخه آندروید کتاب"جادوگری‌های پائولو کوئلیو"+دانلود
نسخه آندروید کتاب"جادوگری‌های پائولو کوئلیو"+دانلود نسخه آندروید کتاب «اندیشه های یک جادوگر» به همت موسسه راهبردی حق پژوهی (مرکز تخصصی نقد و بررسی فرق ادیان و مذاهب) به رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. پائولو نویسنده‌ای چیره‌دست است که به‌خوبیْ مخاطب خود را می‌شناسد و براساس نیاز و میل مخاطب می‌نویسد. هرچند او به‌عنوان نویسنده‌های تراز اول جهان به لحاظ قلم و ادبیات مطرح نیست ام

1d / by mahdishata

هدیه ای که پذیرفتن آن حرام است!
هدیه ای که پذیرفتن آن حرام است! هر كس براى برادر خود وساطتى بكند و او به خاطر آن وساطت برايش هديه اى ببرد و او آن هديه را بپذيرد، هر آينه به در بزرگى از درهاى ربا وارد شده است. یکی از اموری که زمینه ساز محبت و مودت بین قلب ها می شود و همچنین وسیله ای برای ابراز محبت به شمار می رود، هدیه دادن و مبادرت به آن است، از این رو، روایات و آموزه های دینی بر هدیه دادن توصیه و تاکید دارند. پیامبر گرامی

1d / by محبّ الزهراء

چگونه خداوند زنان را از گناهان پاک می کند؟
چگونه خداوند زنان را از گناهان پاک می کند؟ اسلام توجه ویژه ای به نقش زنان در خانواده داشته و همواره دستورات دقیقی جهت حفظ ارزش زن در خانواده ارائه نموده است این درحالی است که ائمه معصومین به ویژه پیامبر اکرم(ص) درباره پاداش زنان خانه دار سفارش های زیادی نموده اند. به گزارش پایگاه خبری زنان قم ،اگر اشتغال را به معنای پرداختن به کار و یا توجه قلبی به کسی یا کاری بدانیم و زن را محور اصلی تربی

1d / by محبّ الزهراء

دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب
دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر و قدردانی فراوان از حضور پرشکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، در سخنان مهمی، به تشریح شرایط اقتصادی کشور و همچنین راهکارهای علاج مشکلات، بویژه ضرورت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی پرداختند و با اشاره به

1d / by محبّ الزهراء

عکس/ نمازی این چنین روزی مان باد
عکس/ نمازی این چنین روزی مان باد حقیقتا زیبایی نماز، آن هم از نوع در معرکه و کربلایی اش، در عکس جلوه نمایی می کند. خدا این چنین نمازی را روزی تمام پیروان اسلام ناب محمدی(صاوات الله علیه) نماید به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پایگاه مجازی «انتشارات یازهرا(صلوات الله علیها)» اقدام به انتشار عکسی از سال های دفاع مقدس نموده است. در پایگاه مزبور، برای این عکس، چنین توضیح نوشته شده: «جوانی

1d / by محبّ الزهراء

بهای آب شرب شهری گران شد...
مجلس وزارت نیرو را مکلف کرد، علاوه بر دریافت نرخ آب‌بهای ‌شهری، به ازای هر متر مکعب فروش آب شرب مبلغ 150 ‌ریال از مشترکان آب دریافت کند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1394 کل‌کشور در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) خانه ملت بند (ه) تبصره 9 ماده واحده این لایحه را پس از رسیدگی به تصویب رساندند. به موجب مصوبه مجلس، وزارت نیرو از طریق شرکت‌های آبفای شهری سرا

1d / by گلنرگس

احادیث اهلبیت در مورد اهمیت روابط جنسی زوجین(حتما بخونید) . آنچه در ادامه مطلب می‌‌آید مطالبی است که در روایات، پیرامون آداب روابط جنسی بین زن و شوهر سفارش شده است. اینها را ببینیم و بخوانیم و باور کنیم که اسلام عزیز، برای تمام امور و لحظات زندگی انسان، راهنمایی، برنامه و دستورات نجات بخش دارد، اما به شرطی که ما دنبال باشیم و بجوییم و بکار بندیم. این روایات را بخوانیم و بیندیشیم که اگر این دستورات عمل شود، آیا باز هم آمار نارضایتی و طلاق در خانواده‌‌‌ه
1d / by سید خراسانی

چرا سیدناالقائد معاهده ژنو را با جام زهر مقایسه کرد؟
چرا سیدناالقائد معاهده ژنو را با جام زهر مقایسه کرد؟ چه شده است که ژنو را از نظر منطقی بودن شبیه ۵۹۸ می‌دانند؟ آیا اشاره‌ای برای اولی الالباب است؟ آیا برای فهمیدن شرایط کشور توسط فرزندان «انقلابی» اسلام است؟ آیا این نشانه‌ها را درک می‌کنیم؟ علی الهیاری-عضو کمیته صیانت از منافع ایران رهبر عزیز انقلاب سیاق همیشگی سخنرانی‌های عمومی‌شان است که نکات بسیار مهمی را بسیار نرم و آرام می‌گویند که

2d / by محبّ الزهراء

شهید مدافع حرم هادی ذوالفقاری
عکس: شهید مدافع حرم هادی ذوالفقاری شهید محمد هادی ذوالفقاری از مجاهدین و مدافعین حرم آل الله روز گذشته در نبرد با تروریست های وهابی در مکیشفیه نزدیک سامرا به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید عزیز در راه جهاد فی سبیل الله پر پر شد و تنها دوربین عکاسی همراهش باقی مانده است.

2d / by محبّ الزهراء

قرائتی: دچار سرطان اخلاقی شده‌ایم
قرائتی: دچار سرطان اخلاقی شده‌ایم علی(ع) خودش نان خالی می خورد به میهمانش نان خالی نمی داد. بهترین غذا را به او می داد. خیلی چیزها جزء دین نیست ولی جزء دین شده است. در نهج البلاغه داریم که پارچه گلدار در اتاق بود حضرت علی به حضرت زهرا گفت آن را بردار زیرا حواسم در نماز پرت می شود. یا بلال برای اذان خواندن روی بامی رفت که اندازه یک آدم و نیم بلندی داشت اما ما الان مناره ۸۰ متری می سازیم چه کسی از

2d / by محبّ الزهراء

Feb 17

صوت/بیانات رهبر انقلاب در مورد توافق هسته‌‌ای
حجم: ۱ مگابایت مدت زمان: ۰۱:۵۱ دانلود

2d / by محب المهدي (عج)

تصاویر/ نماز باران در اندیمشک
نماز طلب باران صبح امروز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در اندیمشک برگزار شد.

2d / by محب المهدي (عج)

فضاپیمای سرنشین‌دار ایرانی رونمایی شد+تصاویر
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای فضایی بازدید کرد و سپس در مراسم روز فناوری فضایی به سخنرانی پرداخت. در نمایشگاهی که صبح امروز رئیس جمهور از آن بازدید کرد، برای اولین بار از ماک آپ یک به یک فضاپیمای سرنشین‌دار ایرانی که طبق اخبار منتشره قرار است، در سال آینده به مدار زمین پرتاب شود. به گزارش تسنیم،در ذیل می‌توانید اولین تصاویر از این فضاپیما را مشاهده کنید:

2d / by محب المهدي (عج)

خودروی ویژه نیسان برای بانوان+تصاویر
به نقل از باشگاه خبرنگاران، این خودرو با اتاق چرخنده، هنگام پارک کردن و دنده عقب بسیار کمک میکند. ستون های A و C برای دید بهتر شفاف شده اند. قدرت از موتور های برقی و باتری های لیتیوم- یون تامین میشود.ویژگی پیوو ۲ این است که هر چرخ به طور مجزا میتواند تا ۹۰ درجه بچرخد،که امکان حرکت عرضی به خودرو را میدهد.

2d / by محب المهدي (عج)

کلیپ/جادوگری مدرن_فوق العاده!
تماشا: جادوگری مدرن. فوق العاده ! تماشا و دانلود: http://roshangari.ir/files/videos/or...1546149397.mp4

2d / by محب المهدي (عج)

قسم به ...
قسم به پیکر بی‌سر، قسم به حاج همت، به چادر و به حجاب زنان با عفـت، به صبـح‌گاه دوکوهه،به درد و صبر از رنج، غروب دشت شلمچه، به کربلای پنج، قسم به سیـدحسن، شیـرمرد حزب‌الله، به جنگ سی و سه روزه، نبرد حزب‌الله، قسم به کـــارگری و شهید بیضایی مدافعان حرم و دلبران شیدایی به مادر سه شهیدی که خَم نکرد ابـرو، به تکه تکه شـدن در مصاف رو در رو، به دسـت ِخالی رزمنده‌ای که می‌جنگیـد، به آن جنازه ک

2d / by حبیب الله*

مراحل پایانی آینه کاری حرم امامین عسکریین(ع)+عکس
طرح آینه کاری حرم امامین عسکریین علیهما السلام سال ۹۲ در شهر مقدس سامراء با حضور ده نفر از هنرمندان همکار ستاد بازسازی عتبات عالیات آغاز شد. بر اساس این گزارش هم اکنون این طرح روز‌های پایانی از دومین سال اجرا را می‌گذراند و هنرمندان آینه کار به زودی طرح و آینه کاری ورودی‌های حرم امامین عسکریین، مقرنس بالای کتیبه سنگی گنبد خانه که شامل ۱۲ عدد نور گیر به مساحت ۱۶۶ متر مربع را به اتمام می‌رسانند. همچ

3d / by محب المهدي (عج)

خطرات جدی حرف زدن بچگانه با نوزادان
کارشناسان هشدار می‌دهند حرف زدن با کودک یا نوزاد به حالت بچگانه توسط پدر و مادر و اطرافیان می‌تواند تأثیر مخربی بر شکل‌گیری قدرت کلامی کودک داشته باشد. گفتنی است، براساس جدیدترین پژوهش‌ها حرف زدن بچگانه و یا تقلید صدای کودک می‌تواند به شدت بر گویش کودک اثرگذار باشد و علاوه بر تأخیر در به حرف آمدن کودک باعث نهادینه شدن کلمات اشتباه در دایره لغات کودک نیز شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند، محبت درست و

3d / by محب المهدي (عج)

جزئیاتی از خرابکاری جدید جاسوسان آمریکایی در نطنز
به نقل از فارس، شرکت روسیه‌ای «کاسپرسکای لب»، فعال در امور امنیت رایانه روز دوشنبه یافته های تحقیقاتی جدید خود درباره نحوه کاشت بدافزارهای جاسوسی و خرابکارانه توسط آمریکا در شبکه‌های رایانه‌ای کشورهای خارجی از جمله ایران را ارائه کرد. روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز بامداد سه‌شنبه با اشاره به نتایج این تحقیقات نوشت آمریکایی‌ها ظاهراً به روشی دست یافته اند که آنها را قادر به کاشت دائمی ابزارهای خر

3d / by محب المهدي (عج)

بعد از رحیمی نوبت کیست؟
روزنامه خراسان در سرمقاله ای با عنوان «بعد از رحیمی نوبت کیست؟» به قلم کورش شجاعی نوشت: فساد در هر حکومتی، نکوهیده و شرم آور است و در حکومت اسلامی، نکوهیده تر و شرم آورتر. فساد چه مالی و چه اخلاقی توسط هر انسانی انجام شود، خجالت آور و مایه شرمندگی است و اگر فساد توسط مسئولی رخ دهد به مراتب خجالت آورتر و مایه شرمساری بیشتر است و خصوصاً اگر فساد با مشارکت و یا مباشرت مسئولی از مسئولان رده بالا رخ د

3d / by محب المهدي (عج)

امام خامنه ای:مسلمان‌ها در اروپا و آمریکا امنیت جانی ندارند
مسلمان‌ها در اروپا و آمریکا امنیت جانی ندارند/ در جمهوری اسلامی تعرض به غیرمسلمان هیچ سابقه‌ای ندارد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی سخنانی بیانات در دیدار نمایندگان اقلیت‌های مذهبی کشور در مجلس شورای اسلامی‌، فرموند: بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحی� �� �‌ ما از اسلام آموخته‌ایم که باید با پیروان ادیان دیگر با انصاف و عدالت برخورد کرد؛ این حکم

3d / by محب المهدي (عج)

آداب نگهداری حیوانات از دیدگاه اهل بیت علیهم السلام
پیامبر بزرگوار اسلام و اهل بیت مکرم ایشان برای تمام زوایای زندگی و آداب و رفتارهای مسلمانان نکته ها و قانون های راهگشایی را سفارش فرموده اند.در کلام اهل بیت علیهماالسلام از ریز ترین تا بزرگترین و مهم ترین مسائل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و…پرداخته شده و نکات و دستوراتی برای آن ذکر شد است.از جمله این موارد بحث نگهداری از حیوانات است که در ذیل به آن می پردازیم. محاسن نگهداری کبوتر و خروس ام

3d / by محب المهدي (عج)

اهمیت و ارزش یتیم‌نوازی در اسلام
کودک بی‌پدر و پدرمرده از اصطلاحات اسلامی است که در قرآن از آن به عنوان «یتیم» تعبیر شده است. آموزه‌های قرآنی، حقوقی را برای یتیم تعریف کرده و از جامعه خواسته تا به گونه‌ای جبران فقدان پدر کند و سرپرستی و آموزش تربیت او را به عهده گیرد. جمشید سلامی در مطلب پیش رو راه‌های تعامل صحیح با یتیم تبیین شده است. مفهوم‌شناسی اصطلاح یتیم واژه یتیم از یتم به معنای تنها آمده است. وقتی به کودکی یتیم گفته

3d / by حبیب الله*

Feb 16

تفسیر سوره انشراح توسط حجت الاسلام دکتر رفیعی(شرح صدر)
تفسیر قرآن سوره انشراح توسط حجت الاسلام دکتر رفیعی(شرح صدر) بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ ﴿١﴾ وَوَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ ﴿٢﴾ الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ ﴿٣﴾ وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ ﴿۴﴾ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۵﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۶﴾ فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ ﴿٧﴾ وَإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ ﴿٨﴾ ترجمه الهی قمشه ای به نام خد

3d / by محبّ الزهراء

علی و آل علی از قیامت وحشت داشتند، چرا ما غافلیم؟
علی و آل علی از قیامت وحشت داشتند، چرا ما غافلیم؟ دوشنبه شب های مسجد امام علی بن الحسین(ع) دربند تهران پای سخنان آیت الله سید محمد ضیاءآبادی انسان را از غفلت بیدار می کند و همچون تذکر بیدارکننده برای هر انسان خداجویی است که همواره در محضر این عالم عامل از خواب غفلت بیدار شدم و سعی نمودم مباحث ایشان را منتشر کنم تا دیگران نیز از آن بهره مند شوند، حتما از این مباحث استفاده کنید. در ادامه ا

3d / by محبّ الزهراء

آیا به هدیه خمس تعلق می گیرد؟
اگر به كسي مقداري پول هديه بدهند، آيا خمس به آن تعلق مي گيرد؟ آيات عظام امام و خامنه اي: واجب نيست خمس آن را بدهد،اگر چه احتياط مستحبّ آن است كه اگر از مخارج سالش زياد بيايد، خمس آن را هم بدهد. آيات عظام سيستانى و صافى: اگر از مخارج سالش زياد بيايد بايد خمس آن را بدهد. آيت الله تبريزى: اگر از مخارج سالش زياد بيايد و آن هديه چيز كم يا كوچكى حساب نشود بايد خمس آن را بدهد. آيات عظام بهجت، فاضل ومكار

3d / by محبّ الزهراء

آشنایی با ۶ خاصیت آلو خشک
آلوخشک کم کالری و لاغر کننده است آلو خشک حاوی کالری کمی در حدود 20 کیلوکالری انرژی است. در نتیجه آن را همیار لاغری می‌دانند. شاخص گلیسمی این ماده غذایی نیز پایین (40) است. در نتیجه می‌تواند به راحتی و بدون افزایش قند خون، گرسنگی را از بین ببرد. اگر دنبال یک ماده غذایی خوشمزه برای از بین بردن اشتهای زیاد، ریزه‌خواری و کنترل گرسنگی‌تان می‌گردید آلو خشک در خدمتتان است؛ چون سرشار از فیبرهای غذایی

3d / by محب المهدي (عج)

لغو ناگهانی یک برنامه تلویزیونی پربیننده با موضوع حجاب+تیزر
سایت پارس نیوز خبر داد: پخش برنامه تلویزیونی "مصیر" که دوشنبه شب ها روی آنتن شبکه یک سیما می رود علیرغم اطلاع رسانی قبلی، ساعاتی مانده به زمان پخش آن، متوقف شد. ‫بنابراین گزارش و بر اساس شنیده ها، ‫این تصمیم ساعتی پیش گرفته شده و علیرغم آماده بودن عوامل برنامه و اعلام آمادگی وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس برای حضور در این برنامه، پخش آن با مخالفت مسئولین ارشد صدا و سیما مواجه شده اس

3d / by محب المهدي (عج)

مجموعه فیلم/با شبکه های اجتماعی موبایلی آشنا شوید
رسانه در عصر حاضر جزء اساسی‌ترین دانش‏های بشری است که توانسته به عنوان عنصری کلیدی و تعیین کننده، دنیای کنونی را در عین وابستگی تحت‌الشعاع خود قرار دهد. رسانه یا Media به معنی رساندن است و رسانه‌ها به ابزارهای انتقال پیام ها از فرستنده یا فرستندگان به مخاطب یا مخاطبان گفته می‌شود؛ که شامل روزنامه، کتاب، رادیو، تلویزیون، ماهواره، فنّاوری‌های نوین ارتباطات و اطلاعات و اینترنت و...، است. رسانه به

3d / by محب المهدي (عج)

انتشار تصویر یا مطلب از رئیس دولت اصلاحات ممنوع است
به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه در هفتادوپنجمین نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه دادستانی تهران اخیرا در جلسه‌ای با مسئولان رسانه‌ها اعلام کرده حق ندارند، نامی از رئیس‌جمهور سابق ببرند و دلیل این اقدام چه بوده است، گفت: دستگاه قضایی می‌تواند به عنوان یک اتهام می‌تواند در مورد کسانی که با تصمیم شورای امنیت ملی و

3d / by محب المهدي (عج)

وعده روحانی به بار نشست!/ رییس سابق «فدراسیون سوارکاری»، مدیرعامل «بنیاد سینمایی فارابی» شد! «من معتقدم در ابتدا باید انقلابی در سینما به وجود آید. من نمی‌بینم چیزی از سینما باقی مانده باشد امروز مردم از رسانه‌های دیگر در حال دیدن فیلم‌های ایرانی هستند بیاییم سینما را به اهالی و آنانی که هنرمند و فیلم‌ساز هستند واگذار کنیم.» جمله فوق یکی از اصلی ترین وعده های انتخاباتی آقای رئیس جمهور در روزه

3d / by محب المهدي (عج)

پهپادها جایگزین پیک موتوری!+عکس
سازمان حمل و نقل هوایی بریتانیا اعلام کرد که تاکنون ۴۸۳ شرکت تجاری مجوز لازم برای استفاده از هواپیماهای کوچک بدون سرنشین را دارند. این پهپادهای کوچک که با دستگاه های کنترل از راه دور حرکت می‌کنند باید وزنی کمتر از ۲۰ کیلوگرم داشته باشند.این گواهینامه ها توسط شرکت های استودیوی فیلم، BBC، سازمان دولتی محیط زیست، شیلات و علوم آبزیان، شرکت های اکتشاف نفت و گاز، سازمان نقشه برداری دیجیتال و شرکت های

3d / by محب المهدي (عج)

توصیه ای کوتاه از پروفسور حسابی در باب تربیت فرزند
ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ: ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﭼﯿﺴﺖ؟ ﮔﻔﺖ : ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﺜﻞ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﻦ ! ﮔﻔﺘﻢ: ﭼﮕﻮﻧﻪ؟ ﮔﻔﺖ : ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﻮ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﯼ،ﺣﺎﻟﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ،ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺳﺮﺍﻍ ﮐﯿﻒ ﻭ ﻧﻤﺮﺍﺕ ﺍﻭ ﻧﻤﯿﺮﻭﯼ،ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﻧﻮﻉ ﻏﺬﺍ ﻧﻈﺮﺵ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ، ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﺑﺎ ﺍﻭ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﻣﯿﮑﻨﯽ، ﻧﻈﺮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺟﻮﯾﺎ ﻣﯿﺸﻮﯼ، ﻧﺰﺩ ﺍﻭ ﺑﺎ ﻫﻤﺴﺮﺕ ﺩﻋﻮﺍ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ، ﺑﺪﺍﻥ ﮐﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺗﻮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻫﻤﺴ

3d / by محب المهدي (عج)

مردان ترکیه باید گواهینامه صلاحیت ازدواج بگیرند
مردان ترکیه باید گواهینامه صلاحیت ازدواج بگیرند به دنبال افزایش خشونت علیه زنان و همسرکشی در ترکیه، یکی از کمیسیون‌های پارلمان این کشور پیشنهاد کرد برای مردان "گواهینامه صلاحیت ازدواج" صادر شود. به گزارش مشرق، کابینه ترکیه پیش نویس قانون پیشنهادی از سوی این کمیسیون پارلمان را آغاز کرده است و انتظار می رود پس از تصویب نهایی آن، مردان ترکیه ای مجبور به شرکت در آزمون هایی برای اثبا

3d / by محبّ الزهراء

مبهوت آن نماز نشوید
بسم الله الرحمن الرحيم «الهي انطقني بالهدي و الهمني التقوي» حجت الاسلام قرائتی نماز ما را از فحشا و منكر باز می دارد ، اما باید پرسید چه نمازی ما را از فحشا و منكر باز می دارد ؟ همه به گونه ای بیان می دارند كه بهترین نماز دنیا در مسجدالحرام خوانده می شود ! نمازی كه آنجا می خوانی زیر پایت نفت است ، روی پا كعبه ، آب آنجا زمزم ، سنگ آنجا مرمر ، پیش نماز حافظ كل قرآن با بهترین قرائت و ... ولی آیا این

3d / by حبیب الله*

مرگ دانشجوی ممتاز دکترای علوم سیاسی دانشگاه تهران مقابل دفتر رئیس دانشکده
مرگ دانشجوی ممتاز دکترای علوم سیاسی دانشگاه تهران مقابل دفتر رئیس دانشکده روابط عمومی دانشگاه و رئیس دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران از علت فوت یا خودکشی یک دانشجوی ممتاز دکترای علوم سیاسی دانشگاه تهران ابراز بی اطلاعی می‌کنند. گروه اجتماعی مشرق- روز گذشته از سوی برخی رسانه‌ها اعلام شد یکی از دانشجویان دکتری دانشگاه تهران (حسین خجسته‌نیا دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل دانشکده حقو

3d / by محبّ الزهراء

بعد از رمز عبور،هفته نامه "9 دی" هم توقیف شد
آنچنان که دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات گزارش داده است، این هیات نشریه "9 دی" را توقیف و پرونده آن به دادگاه ارجاع کرده است. این در حالی است که روز گذشته هم خبر توقیف نشریه "رمز عبور" منتشر شده بود. به نوشته دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات نشریه 9 دی در مطلبی نوشته است: «... اما علاوه بر نقش‌آفرینی علی‌اکبر ولایتی برای ریاست جمهوری بدل آقای رفسنجانی، وی در ماجرای قطعنامه ۵۹۸

3d / by محب المهدي (عج)

هیجان کشتن زنان محجبه‌ای که زامبی شده‌اند+فیلم و تصاویر
بازی Dying Light (نور فانی یا هر معادل دیگری که می‌خواهید برای آن در نظر بگیرید) یک بازی آخرالزمانی زامبی‌محور و اول‌شخص برای کنسول‌های نسل هشتم (PS4, Xbox One) و نیز رایانه است. این بازی، که به‌تازگی و در تاریخ 27 ژانویه 2015 (7 بهمن 1393) به بازار عرضه شده، ساخت شرکت تک‌لند (Techland) بوده و توسط شرکت وارنر براس (Warner Bros) منتشر شده است. وقایع بازی در شهری به نام حرّان (Harran) روی می‌دهد. ه

3d / by محب المهدي (عج)

اینجا ایران است؛ آوازخوانی زنان را از رادیو می شنوید!+عکس
چندی پیش دولت ترکیه که در رویای تنها حکومت اسلامی شدن در منطقه است، در جدیترین اقدام خود برای جلب نظر همزمان مذهبی ها و سکولار ها اقدام به تأسیس دیسکویی برای زنان محجبه کرد. محلی که زنان، با پوشش به رقص و آوازخوانی می پردازند و حضور مردان نیز بلا مانع است، مکانی که در توهینی آشکار به موازین اسلامی، با خواندن دعای افتتاح ، آغاز به کار کرد. امروزه در برخی ازکشورهای مسلمان که دارای تنوع نژادی هست

3d / by محب المهدي (عج)

دلیل سریع غذا خوردن مردها نسبت به زنان چیست؟
پژوهشی جدید نشان داده آن‌چه بسیاری از مردم به طور غریزی یا از تجربه می‌دانند، درست است: مردان بشقاب‌های غذای خود را سریع‌تر از زنان تمام می‌کنند. انسان‌ها را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: آنهایی که از اینکه افرادی وجود دارند که به سرعت غذا می‌خورند وحشت‌زده می‌شوند، و آنهایی که از دیدن افرادی که به آرامی غذایشان را تمام می‌کنند، تا حد مرگ خسته می‌شوند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد احتمال این که

4d / by محب المهدي (عج)

شرط درک محضر امام زمان(عج)
مدّتی می‌گذرد و طلبه چیزی نمی‌گوید و استاد هم از ترس اینکه نکند جواب، منفی باشد، جرئت نمی‌کند از او سؤال کند، ولی به جهت طولانی شدن مدّت، صبر استاد تمام می‌شود و روزی به وی می‌گوید: آقای عزیز! از عرض پیام من... خبری نشد؟ می‌بیند که وی (به اصطلاح) این پا و آن پا می‌کند. استاد می‌گوید: عزیزم! خجالت نکش. آنچه فرموده‌اند، به حقیر بگویید؛ چون شما قاصد پیام بودی (و ما علی الرسول إلا البلاغ المبین). حجّ

4d / by محب المهدي (عج)

انتظار یعنی آماده باش کامل
چگونه خود را منتظر حقیقی امام عصر علیه السلام می دانی در حالی که به این امر نیز واقفی که با قیام آن حضرت طعمه شمشیرش خواهی شد؟ من اگر آلوده و ناپاكم چگونه مى توانم منتظر انقلابى باشم... كه شعله اوّلش دامان آلودگان را مى گیرد! ارتشى كه در انتظار جهاد بزرگى است آمادگى رزمى نفرات خود را بالا مى برد و روح انقلابى در آن ها مى دمد، و هر گونه نقطه ضعفى را اصلاح مى كند. انتظار متشکل از دو عنصر است «انتظا

4d / by محب المهدي (عج)

ویژگی‌های اخلاقی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)
در آخرین دهه قرن بیستم میلادی، حوادث و وقایعی در جهان اتّفاق افتاد که با پیش‌بینی‌های مورّخان و جامعه‌شناسان مغرب زمین، مخالف بود. پس از فروپاشی «شوروی سابق»، بسیاری از جوانان و نوجوانان کشورهای مختلف ـ خواه در «آمریکا» و خواه در «آسیا» و «آفریقا» ـ به مذهب و آموزه‌های دینی روی آوردند. با آغاز قرن بیست و یکم، واقعه دیگری جامعه‌شناسان و سیاستمداران غرب را بهت‌زده ساخت. آمارها و سنجش‌های سازمان‌ها

4d / by محب المهدي (عج)

آينده گرايي در اسلام
کتاب آسماني دين اسلام، گفتار صريحي درباره آخرالزمان ندارد و اين اصطلاحي است که در گفتار پيامبر و امامان عليهم السلام آمده است و انديشمندان مسلمان نيز آن را در تأليفات خود آورده اند. با جست و جو در آيات شريفه ي قرآن مي توان مطالب گوناگوني در اين باره از آيات استخراج کرد. قرآن به طور کلي، جهانيان را به دو بخش پيشينيان ( الاولين، المُستَقدِمين ) و پسينيان ( الأخِرين، المُستَأخِرين ) تقسيم کرده است. (

4d / by محب المهدي (عج)

تاثيرشخصيت حضرت معصومه(س) بر فرهنگ و تمدن‌اسلامي
حضرت فاطمه معصومه ـ عليها السلام ـ دختر امام موسي بن جعفر الکاظم و خواهر امام علي بن موسي الرضا و عمه امام محمد تقي الجواد ـ عليهم آلاف تحيه و السلام ـ است.مادر امام رضا ـ عليه السلام ـ و حضرت فاطمه معصومه ـ عليها السلام ـ نجمه خاتون است، اين بانو فقط اين دو فرزند بزرگوار را داشته است و هر دوي آنها با حضور خود در سرزمين اهلبيت (ايران) سبب پيشرفت و تعالي معنوي و فرهنگي شده اند. فضايل حضرت فاطمه م

4d / by محب المهدي (عج)

تصاویر/حرم حضرت ابراهیم مجاب(ع) در کربلا
حرم حضرت ابراهیم مجاب(ع) که در کنار ضریح شش گوشه حضرت امام حسین(ع) قرار دارد همه روزه پذیرای دهها زائری است که پس از تشرف به حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) این حرم را زیارت می‌کنند. سید ابراهیم فرزند سید محمدعابد فرزند امام موسی کاظم (ع) معروف به ابراهیم مجاب در قرن دوم هجری در مدینه به دنیا آمد و جزو اولین شخصیت‌هایی است که از کوفه وارد کربلا شد و ایشان در سن ۷۰ سالگی در کربلا دیار فانی را وداع گفت

4d / by محب المهدي (عج)

ساخت بزرگ‌ترین تلسکوپ خورشیدی جهان
دانشمندان با همکاری تیمی از محققان انگلیسی در حال ساخت نوعی تلسکوپ خورشیدی 344 میلیون دلاری به نام «دانیل کی آنویه» (DKIST) برای تصویربرداری از سطح خورشید با جزئیات بی‌سابقه هستند. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، این تلسکوپ که به منجمان در پاسخ‌دادن به پرسش‌هایی درباره فیزیک خورشیدی کمک خواهد کرد، سال 2019 آماده بهره‌برداری می‌شود. ساخت این تلسکوپ با حضور کنسرسیومی از هشت دانشگاه و یک شرکت تجا

4d / by محب المهدي (عج)

دستاورد جشنواره فجر سی‌وسوم؛ ناامیدی، تمسخر حاکمیت، تقلب، مقابله با فرزند آوری و ...
جشنواره فیلم فجر بنا به دو ویژگی قابلیت آن را دارد که به سینما، هنر، وضعیت جامعه و نیازهای آن پاسخگو باشد. اول آنکه ایام برگزاری آن هر ساله در دهه فجر و مقارن با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و دوم آنکه سینما و به تبع آن جشنواره فیلم فجر بر اساس حکم فقاهتی و حکومتی امام راحل(ره) برای جامعه اسلامی و کشور ما مجاز و قابل استفاده است. جشنواره فیلم فجر با برگزاری دوره سی و سوم خود در بهمن ماه س

4d / by محب المهدي (عج)

ناگفته‌هایی از زندگی شهید «عماد مغنیه» از زبان مادرش
«عماد مغنیه» در حالی به فیض شهادت نائل آمد که هنوز مردم به خوبی او را نشناخته و اسرار زیادی از او همچنان پنهان مانده است و فقط مادر این شهید بزرگوار است که می تواند گوشه ای از ویژگی های اخلاقی و روحیه شجاع او را به تصویر بکشد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پس از شهادت عماد مغنیه بود که مردم دریافتند او همان فرمانده نظامی مقاومت و عقل متفکری بود که پیروزهای متعددی را برای مقاومت به ا

4d / by محب المهدي (عج)

توصیه اخلاقی امام رضا(ع) به کارگر و کارفرما
به نقل از فارس، ثقة‌الاسلام کلینی در کتاب گرانسنگ کافی (یکی از چهار کتاب حدیثی مهم تشیع) نوشته است: سلیمان‌بن ‌جعفر جعفری گوید به همراه امام رضا(ع) به دنبال انجام کاری بودم. پس (از انجام کار) خواستم به منزل برگردم، حضرت فرمود: «از این تصمیم منصرف شو، با من باش و امشب را نزد من بمان.» با ایشان رفتم. هنگام غروب آفتاب بود که حضرت وارد خانه شد و دید که غلامانش مشغول ساختن اتاقک‌هایی از گل برای نگهداری

4d / by محب المهدي (عج)

Feb 15

جدیدترین عکس های حرم مطهر امام رضا علیه السلام
4d / by سید خراسانی

مراسم چهلم شهید مهدی نوروزی کرمانشاهی + بنرجلسه
مراسم چهلمین روز شهادت شیرمرد سامرا شهید مهدی نوروزی کرمانشاهی با مداحی مداحان سطح اول کشوری در مسجد ایت الله بروجردی واقع در کرمانشاه خیابان فردوسی یه راه برق برگزار میشود .

4d / by سید خراسانی

آمریکا هم راجع به سعودی خفه شده است
بسم الله الرحمن الرحيم «الهي انطقني بالهدي و الهمني التقوي» حجت الاسلام قرائتی میزان رأی مردم است. زمان شاه چه کسی پای صندوق رفت؟ در عربستان سعودی مردم زاییدند و مردند. صد سال عمر کردند. یک مرتبه در سعودی مردم پای صندوق نرفتند. آمریکا هم راجع به سعودی خفه شده است. اصلاً حقوق بشر در سعودی مطرح نیست. اینها مثل گوساله هستند. از وقت تولد تا مرگ یکبار یک سعودی پای صندوق نرفته است. همینطور خاندان سلطنتی

4d / by حبیب الله*

این وقف‌های کینه‌ای!
بسم الله الرحمن الرحيم «الهي انطقني بالهدي و الهمني التقوي» حجت الاسلام قرائتی بعضی نزد من آمدند و گفتند: می‌خواهم همه اموالم را وقف کنم. من فهمیدم این با زن و بچه‌اش دعوایش شده است، گفته: همه اموالم را وقف می‌کنم، که یک ریال بعد از مرگ من نصیب شما نشود. این وقف فایده ندارد. این براساس دعوا با خانم و بچه‌هایش است. یک درگیری شده بود. خانمش ضد او شده بود. بچه‌ها هم طرفدار مادر بودند. گفت: حالا که ای

4d / by حبیب الله*

بهترین "خوردنیها" در پایان فصل "زمستان"‏ در بیان "امام رضا(ع)" چیست؟
طب اسلامی از منظر طب الرضا؛ بهترین "خوردنیها" در پایان فصل "زمستان"‏ در بیان "امام رضا(ع)" چیست؟ شباط بیست و هشت روز است، بادها در آن مختلف مى‏ شود باران زیاد می بارد،گیاه و علف سر از زمین بیرون مى‏ آورد... به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ امام رضا(ع) به درخواست مأمون نامه‏ اى درباره رعایت اصول سلامت و بهداشت نوشت. پس از رسیدن به دست مأمون، دستور

4d / by محبّ الزهراء

توضیح حدادعادل درباره تبریک روزنامه ای شهاب مرادی
توضیح حدادعادل درباره تبریک روزنامه ای شهاب مرادی آروزمند بودم خداوند به خانۀ ما، که در آن زهرا و زینب و نرگس و سه فاطمه داریم دختری عنایت کند تا او را خدیجه بنامیم. چنین اتفاقی خوشبختانه روی داد. به نقل از مهر، در پی درج آگهی تبریک شهاب مرادی در یک روزنامه به دکتر حدادعادل به مناسبت تولد نوه اش با نام خدیجه، موجی از بحثهای مثبت و منفی در این باره در رسانه ها و شبکه های مجازی شکل گرفت

4d / by محبّ الزهراء

مراحل وحشتناک زندگی انسان
مراحل وحشتناک زندگی انسان/ آیا اموات به دیدار خانواده می‌آیند؟! «روزی که انسان متولد می‌شود، روزی که می‌میرد و روزی که از قبر برانگیخته خواهد شد»، سه مرحله‌ای است که حضرت علی‌‌بن‌موسی‌الرضا(ع) از آن به عنوان وحشتناک‌ترین مراحل زندگی انسان یاد می‌کنند. به گزارش جهان، عالم مردگان از جمله عوالمی است که همواره وقتی با آن مواجه می‌شویم سؤالات و ابهامات بسیاری برای ما به وجود می‌آید و هر

4d / by محبّ الزهراء

شکار تصویر لبخند زیبای کیهان!
تلسکوپ هابل عکسی را از اعماق کهکشان ها ثبت کرده که در آن کیهان به ما لبخند می زند. گفته می شود شکلک ظاهر شده در این عکس به کمک لنزهای کیهانی ایجاد شده است. دو عدد چشم این شکلک در واقع دو کهکشان به نام های SDSSCGB ۸۸۴۲.۳ و SDSSCGB ۸۸۴۲.۴هستند و آژانس فضایی اروپا در مورد کمان های ایجاد شده در اطراف این کهکشان ها می گوید که آن ها بنا بر اثر «عدسی گرانشی قوی» ایجاد شده اند. بنابر تئوری نسبیت

4d / by گلنرگس

مصاحبه خواندنی با دختر حاج رضوان
مصاحبه خواندنی با دختر حاج رضوان دختر شهید "عماد مغنیه" برای نخستین بار در مصاحبه‌ای خواندنی، خاطراتی را از پدرش حاج رضوان بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "فاطمه مغنیه" دختر حاج رضوان در مصاحبه با "سمیه علی" خبرنگار "المنار" خاطرات زیبایی را از دوران کودکی و نوجوانی خود در کنار شهید عماد مغنیه بازگو کرد؛ از فاطمه می‌پرسم به پدرت که فکر

4d / by محبّ الزهراء

سفرهای کروبی به شمال، کاشان، قم در ایام حصر
ناگفته‌هایی از حصر موسوی‌و‌کروبی سفرهای کروبی به شمال، کاشان، قم و کرج در ایام حصر/ دیدارهایی که به درخواست موسوی انجام می‌شود مهدی کروبی همکاری کاملی با مأموران امنیتی داشت و بیشتر دوست داشت در منزل قیطریه تنها باشد و حتی تمایلی به حضور همسرش فاطمه کروبی در منزل نداشت. گروه سیاسی مشرق -شامگاه 25 بهمن 1389، هنوز خیابان‌های مرکزی شهر تهران در التهاب بیانیه اغتشاش‌آفرین میرحسین موسوی و مهدی

4d / by محبّ الزهراء

کفشی که بندش را خودش می‌بندد!
دانشمندان دانشگاه فرایبورگ آلمان کفشی طراحی کرده‌اند که بندهای آن بسته به شکل پا، به طور خودکار بسته می‌شوند. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، حسگرهای فشار این کفش تشخیص می‌دهند که کاربر چه زمانی کفش را پوشیده است، در این شرایط نوعی ریز موتور موجود در پاشنه به کار انداخته می‌شود تا بند کفش را متناسب با اندازه پا محکم ببندد. زمانی که شخص می‌خواهد کفش را از پایش بیرون بیاورد، می‌تواند دو بار بر ر

5d / by محب المهدي (عج)

من هم جای ایرانیان بودم،به آمریکا بدبین می‌شدم.
رییس سابق بخش ایران وزارت خارجه انگلیس گفت: اگر من هم جای ایرانیان بودم، با توجه به تاریخچه دخالت آمریکا و انگلیس در کشورشان به شدت نسبت به آن‌ها بدبین می‌شدم. به گزارش فرهنگ نیوز ، «مایکل آکسورثی» مسئول سابق بخش ایران در وزارت امور خارجه انگلیس در طول سال‌های 1998 تا 2000 بود و در حال حاضر استاد و مدیر «مرکز مطالعات ایران» دانشگاه اگزتر انگلیس است. آکسورثی درباره «ایران» مشورت‌هایی را به دولت

5d / by محب المهدي (عج)

پارادایم سوم جهانی شدن و گذار به نظم آینده‌ جهانی
دکتر احمد نادری: * اول: نظم جهانی ماقبل جنگ جهانی دوم نظم‌های جهانی، که به نحوه‌ی قرار گرفتن قدرت‌های بزرگ در روابط بین‌الملل و شیوه‌ی توازن قدرت آن‌ها اشاره دارد، در طول تاریخ، به‌طور متناوبی تغییر یافته و هرازچندگاهی با وقوع رویدادهایی، شکل دیگری از مناسبات بین‌المللی در دنیا حاکم شده است. سرآغاز حاکم شدن نظم‌های جدید در این عرصه را می‌توان رویدادهای بزرگ، همچون جنگ، فروپاشی یک ابرقدرت و... قلمد

5d / by محب المهدي (عج)

اهانت بی سابقه فرماندار تکاب به ارزش ها و خانواده های شهدا
اخیرا در آستانه دهه مبارک فجر و در جلسه ای که به مناسبت هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار شد؛ فرماندار تکاب در اهانت بی سابقه ای به ارزش ها و خانواده های شهدا در شهادت برخی از شهدا تشکیک کرد. به گزارش فاطر24به نقل از پایگـاه خبـری تحلیلـی شیــز ، مهدی قهرمانی در بخشی از سخنانش در این جلسه گفته است که باور و اعتقاد قلبی اوست که سهمیه های دانشگاهی که به خانواده های شهدا، جانبازان و ای

5d / by محب المهدي (عج)

آتش سوزی عمدی در مرکز اسلامی تگزاس+تصاویر
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک مرکز اسلامی ایالت تگزاس آمریکا موسوم به «موسسه اسلامی قبا» در جنوب شرق هیوستون ایالت آمریکا دچار آتش سوزی شد. مقامات اداره آتش نشانی هیوستون در این باره اعلام کردند خاموش کردن این آتش نزدیک به ۴۰ دقیقه طول کشید. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسیده است. مرکز اسلامی قبا اعلام کرد ساختمان این مرکز اخیرا خریداری شده و قرار بود به یک

5d / by محب المهدي (عج)

Feb 14

چرا غرب از رشدی و شارلی ابدو حمایت می‌کند؟
چرا غرب از رشدی و شارلی ابدو حمایت می‌کند؟ نقل قول: اگر فتوای حضرت امام علیه رشدی که در چارچوب احکام صریح اسلام بود به اجرا درمی‌آمد، آیا شارلی ابدو یا دیگر پیاده‌نظام‌های غربی ـ صهیونیستی جرات تکرار چنین اهانتی را داشتند؟ و آیا دشمنان به خود جرات کشتار و اهانت به مسلمانان می‌دادند؟ فارس: سید عماد حسینی: چند روز پیش سه دانشجوی مسلمان در ایالات متحده که خود را مهد دمکراسی وآزادی بیان وع

5d / by vorojax

افشاگری مجتهد درباره پادشاه جدید عربستان
افشاگری مجتهد درباره پادشاه جدید عربستان نقل قول: فعال عربستانی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در این کشور، شهرت بسیاری را کسب کرده، مطالب تازه‌ای را درباره پادشاه این کشور و فرزندش فاش کرد. "مجتهد" درباره پادشاه جدید عربستان گفت: "من علاقه ای به صحبت کردن درباره سلمان بن عبدالعزیز (پادشاه عربستان) ندارم ولی می خواهم به دروغگویانی که از سلمان تع

5d / by vorojax

دستور مهم رهبر انقلاب درباره عتبات
دستور مهم رهبر انقلاب درباره عتبات نقل قول: رئیس سازمان حج و زیارت از دستور بسیار مهم مقام معظم رهبری به وی در زمینه ساماندهی عتبات خبر داد. به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، سعید اوحدی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان "دستوری از مقام معظم رهبری داریم که این دستور بسیار برای ما مهم است"، اظهار داشت: ایشان در این دستور خود فرمودند: «در حوزه تأمین نیازهای ضروری و متنوع زائران عتب

5d / by vorojax

۱۰ تصور اشتباه رایج در مورد باتری موبایل
اتری‌ها همواره بستر پرباری برای افسانه‌ها و سوء برداشت‌ها بوده‌اند. این قطعات نه‌چندان کوچک دیجیتال چنان نقش اساسی در زندگی ما دارند که حاضریم برای چند ساعت همراهی بیشتر، مبالغ بسیار بالایی هزینه کنیم. بسیاری کاربران معیارهای عجیبی برای مراقبت از باتری دستگاه‌های خود در ذهن دارند. اما لازم است بدانیم که بسیاری گفته‌ها در خصوص باتری‌ها مبنای واقعی نداشته و تنها از برداشت‌های غیرتخصصی سرچشمه می‌گیرد

5d / by زهرا علوی

مجری برنامه های زنده داعش+تصاویر
کفیری های وابسته به گروهک تروریستی داعش، کنترل ساختمان رادیو سرت لیبی را به دست گرفته اند و برنامه های خود را پخش می کنند. تروریست ها با استفاده از خدمات ویژه تویتر، تصاویر حضور خود در اتاق فرمان و رژی را در صفحات خود قرار داده اند و کاربران شبکه های اجتماعی نیز، ویدئوهایی از نمونه برنامه های پخش شده توسط داعش را منتشر کرده اند.

5d / by زهرا علوی

مستند «کدخدای بی دهکده»
مستند «کدخدای بی دهکده»

5d / by محب المهدي (عج)

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی امام زمان (عج)
هر چند عمر کوتاهی داشت اما در همین عمر کوتاه به گونه ای زیست که زندگیش سراسر سرمشق شد؛ سرمشق برای یک عمر زندگی عارفانه و عاشقانه، زندگی مملو از نورانیت و صمیمیت، و زندگی سرشار از موفقیت و زندگی با احساس مسئولیت کردن به آنچه در پیرامونش می گذشت. گمان نشود چون زن است تنها الگوی زنان است و مردان نمی توانند از او الگوبرداری کنند. چون حضرت در انسانیت با همه انسانها مشترک است پس می تواند الگوی همگان باش

5d / by محب المهدي (عج)

۷۹ شهید و زخمی در حمله تروریستی به مسجد شیعیان پیشاور+تصاویر
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بر اثر انفجار و تیراندازی در یکی از مساجد شیعیان در پیشاور پاکستان حداقل ۱۹ نفر به شهادت رسیده و دست کم ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند. شاهدان عینی گفتند که چند نفر از تروریست‌ها با لباس پلیس خود را وارد مسجد کردند و یکی از آن‌ها که کمربند انفجاری همراه داشت، خود را در میان نمازگزاران منفجر کرد. همچنین تیراندازی و درگیری در اطراف مسجد نیز گزارش شده است. هنگام وقوع حمله

5d / by محب المهدي (عج)

پيام مهم شيخ سلمان از زندان در سالگرد انقلاب بحرين
دبيرکل جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين در چهارمين سالگرد انقلاب از داخل زندان پيام مهمي را براي اقشار مختلف ملت بحرين فرستاد. شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين در پيام خود خطاب به مردم آورده است: به جنبش خود ادامه دهيد و از خويش حفاظت کنيد و همچنان رويکرد مسالمت جويانه را دنبال نماييد. وي افزود: خواسته اصلي خود در انتخاب دولتمان به شيوه اي دموکراتيک و مسالمت آميز را از ياد نبريد. د

5d / by محب المهدي (عج)

کاهش زمان سفرهای فضایی با موشک‌های هسته‌یی ناسا
دانشمندان ناسا در حال تولید موشک‌هایی با انرژی هسته‌ یی هستند که امید می رود در سفرهایی با مسافت طولانی که برای ارسال فضانوردان به مریخ و کاوش منظومه شمسی ضروری هستند، مورد استفاده قرار بگیرند. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، آن‌ها معتقدند این موشکها که نیروی خود را به جای سرختهای شیمیایی با استفاده از همجوشی هسته‌یی تامین می‌کنند، می‌توانند به طور چشمگیری زمان سفرهای فضایی در منظومه شمسی را کاهش

5d / by محب المهدي (عج)

حمله الجزیره به انقلاب اسلامی با مستندی درباره تک خوانی زنان در ایران+عکس
به نقل از خاورستان: شبکه خبری "الجزیره" طی گزارشی درباره فعالیت‌های حوزه موسیقی در ایران مدعی شد: "بعد از انقلاب 1979، موسیقی پاپ در ایران مورد سرکوب قرار گرفت." اما منظور الجزیره از موسیقی پاپ چیست؟ این شبکه در ادامه این مسئله را بیش‌تر توضیح می‌دهد: "کاباره‌های موسیقی بسته شد و خواننده‌های زن از اجرای تک‌نفره در مکان‌های عمومی منع شدند." اولین جمله مستند الجزیره:

5d / by محب المهدي (عج)

عکس/اقامه نماز جمعه مقابل کاخ سفید
اقامه نماز جمعه شماری از مسلمانان ساکن واشنگتن برای سه مسلمانی که در شهر چپل هیل در ایالت کارولینای شمالی کشته شدند، کاخ سفید را به واکنش واداشت.

5d / by محب المهدي (عج)

یکی برای خودم و یکی برای دیوار
یکی برای خودم و یکی برای دیوار توریستی که به اسپانیا سفر کرده بود خاطره جالبی رو تعریف کرد: میگفت در یکی از روستاهای اسپانیا وارد قهوه خانه ای شدم و برای خود و همراهم قهوه سفارش دادم . در حالی که روی میز منتظر سفارشمان بودیم در کمال تعجب دیدیم که بعضی از مشتریان جلوی پیشخوان آمده و در حالی که خودشان تنها بودند سفارش دوتا چایی و یا دوتا قهوه میداند و میگفتند یکی برای خودم و یکی برای دیوار.

5d / by محبّ الزهراء

صوت/استاد رفیعی:جایگاه ادب در فرهنگ اهل‌بیت(ع)
حجم: ۱ مگابایت مدت زمان: ۰۲:۳۸ دانلود

5d / by محب المهدي (عج)

اصل ماجرای پاسخ رهبری به نامه اوباما چیست؟
به نقل از ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده است: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران طی هفته‌های اخیر به نامه‌ باراک اوباما در اکتبر سال ۲۰۱۴ که در آن خواستار همکاری تهران و واشنگتن برای مقابله با نیروهای داعش شده بود پاسخ داده است. این در حالی است که پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس‌جمهور امریکا، جدید نیست و بر اساس اخبار بدست آمده، همان زمان محترمانه و البته صریح به نامه اوباما پاس

5d / by محب المهدي (عج)

با پرخوری عصبی چه کنیم؟!
پرخوری عصبی، که معمولاً بولیمیا نامیده می شود، یک اختلال جدی و خطرناک در غذا خوردن می باشد. افراد مبتلا به این بیماری بطور مخفیانه مقدار زیادی غذا می خورند، و سپس از طریق روش های ناسالم تلاش می کنند تا آن را جبران نمایند. بطور مثال، فرد مبتلا به بولیمیا خود را مجبور به استفراغ کرده، یا بیش از حد ورزش می کند. گاهی اوقات این افراد حتی بعد از یک میان وعده کوچک یا یک وعده ی غذایی معقول نیز اقدام به خا

6d / by محب المهدي (عج)

مستند «مامور cia» -جنایت های ساواک از زبان ساواک
مستند «مامور CIA» -جنایت های ساواک از زبان ساواک - بخش اول

6d / by محب المهدي (عج)

عکس/حادثه مونوریل قم
واگن های مونوریل شهر قـم که به تازگی از گمرک ترخیص و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شهر قم آورده شده بودند در بدو ورود دچار حادثه شدند!تصاویر این حادثه در شبکه های اجتماعی موبایلی منتشر شده است.

6d / by محب المهدي (عج)

فیلم/محبت اهل بیت و تقوا در عالم آخرت-مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی
محبت اهل بیت و تقوا در عالم آخرت - مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی

6d / by محب المهدي (عج)

مستند «آن روزها» خاطرات امام خامنه ای از دوران مبارزه با رژیم پهلوی
مستند «آن روزها» خاطرات امام خامنه ای از دوران مبارزه با رژیم پهلوی - بخش اول

6d / by محب المهدي (عج)

Feb 13

اسمش است که جنگ تمام شده!
تقدیم به روح مطهر پاسدار شهید سیداحسان حاجی‌حتملو اسمش است که جنگ تمام شده. بسیج و سپاه هنوز دارند شهید می‌دهند. تقویم انقلاب را بنگر! هیچ روزی خالی از شهادت نیست. این به ما ربطی ندارد که بعضی‌ها عرق ملی‌شان را در همان دهه ۶۰ جا گذاشتند! هر دهه‌ای شهید خود را دارد. «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» شعاری مختص دهه ۶۰ نیست، اگر که تو بشناسی شهید پاسدار احسان حاجی‌حتملو را. سیداحسان با ۳۰

6d / by hejran8

شهیدی که سید حسن او را اولیاءالله نامید
گفتگو با عباس گلرو در خصوص سردار شاطری: روزنامه آمریکایی نوشت، آنها لبنان را بازسازی کردند ما در جمع کردن خسارات طوفان کاترینا درمانده‌ایم /شهیدی که سید حسن او را اولیاءالله نامید يک روزي سردار شاطري گفتند من يک بلندياي را در جنوب ديده ام و دارم فکر ميکنم که بتوانم آنجا را تبديل به يک پارک بکنم. چنان با شوق و احساس خوشحالي حرف ميزدکه انگار نميتواند آن شب بخوابد و بايد کارش را شروع

6d / by محبّ الزهراء

ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل دیواری از مصالح نوین ساختمانی می باشد که دارای ویژگی های زیر می باشد: با دو رو ورق صاف طرح دار با رنگ الکترو استاتیک ، ضد خش در ضخامت های مختلف ، عرض 1 متر و طول دلخواه. با طراحی جدید در نمای داخلی و خارجی پانل دیواری از ورق صاف با دو طرح انحصاری شیاردار و موج ریز استفاده شده و لبه های کشویی به هنگام نصب باعث زیبایی و استحکام بیشتر دیواره میشوند .همچنین جهت ازمایشگاهها و اتاقهای عمل

6d / by pm_20

چتروم مذهبی محبین مرتضی علی
به پاس قدر دانی از عشقی که نسبت به مولا علی دارید بنده چت روم مذهبی علوی را ایجاد کردم تا محبین حضرت در این چت روم به فعالیت بپردازند آدرس چتروم عبارت است از:alavichat.ir

6d / by عاشق مرتضی علی

هدیه ی دو شتر و مرتضی علی (ع)
هدیه ی دو شتر و مرتضی علی(ع) روزی دو تا شتر برای حضرت محمد آوردند و گفتند:کیست کسی که دو رکعت نماز بخواند و در نماز به جز خدا به چیز دیگه ای فکر نکند؟مرتضی علی اونجا بودند.دست مبارکشان را بلند کردند و قبول کردند.مولا دو رکعت نماز خواند با این شرط. بعد از پایان نماز پیامبر اکرم (ص) رو کردند به مولا و فرمودند:علی جان شرط محقق نشد!مولا گفتند چطور؟پیامبر در پاسخ گفتند:تو در تشهد نمازت به فکر این بودی

6d / by عاشق مرتضی علی

لطفا نظر بدید ...
بسم الله الرحمن الرحیم سلام وقت همگی بخیر .... نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بگم ... بذار بدون مقدمه بگم.... راستش من یه مشکلی دارم واون اینه که با خانوادم (پدر مادرم )اصلا راحت نیستم حتی در حد یه صحبت کردن ساده ... از بچگی اینجوری بزرگ شدیم ... ولی اینو من دوست ندارم ... میخام تغییر کنم (خودسازی) با مادرم راحت باشم .... ولی نمیدونم چجوری ؟؟ از شما بزرگواران راهنمایی میخام ممنون میشم در این

6d / by زهرا بانو7

عشق تعطیل نیست اما حیاهم نباید تعطیل شود!...
به تازگی سریالی به شبکه نمایش خانگی با عنوان «عشق تعطیل نیست» وارد شده که با توجه به نام برخی بازیگران مطرح و مشهور (آقای محمدرضا گلزار و خانم مهناز افشار) سعی در جذب مخاطب و رقابت با سایرین داشته است که البته در همین ابتدا هم کم اسیر شایعات و تعطیلی پروژه نشده است! اصولاً تعدد محصولات و ایجاد رقابت خوب است و امری پسندیده به شرطی که این افزایش رقابت به افزایش کیفیت منجر شود و اگر اینگونه نبا

6d / by گلنرگس

دانلود مبحث نهم بتن(مقرارات ملی ساختمان) ویرایش جدید(92)
دانلود مبحث 9 مقررات ملی ویرایش 92

6d / by سید خراسانی

(بحث همه شرکت کنن) آیا رهبری معظم له همان سیدخراسانی است؟
سلام با توجه به دلایل اخرالزمان و ظهور و اتفاقات جهان اسلام قبل از ظهور یکی از نشانه های حتمی ظهور خروج سیدخراسانی است که اهل خراسان بود و طبق روایاتی در دست راستش نشانه ای است و علم حمایت از قدس را برپا میکند حال میتوان گفت که معظم له همان سید خراسانی است؟؟

6d / by سید خراسانی

عکس/ راهپیمایی چقدر خلوته!
عکس/ راهپیمایی چقدر خلوته!

7d / by خادم الزینب

عکس/رونمایی از یک تی شرت در راهپیمایی
عکس/رونمایی از یک تی شرت در راهپیمایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تی شرتی با نام «اقتدار» که بر روی آن تصاویر شهید باکری و سردار قاسم سلیمانی نقش بسته بود را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ارومیه رونمایی کرد. عقیق

7d / by خادم الزینب

Feb 12

مقام پیامبری اختیاری است یا اجباری؟
مقام پیامبری اختیاری است یا اجباری؟ پذیرفتن مقام نبوت از سوی انبیا اختیاری است یا جبری؟ اگر بگوییم که لیاقت داشتند که به این مقام رسیدند این لیاقت را چه کسی به آنها داده است و با توجه به این که در قرآن آمده است که حضرت آدم بین آب و گل بود و حضرت محمد – صلی الله علیه و آله - پیامبر بود این مسئله چگونه قابل پذیرش است ؟ باید دانست که شکل گیری انسان و رفتارهای او، فرآیندی از مجموعه عوامل ژنتیکی،

7d / by محبّ الزهراء

اگر هر شب ده آیه قران بخوانید...
اگر هر شب ده آیه قران بخوانید... حضرت رسول اکرم صل الله علیه و آله وسلم در مورد قرائت قرآن ضمن حدیثی مفصل به اهمیت قرائت روزانه قرآن می پردازند که در ادامه متن این حدیث را می خوانید قال رسول الله(ص) : من قرا عشر آیات فی لیلة لم یکتب من الغافلین، و من قرا خمسین آیة کتب من الذاکرین، و من قرا مائة ایة کتب من القانطین، و من قرا مائتی ایة کتب من الخاشعین، و من قرا ثلاث مائة آیة کتب من الفائزین، و

7d / by محبّ الزهراء

لفظ «خرید» برای خدمت سربازی اشتباه است
پرداخت کنندگان جرایم سربازی قادر به دریافت «گذرنامه» نیستند لفظ «خرید» برای خدمت سربازی اشتباه است عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس گفت: افرادی که ۸ یا ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امتیازات بهره‌مند شوند اما نمی‌توانند گذرنامه دریافت کنند. عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس گفت: افرادی که ۸ یا ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از ب

7d / by محبّ الزهراء

تنها راه نجات ، نوکری آمریکا
‬حجت الاسلام نبویان نماینده تهران طی سخنرانی در حوزه علمیه اصفهان آقای روحانی مشاوری دارند به نام محمود سریع القلم که نویسنده کتابی است به نام ایران و جهانی شدن ، که اجازه چاپ کتاب توسط خود روحانی صادر شده ، سریع القلم توی این کتاب راه پیشرفت ایران را دست کشیدن از اسلام و تفکر شیعی می داند و مانع پیشرفت را حضور سیاست مدارانی همچون امام و رهبر می داند و همچنین میگوید تا زمانی که ما از استقلال دم م

7d / by حبیب الله*

آیه ای که حاوی کلید اسرار است /...
آیت الله توکل در دانشگاه امام صادق(ع) آیه ای که حاوی کلید اسرار است / راهکارهای زندگی موفق در آیه های قرآن هر چه سر ما می‌آید عملکرد خود ما است و به همین دلیل است که در روایت آمده است اگر اعمال مثبت باشد شما را عزیز می‌کنم و اگر اعمال منفی باشد شما را خوار و ذلیل می‌کنم. این را هم بدانید که از مکافات عمل غافل نباش گندم از گندم بروید جو ز جو. به گزارش گروه آیین و اندیشه فرهنگ نیوز ،

7d / by گلنرگس

بغض احمدی نژاد در وداع با مادر
مراسم تشییع پیکر مطهر مادر بزرگوار محمود احمدی نژادی صبح امروز برگزار شد. در این مراسم که با حضور چهره های سیاسی ، مسئولان و دوستداران رییس جمهور سابق برگزار شد، آیت الله موحدی کرمانی بر مرحومه سیده فاطمه قادری نماز خواند. تشییع پیکر والده محمود احمدی‌نژاد

7d / by گلنرگس

:: عاشقان وقت نماز است اذان میگویند ::
حی علی الصلاة از دوستان عزیز خواهش دارم این تایپیک و چند دقیقه قبل از اذان ها آپدیت کنن

8d / by سید خراسانی

:::< گلچین مداحی های شور زیبا >>:::
بسم رب عشق حسین سبک زیبای در زدم بازم در و باز کردی کربلایی جواد مقدم دانلود .

8d / by سید خراسانی

" اوجوبة الاستفتاءات" ویژه مقلدین حضرت آقا
این تایپیک آپدیت میشود . رفت و آمدهاى خانوادگى با اشخاصى که به طهارت و نجاست در خوردن و آشاميدن و مانند آن اهميت نمى دهند، چه حکمى دارد؟ به طور کلّى در مورد طهارت و نجاست، حکم دين اسلام اين است که هر چيزى که يقين به نجاست آن نباشد، از نظر شرعى محکوم به طهارت است. منبع:اجوبة الاستفتائات،احکام نجاسات،سوال296

8d / by سید خراسانی

مطمئن ترین گاوصندوق برای اسرار شخصی!
مطمئن ترین گاوصندوق برای اسرار شخصی! سینه خردمند صندوق راز اوست. راز به معنای امر پوشیده یا امر پنهان است. همه ی ما این رو تجربه کردیم، گاهی اوقات چیزی تو دلم ما سنگینی می ‌کند که دوست داریم با کسی در میان بذاریم و خود را به اصطلاح خالی کنیم ولی آیا هیچ وقت فکر کردیم موقع بحران و عدم آرامش کامل روحی چه نکاتی را در معرض دید دیگران می گذاریم؟ وَ قَالَ علی [علیه السلام]: صَدْرُ الْعَاقِل

8d / by محبّ الزهراء

عکسهای‌ تاریخی که کمتر دیده‌ شده اند
عکسهای‌ تاریخی که کمتر دیده‌ شده اند سال ۱۹۱۴ است. عاشقان موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسن، مدیون این دو دوست و شریک هستند. ویلیام هارلی و آرتور دیویدسن، شرکت‌شان را در سال ۱۹۰۳ پایه‌گذاری کردند. در خلال جنگ جهانی اول، موتورهای ساخت شرکت آنان شهرت گرفت.

8d / by حبیب الله*

آیا اموات می‌توانند مشکلات را حل کنند
آیا اموات می‌توانند مشکلات را حل کنند با مُردن بدن می‌میرد و می‌پوسد نه روح. از این رو در روایات سفارش شده به دیدار مردگان به ویژه پدر و مادر بروید تا ضمن خوشحالی آنها، حاجات شما را هم برآورده کنند. با مُردن بدن می‌میرد و می‌پوسد نه روح. از این رو در روایات سفارش شده به دیدار مردگان به ویژه پدر و مادر بروید تا ضمن خوشحالی آنها، حاجات شما را هم برآورده کنند. عالم مردگان از جمله عوالمی است که هم

8d / by محبّ الزهراء

Feb 11

تصاویر/چهره‌های سرشناس راهپیمایی امروز
مردم همیشه در صحنه ایران، امروز 22 بهمن سال 1393 بار دیگر ثابت کردند، تحریم و مشکلات اقتصادی نیز باعث نخواهد شد ذره ای از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی کوتاه بیایند. مسئولان و شخصیت‌های نظام جموری اسلامی نیز، پیشاپیش مردم در این حماسه تاریخی شرکت کردند که در ادامه تصاویر آن‌ها را مشاهده خواهید کرد: حجت‌الاسلام روحانی، رئیس جمهور حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، رئیس تشخیص مصلحت نظام امیر دری

8d / by گلنرگس

محمود احمدی نژاد عزادار شد
محمود احمدی نژاد عزادار شد نقل قول: دکتر محمود احمدی نژاد پس از وداع با مادر مکرمه اش در یکی از بیمارستانهای تهران برای حضور در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن عازم خیابان آزادی شد. به گزارش مشرق به نقل از دولت بهار، ساعتی پیش بانو سیده فاطمه قادری، والده ماجده دکتر محمود احمدی نژاد دار فانی را وداع گفت. رییس جمهور سابق پس از وداع با مادر مکرمه اش در یکی از بیمارستانهای تهران برای حض

8d / by vorojax

گرد و غبار هم مانع خلق حماسه اهوازی نشد
به گزارش اهواز نوین: خوزستانی ها متفاوت از روزهای گذشته صبح امروز در خانه نماندند و علی رغم وضعیت جوی بسیار نامناسب برای شرکت در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب به حرکت درآمده اند. *نماینده ولی فقیه در استان خوزستان،استاندار خوزستان،فرماندهان نظامی و سایر مسئولین استانی نیز در کنار سایر اقشار مردم در این راهپیمایی حضور دارند. *پخش سرودهای انقلابی و حرکت دسته ها مختلف مردم برای حضور در محل ش

8d / by kowsar

اینجا اهواز است http://www.entekhab.ir/files/fa/news.../82387_780.jpg رئیس مرکز اورژانس خوزستان با بیان این که روز گذشته 261 نفر در اثر مشکلات ناشی از گرد و خاک به اورژانس بیمارستان‌های اهواز مراجعه کردند، گفت: از این تعداد، 9 بیمار به صورت عادی و 6 نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری شدند. شهریار میرخشتی اظهار کرد: از تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها در روز گذشته، 246 نفر ترخیص شده‌اند. وی افزود: مرکز اورژان
8d / by kowsar

::> جــدیـــدترین عــکــســ هــای حـــرم امــام حــســیــن سلام الله علیه
در اینجا جدید ترین عکس های حرم امام حسین سلام الله علیه قرار داده میشه