Matalebe jadide hafteh:: مطالب جدید هفته

khaky [dot]com

to kh...@googlegroups.com, iran...@googlegroups.com
مطالب برگزیده اینهفته سایت خاکی دات کام شامل:

1- نظر سنجی
2- مطالب جدید
3- لینکدونی
توجه:
برای دریافت آنی مطالب ما و تازه های سایت می تواندی آی دی ما را در یاهو مسنجر خود اد کنید یا در خبرنامه ما مشترک شوید
khaky_web

نظر سنجی

-در نظر سنجی مربوط به چت بخصوص در چت رومهای یاهو مسنجر شرکت کنید
http://1paragraph.khaky.com/post-247.aspx

خدمات منحصر بفرد
خدمات فنی سمینارها و کنفرانسهای داخلی و بین المللی
خدمات ثبت نام قرعه کشی سالیانه گرین کارت آمریکا

مطالب جدید

http://1paragraph.khaky.com
معرفی کتاب افسانه های دهستان برزرود
'سیلی عظیم باعث تشکیل جزیره بریتانیا شد'
بيمارستانهای اينترنتی در اتيوپی
شماره ویژه نشریه Journal of Experimental Botany در مورد تغذیه نیتروژن
بنزین ، آلاخون والاخون! و چاله چوله های بودجه ای؟
مرگ بنیانگذار المپیاد جهانی فیزیک در اصفهان
در نظر سنجی مربوط به چت بخصوص در چت رومهای یاهو مسنجر شرکت کنید
کلیک 147 برای دانلود
ایندفعه میخوام دلتونو از خنده بگیرید – دست بچه های آی دی khaky_web درد نکنه!
خبر داغ از المپیاد جهانی فیزیک دردانشگاه صنعتی اصفهان – احتمال اول شدن

لینکدونی
http://links.khaky.com

کامپیوتر و اینترنت-دوشنبه بیست و پنجم تیر 1386-من از یاهو مسنجر استفاده نمی کنم... « لینک به متن کامل»
سایتهای برتر-دوشنبه بیست و پنجم تیر 1386-نامه های مامان به کودکش ... «لینک به متن کامل»
خواندنی-دوشنبه بیست و پنجم تیر 1386- درباره گوز و چلغوز... «لینک به متن کامل»
گوناگون-یکشنبه بیست و چهارم تیر 1386- 24 تیر ؛ ولادت ولایت... «لینک به متن کامل»
سایتهای برتر-یکشنبه بیست و چهارم تیر 1386-سایت صبحانه ... «لینک به متن کامل»
علمی-پنجشنبه بیست و یکم تیر 1386- New Imaging Method Clarifies Nutrient Cycle... «لینک به متن کامل»

منتظر هدیه روز پدر باشید

مطالب ویژه - سئوالات متداول FAQ
King Regards
Khaky.com Information center and Support
Best Scientific and Funny Portal!
WoW! Best colors for your life!
www.khaky.com
in...@khaky.com