چگونه سیستم عامل لینوکس خودمو فارسی کنم

sharokh

to IRAN-Computer
با سلام خدمت اساتید عزیز و محترم در گروه ایران کامپیوتر
یک سئوال دارم که خدمتتون عرض می کنم

چگونه می توان بخشی از سیستم عامل لینوکس را فارسی نمود؟ مزیت ها و معایب
این عمل چی می تونه باشه؟

ممنون می شم اگه بتونید کمک کنید
خواهش می کنم در جواب به خودم ایمیل بزنید، البته اگر مقدوره
چون من دیگه ایمیل های این گروه رو دریافت نمی کنم

moh hrn

to iran-c...@googlegroups.com
سلام
شما میتونید از ubuntu  که فارسی را هم پشتیبانی میکنه استفاده کنید
سوالتون خیلی  کلی   هست  اول مشخس میکنید که دقیقا چه نسخه دارین

2011/3/5 sharokh <mora...@gmail.com>

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "IRAN-Computer" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به iran-c...@googlegroups.com ارسال کنید.

Masoud Paradise

to iran-c...@googlegroups.com

Bayad betooni kernelsho taghir bedi yani barnamenevisi koni

On Mar 6, 2011 9:36 AM, "moh hrn" <moh...@gmail.com> wrote:

> [...]

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "IRAN-Computer" مشترک شده ...

moh hrn

to iran-c...@googlegroups.com
بابا بنده خدا فقط می خواد فارسیش کنه
نمی خواد که واسه یه پردازنده جدید بهینش کنه یا فایل سیستم دیگه تست کنه!!
عزیز من برو 4 تا فونت فارسی توش کپی کن بعد ببین کار میکنه یا نه

sharokh

to iran-c...@googlegroups.com
درود بر شما
منظور من از فارسی سازی سیستم عامل لینوکس یا حداقل بخشی از اون
این نبود که در اون فارسی بنویسیم
بلکه منوها و گرینه های خود سیستم عامل فارسی باشه

می دونم نسخه های فارسی لینوکس مثل لینوکس شریف هم در بازار هست اما این
صرفاً یک پروژه ی دانشگاهی است
ممنون می شم که بیشتر منو راهنمایی کنید

--
*