برنامه نویسی

Ahmad Bahmani

to iran-c...@googlegroups.com
سلام به همه ی عزیزان
من می خوام برنامه نویسی رو شروع به یادگیری کنم
الان 2 روزه پایتون رو شروع کردم.
کسی هست به من کمک کنه در زمینه برنامه نویسی

--
Mr Ahmad.Bahmaninezhad, M.sc of Aquatic Ecology
E-mail: ahma...@gmail.com a.bahma...@gmail.com

moh hrn

to iran-c...@googlegroups.com

سلام احمد خان
برنامه نویسی رو واسه چه کاری میخواهی  یاد بگیری؟
پایتون زبان معروفی بین برنامه نویس های ایرانی نیست
حتما کاربرد خاصی مد نظر داری

2010/8/24 Ahmad Bahmani <ahma...@gmail.com>
--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "IRAN-Computer" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به iran-c...@googlegroups.com ارسال کنید.

omid adab

to iran-c...@googlegroups.com
سلام دوست عزیز
شما تا به حال برنامه نویسی کار نکرده اید؟منظورم اینه که با زبان های دیگر کار نکرده اید؟
اگر اولین بار است که برنامه نویسی میکنید بهتر است از یک زبان آموزشی مانند سی ، سی پلاس پلاس یا پاسکال شروع کنید تا بتوانید با ساختار های برنامه نویسی آشنا شوید.پس از یادگیری و تسلط بر یکی از این زبان ها یادگیری بقیه زبان ها نسبتا ساده بوده و با کمی تمرین امکان پذیر است.من خودم پایتون کار نکردم ولی شنیدم که زبان سطح بالا و قوی است..بهتره اول با یک زبان ساده تر شروع کنید
موفق باشید

--
[...]

Best Wishes
Omid Adab

omid adab

to iran-c...@googlegroups.com
سلام
حق با دوستمونه
تو ایران بیشتراز سی شارپ،جاوا،دلفی ،ویژال بیسیک استفاده میشه

On 8/24/10, moh hrn <moh...@gmail.com> wrote:
> [...]
> حتما کاربرد خاصی مد نظر داری

> --
> شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups

akbarmn2003

to iran-c...@googlegroups.com
سلام
من هم با نظر دوستان موافقم.زبان برنامه نویسی ساده ولی یادگیری اصول در
مراحل بالاتر بیشتر به کارتان می آید

موفق باشید

On 8/24/10, omid adab <in...@omidadab.tk> wrote:
> [...]
> شنیدم که زبان سطح بالا و قوی است..بهتره اول با یک زبان ساده تر شروع کنید

Ahmad Bahmani

to iran-c...@googlegroups.com
من سعی کردم سي پلاس پلاس رو یاد بگیرم منتهی بعد از یه هفته تلاش به نتیجه خوبی نرسیدم.
به قول معروف سینتکس برام سخت بود
البته شاید از منبع خوبی استفاده نکردم
الان 4 روزه پایتون رو شروع کردم و خیلی خوب دارم  جلو می رم.
فکر کنم تا دو هفته ديگه این کتابی رو که شروع کردم تموم کنم.
کتاب:
Non-programmers Tutorial For python
josh cogliati
درسته پایتون واقعا  تو ایران خیلی استفاده نمی شه. چون من هرچي سرچ فارسی زدم به جاي نرسيدم.
به قول معروف هرچه بيشتر گشتم کمتر يافتم.

حقیقتش اینه که یه علاقه ی شخصیه که می خوام برنامه نویسی یاد بگیرم.
همین چند روز با پایتون برنامه های نوشتم که کاری رو که می خوام رو تو يه لحظه برام انجام می ده. در حالي که با اکسل کلی وقتمو می گرفت.
برنامه نویسی واقعا چيز هیجان انگیزیه
2010/8/25 akbarmn2003 <akbar...@gmail.com>
tell: +98 0936 619 2205

sharokh

to iran-c...@googlegroups.com
پایتون یک زبان مفسری با قدرت فوق العاده است
حجم کوچک و نحو ساده ی آن باعث شده که زبان پایتون رو شبیه زبان انسان کنه

برای کاربردهای علمی طراحی شده
منظورم محاسبات علمی است
اما تاکنون ماژول های خیلی خوبی نوشته اند و بهش اضافه کردند که تقریباً
تو باقی موارد هم داره قوی می شه

اگه یه جستجویی تو اینترنت بزنی متوجه می شی حمایت بسیار زیادی داره از
پایتون می شه
حمایت از طرف استفاده کنندهگان حرفه ای
پایتون رو خودتون می تونید توسعه بدین
پایتون در زمینه وب هم قوی است
برای پایتون یک کامپایلر هم طراحی کردند ولی من خودم شخصا نتونستم از اون
استفاده کنم
پایتون به صورت رایگان در اینترنت قابل بارگذاری است

یادگیری پایتون ساده و برنامه نویسی به آن ساده و ملموس است
ساختمان داده ها در آن به طور ملموسی پیاده شده
قواعدی محدود اما قوی داره

خلاصه کلام طبق آمارها تو دنیا داره از همه ی زبان ها جلو می زنه

تنها عیبی که من می تونم برای پایتون بگم اینه پایتون برای حرفه ای هاست
و برای یادگیری زبان برنامه نویسی گزینه ی خوبی رو انتخاب کردین

تو خیلی از دانشگاه های معتبر برای اولین درس برنامه نویسی پایتون تدرییس می شه
منظورم تو دنیا بود

تو ایران خیلی خوب جا نیافتاده
ولی کتاب های آموزشی هست
یعنی کتاب ترجمه شده هم بسیار وجود داره

--
خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد

Ahmad Bahmani

moh hrn

to iran-c...@googlegroups.com
احمد خان به نظرم تو برنامه نویسی رو واسه بازی بازی میخای
میتونی مثل همه بری
html
 یاد بگیری و کار  طراحی سایت انجام بدی
یا حرفه ای تر بری asp  یا
php
  کار کنی

حالا اومدی و پیتون هم یاد گرفتی آخرش که چی؟
از جوونیت لذت ببر وقتت رو واسی چیزای با ارزشتر بزار