ضبط فیلم از lcd از طریق ieee1394

amir ahmadi

to iran-c...@googlegroups.com
با سلام
چگونه میتونم 1 فیلم را از تلویزیون ال سی دی با استفاده از پورت 1394 لب تاب روی لب تابم ضبط کنم

Hossein Rahimi

to iran-c...@googlegroups.com
سلام

 دوست عزیز اگه تلویزیون دارای پورت 1394 هست برای این کار فقط  نیاز به نرم افزارهای کپچر مثل
fox video capture ,video capture master ,ulead video
 دارید

موفق باشید

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "IRAN-Computer" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به iran-c...@googlegroups.com ارسال کنید.

moh hrn

to iran-c...@googlegroups.com
پورت HDMI اگه داشته باشه کارت خیلی ساده تره
ببین کابلشو میتونی پیدا کنی