Re: [Iran-Agile-Community:IAGC] Digest for iran-agile-community@googlegroups.com - 2 updates in 1 topic

Ali

to iran-agile...@googlegroups.com
با سلام،

به شما پیشنهاد می کنم کمی از حوزه نرم افزار فراتر فکر کرده و روی این موضوع نیز بیاندیشید:

«بررسی "رواج"، "مقبولیت" و "استعداد" مدیریت اجایل در حوزه های حرفه ای غیرنرم افزاری»

برای این کار، می توانید از طریق یک پرسشنامه اندیشیده، برای مدیران مراکز مختلف غیرنرم افزاری پرسش هایی را مطرح کنید که هرچند ایشان از چارچوب های تعریف شده و نسبتن استاندارد اجایل و اسکرام اطلاعاتی نداشته و حتا نام این متدولوژی ها را نشنیده باشند، مواردی که به مدیریت اجایل مشابهت دارد را یافته و گزارش کنید. از جمله مراکزی که به وفور یافت می شود، مراکز درمانی و خصوصن مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی است. چند مثال از سایر موارد می تواند شرکت های خودروساز، شرکت های ساختمانی، شرکت های سخت افزار رایانه، مدیریت مجتمع های مسکونی بزرگ، مراکز متنوع و فراوان وابسته به شهرداری و بسیار موارد دیگر در نظر گرفته شود.

با احترام - علی

Behrad Zari <beh...@gmail.com>: Apr 01 11:06PM -0700

اگر به صفحه دکتر رامان رامسین در دانشگاه شریف یه نگاه بندازید موضوعات زیادی
در همین زمینه انجام دادن که می تونید ایده بگیرید ازشون.
موضوع خود من ایجاد یک هسته چابک قایل گسترش بود که شبیه چرخه حیات اسکات
امبلر برای متد های سنگین یه هسته قابل اجرا برای چابک ها میخواست در بیاره که
اون چرخه حیات تولید نرم افزار رو بپوشونه چون هر اجایلی یک جاش رو نداره....

On Wednesday, April 1, 2015 at 3:28:57 PM UTC+4:30, elham soltani wrote:
Bob Far <bab...@gmail.com>: Apr 02 06:43AM -0400

من جاتون بودم رو علل عدم موفقیت پروژه های مبتنی بر اجایل کار میکردم
You received this digest because you're subscribed to updates for this group. You can change your settings on the group membership page.