Re: پرسشنامه

Rasoul Baghban

to Iran Agile Community
خانم توکلی،‌
با سلام و عرض ادب

خواستم چند تا نکته کوچک در مورد پرسشنامه شما متذکر بشم.

مورد اول اینکه شما بدون کوچکترین توضیحی یه لینک گذاشتی توی گروه. عدم شفافیت خودش یک ضد چابکی محسوب میشه.
اما مورد خیلی حاد تر اینه که شما به گروه اکتفا نکردی همون لینک رو مجدد بدون توضیح برای همه ایمیل کردی. ایمیل شما رو خیلی ها ناخواسته دریافت کردند.
مورد بعدی اینکه شما بقیه فریمورک های اجایل رو نادیده گرفتی و یه راست رفتی روی اکس پی. خب شاید خیلی  ها از اسکرام استفاده میکنن.
و مورد آخر اینکه مثلا شما به عنوان سوال پرسیدی :‌ روش کار تیم چگونه است!‌ جواب این سوال حداقل ۵۰۰ کلمه میشه. نه من و نه هیچکس دیگه ای نمیاد برای شما به تفصیل توضیح بده. از جنس سوال ها میشه فهمید که شما
فقط سوال رو پرسیدی و روی جواب هاش فکر نکردی. چون سوال ها خیلی باز پرسیده شدن و به چند گزینه محدود نشدن. همین باعث میشه شما توی نتیجه گیری به مشکل بخوری.

هدف من از ذکر موارد بالا تخریب یا خدای ناکرده توهین نبود.
به هر حال امیدوارم که تو راهی که قدم برداشتین موفق باشید.

موفق و پاینده باشید
رسول باغبان