Fwd: שאילתות והצעה או הצעות לסדר

Eyal Eithcowich

to ir-lekulan...@googlegroups.com, Noah Efron
היי כולן/ם,

חברנו נח עפרון הולך כנראה להעלות הצעה לסדר בעניין דמוקרטיה שיתופית. הטקסט הראשוני שלו למטה. האם יש מאיתנו שרוצות או רוצים להגיב, לעזור, להרחיב?

בכל מקרה נראה לי שכדאי יהיה להגיע לישיבה ביום שני הקרוב לתמוך בהצעה.

וחוץ מזה, יש גם את עניין המישאל בקשר להורדת כיכר דיזנגוף. אם יש מתנדבות שרוצות לעזור, תגידו.

איל

to ir-lekulan...@googlegroups.com
הי,
מה לגבי הרעיון של דמוקטריה דינאמית?
בדמוקטריה דינאמית לכל אחד יש לא נציג אחד, אלא כמה נציגים שהוא רוצה, על פי חלוקה לנושאים. כל נציג יכול לייצג כמות משתנה של אנשים. כך שנציג אחד יכול לייצג 30 אנשים, ואחר 30,000. באופן זה אני יכול שיהיה לי נציג אחד לנושא תחבורה ונציג אחד לנושא תרבות. אני יכול להחליף נציגים בכל יום.

שני מצבי קיצון של דמוקטריה דינאמית
1.  אני לא ממנה שום נציג = אני מחליט על הכל לבד = דמוקרטיה ישירה.
2. אני ממנה נציג ל-5 שנים שיחליט בשבילי הכל = דמוקרטיה נציגותית כמו שאנו מכירים אותה היום.

דמוקרטיה דינאמית נהנית מכל העולמות - גם מאפשרת דמוקטריה ישירה למי שרוצה, גם מאפשרת דמוקטריה נציגותית למי שמתעצל, וגם מאפשרת שילוב שלהם - כך שבתחום החינוך אני מחליט בעצמי, ובכל שאר התחומים - הנציגים שלי.

בתאריך 9 במרס 2011 20:05, מאת Eyal Eithcowich <enrag...@gmail.com>:
--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'City For All Democracy Forum' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-ir-lekulan...@googlegroups.com.