Re: הרהור, רגע לפני הצום.

Eyal Eithcowich

to city4all-transpo...@googlegroups.com, sia murhevet, ir-lekulan...@googlegroups.com
מסכים עם כל מילה של להב במייל למטה. מעניין גם שאתמול, יותר מבחלוקות פלאיירים אחרות, אנשים אמרו "תודה על מה שאתם עושים". לדעתי העובדה שהיו הרבה מאיתנו גרמה להם לעצור לרגע, ולהבין לא רק שעיר לכולנו עובדת אלא גם שפוליטיקה זה לא דבר מלוכלך, אלא חשוב. וזה כבר ניצחון קטן.

פעם נוספת: עוד שלוש שנים בחירות, וחשוב שכל אחת מהחתימות יגיעו לפורמט אלקטרוני ויצורפו לרשימת הניוזלטר. וחשוב שיהיה לנו רכז פעילים, שישלח מייל לכל אחת מלא מעט המתנדבות הפוטנציאליות, שרשמו "כן" במקום שבו נשאלו אם הן רוצות לעזור.

2010/9/17 להב זוהר <lah...@gmail.com>
לא באת, אז לא היה מי שיצלם :-)

בתאריך 17 בספטמבר 2010 12:06, מאת תומר שלוש <tomerch...@gmail.com>:

מה עם תמונות?